AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #361 Skrevet 14. mai 2011 Altså, dersom det er slik at ein kan stemme frå fyrste stund. Vil ikkje dei fyste songane ha eit fortrinn? Dei fleste vil jo høyre songen før dei stemmer, og siste song vil jo då få det litt tøft sidan det er så nært slutten. Vil tro de har et eller annet lurt system på det. det er jo sånn på f.eks. Norske talenter og x-factor også, men flere ganger har det skjedd at de som var sist har vunnet.
Ibanez Skrevet 14. mai 2011 #362 Skrevet 14. mai 2011 Altså, dersom det er slik at ein kan stemme frå fyrste stund. Vil ikkje dei fyste songane ha eit fortrinn? Dei fleste vil jo høyre songen før dei stemmer, og siste song vil jo då få det litt tøft sidan det er så nært slutten. Dette har jeg også tenkt
Gjest Pet Skrevet 14. mai 2011 #363 Skrevet 14. mai 2011 Altså, dersom det er slik at ein kan stemme frå fyrste stund. Vil ikkje dei fyste songane ha eit fortrinn? Dei fleste vil jo høyre songen før dei stemmer, og siste song vil jo då få det litt tøft sidan det er så nært slutten. Jo, sikkert. De skulle helst spilt alle sangene samtidig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #364 Skrevet 14. mai 2011 Synes Estland, Frankrike og Moldova var best.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #367 Skrevet 14. mai 2011 Mine favoritter: Finland, Sverige, Estland, Irland. I motsatt enda av skalaen: England og Russland.
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #368 Skrevet 14. mai 2011 Altså, dersom det er slik at ein kan stemme frå fyrste stund. Vil ikkje dei fyste songane ha eit fortrinn? Dei fleste vil jo høyre songen før dei stemmer, og siste song vil jo då få det litt tøft sidan det er så nært slutten. I følge min bok om Forbrukeratferd er det slik at i en reklamepause på TV er det mest lønnsomt å ha innslaget først eller sist. Det er det forbrukeren husker. Regner med at det gjelder i sånne her sammenhenger også.. Men dette er jo et veeeldig langt program da, så kanskje ikke likevel? Hørte Sverige igjen nå, og er overbevist om at det er den beste!! 1
hjertesukka Skrevet 14. mai 2011 #369 Skrevet 14. mai 2011 Sånn! Da var ledningen fiksa. Har jeg gått glipp av noe?? Fikk med meg den flotte kjolen til Georgia hvertfall.
Gjest Pet Skrevet 14. mai 2011 #370 Skrevet 14. mai 2011 Og Tyskalnd! Nå får du korke flaska og gå å legge deg. 1
Benedicte22 Skrevet 14. mai 2011 #371 Skrevet 14. mai 2011 Ja, da må det bli Irland, Romania ,Estland eller Russland som vinner!!
Kløftfrid Skrevet 14. mai 2011 #372 Skrevet 14. mai 2011 Finland (noko såååå søtt!!) Bosnia og Herzegovina (den var så koseleg! Er eigentleg ein fot utanfor lista, men definitivt PÅ lista) Danmark (han som syng var jo ikkje verst og grei song) Irland (kan det verte betre??!?! Love it!) Sverige (jada, denne guten kan sine moves ) Russland (ok, ok, så kom den med på lista mi likevel då....) England (hmmm, ein fot utanfor lista, men også PÅ lista) Moldova (definitivt på lista, i liiiiiike!!) Tyskland (jada, denne er bra nok for meg) Irland, Moldova og Finland; go get it!!!
Tabris Skrevet 14. mai 2011 #375 Skrevet 14. mai 2011 Jeg håper Sverige vinner. Hellas, Frankrike, Sveits, Irland, Spania og Ukrania var også gode alternativer.
Cherish Skrevet 14. mai 2011 #377 Skrevet 14. mai 2011 Håper enten Ungarn, Sverige, Danmark eller England vinner!
loffen Skrevet 14. mai 2011 #378 Skrevet 14. mai 2011 JA, da går jeg å dusjer :)Får håpe jeg ikke går glipp et pausenr i Glows klasse! Den tror jeg ikke de slår! Nei du kan sikkert dusje. Ingen kan slå Glow! Sånn! Da var ledningen fiksa. Har jeg gått glipp av noe?? Fikk med meg den flotte kjolen til Georgia hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #379 Skrevet 14. mai 2011 Skal dere stemme? Nope, jeg bryr meg akkurat litt for lite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå