Capricorn Skrevet 15. august 2011 #201 Del Skrevet 15. august 2011 Snart boikotter jeg hele True Blood, dette her går for langt! Var episoden så ille? Har ikke sett den. Skal se den etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 15. august 2011 #202 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, det synes jeg den var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 15. august 2011 #203 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg syns ikke den var ille i det hele tatt,men irriterer meg litt over de heksegreiene med hun der Antonia. Håper det tar slutt snart også håper jeg at Eric og Sookie holder sammen,men tviler litt om han får tilbake minnet og blir den samme gamle igjen. Syns denne sesongen er veldig spennende jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 15. august 2011 #204 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg synes dagens episode var en tanke fjasete. Det skjedde ikke så mye, og det var altfor mange "delerium"-scener...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 15. august 2011 #205 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Jeg skjønner ikke greia med de mediumene (og hvorfor måtte de blande lafayette inn i det? Han var komplisert nok fra før ) Og hva skjedde med sookie? Og den FORBANNA heksa Endret 15. august 2011 av Dermika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 16. august 2011 #206 Del Skrevet 16. august 2011 Det eneste som har irritert meg hittil i True Blood er Chrystal og kjøterfamilien hennes. Mister matlysta hver gang de kjøttfråtsende bastardene dukker opp på skjermen. Ellers er jo denne sesongen den beste hittil, av den enkle grunn at vi har fått sett stumpen til Eric flere ganger! Håper etterhvert på litt heit stemning mellom Jason og Jessica, kanskje Jason har en nusselig stump også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 16. august 2011 #207 Del Skrevet 16. august 2011 Ellers er jo denne sesongen den beste hittil, av den enkle grunn at vi har fått sett stumpen til Eric flere ganger! Håper etterhvert på litt heit stemning mellom Jason og Jessica, kanskje Jason har en nusselig stump også! Hele første sesongen er jo en Jason Stackhouse nudefest, så det kan bekreftes at han har en nusselig stump. Eller i hans tilfelle vil jeg vel si sexy. Mannen er grisedeilig. Så det så. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 16. august 2011 #208 Del Skrevet 16. august 2011 Syns ikke episoden var så ille jeg. Spennende slutt var det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 17. august 2011 #209 Del Skrevet 17. august 2011 Hele første sesongen er jo en Jason Stackhouse nudefest, så det kan bekreftes at han har en nusselig stump. Eller i hans tilfelle vil jeg vel si sexy. Mannen er grisedeilig. Så det så. Haha, det hadde jeg glemt! Shame on me. Håper på gjentakelse i denne sesongen, for mr. Stackhouse har da vitterlig blitt mer mentalt moden siden første sesong, dessuten har han jo politiuniformen sin, og modenhet + uniform = enda mer sexy stump! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #210 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg synes de to siste episodene er de beste i sesongen så langt. Det er nesten fælt å si det, men jeg synes det har vært litt kjedelig helt til de to siste. Og jeg er faktisk lei av Sookie og Eric`s love love love konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #211 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg synes de to siste episodene er de beste i sesongen så langt. Det er nesten fælt å si det, men jeg synes det har vært litt kjedelig helt til de to siste. Og jeg er faktisk lei av Sookie og Eric`s love love love konstant. Enig. Starten synes jeg var "treig", det skjedde liksom aldri noe. De to siste episodene har helt klar vært best hittil. Og ja, jeg eeelsker Alexander Skarsgård, men jeg begynner nesten å bli lei av å se ham naken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. august 2011 #212 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) For min del så Sookie gjerne dø. Jeg hadde i hvertfall ikke savnet henne. Hun er kun til irritasjon, og det plager meg at alle mannfolk i Bon Temps tilsynelatene har lyst på henne! Endret 19. august 2011 av Sol79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 19. august 2011 Forfatter #213 Del Skrevet 19. august 2011 Har litt delte meninger om sesongen så langt. Har lest bøkene, og klarer ikke helt å skille de fra hverandre. Ihvertfall ikke når de gjør ting mye dårligere. Som f.eks. dusjscenen som nevnt tidligere. De gjør heldigvis en del bra ting og, Jessica f.eks! Men er ufattelig lei av broren til Sam, og synes de drar heksesaken litt for langt. Synes nesten det blir Maryann (sesong 2?) om igjen. Liker at de får Eric til å snakke svensk innimellom, sånn som da han bannet i forrige episode, og KRRRRRROOOOOKODIILER!!! i tidligere episode. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 19. august 2011 #214 Del Skrevet 19. august 2011 For min del så Sookie gjerne dø. Jeg hadde i hvertfall ikke savnet henne. Hun er kun til irritasjon, og det plager meg at alle mannfolk i Bon Temps tilsynelatene har lyst på henne! ENIG! Hater Sookie. Bill også kan gå og henge seg. --- Jeg liker sesong 4 så langt veldig godt. Liker at det er såpass mange historier å følge på en gang. Men jeg og er ganske drittlei av at Sookie og Eric ikke gjør stort annet enn ... Selv om jeg liker forholdet deres veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mononoke Skrevet 19. august 2011 Forfatter #215 Del Skrevet 19. august 2011 Har aldri vært noe Bill-fan, men i denne sesongen synes jeg han har gått igjennom en stor forbedring jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 19. august 2011 #216 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg veit ikke, synes fremdeles han er dust, selv om han kanskje har litt bedre bakgrunn til å være dust i denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. august 2011 #217 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg er litt ambivalent til denne sesongen(enn så lenge). Litt mye fjaseri, dessuten synes jeg Eric er litt klein som tøfflete tusseladd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 20. august 2011 #218 Del Skrevet 20. august 2011 Liker at de får Eric til å snakke svensk innimellom, sånn som da han bannet i forrige episode, og KRRRRRROOOOOKODIILER!!! i tidligere episode. :gjeiper: Enig. Den "GATORS!! KROKKODILAR!!!" var helt fantastisk. Tøffel-Eric er kjedelig, han var mye mer sexy som badass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #219 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er ikke direkte imponert over siste episode.. Nok en gang skjer det "ingenting", og jeg begynner å bli j&*#@g lei av denne heksa. Håper de dreper henne fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eithne Skrevet 25. august 2011 #220 Del Skrevet 25. august 2011 Digger TB og er ikke i tvil om at Eric blir ond igjen og det blir skikkelig action. Liker ham best som bad guy, men synes og han er ustyrtelig morsom som en litt forvirra kis Man vet jo at det ikke varer særlig lenge så det er bare å holde seg fast og vente på neste episode. Synd det er kun 3 igjen av sesong 4. Gleder meg til 5'ern allerede som er grøss og gru et helt år til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå