Suzy Skrevet 6. november 2003 #61 Del Skrevet 6. november 2003 Hva, man er da gentleman! Vi får nå se på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #62 Del Skrevet 6. november 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #63 Del Skrevet 6. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #64 Del Skrevet 6. november 2003 *Løsne litt på slipset og drar seg i uniforms-kragen...* Jammen ble det varmt her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #65 Del Skrevet 6. november 2003 *Lener seg litt framover og flytter diskret utringninga fem cm lenger mot puppekanten...* Syns det begynner å bli behagelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #66 Del Skrevet 6. november 2003 *sikkle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #67 Del Skrevet 6. november 2003 *tvinner en blond hårlokk og lener seg enda litt lenger fram..* Nå begynner jeg å like situasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #68 Del Skrevet 6. november 2003 *svinger/pisker pisken rundt meg selv* Mister hva i alle dager driver du med?? Flørter med alle damene her på KG?! *hmpf* Har du blitt ansatt som personlig pupp-bæreslave eller?? *stikker bort til KV garasje for nå er jeg snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #69 Del Skrevet 6. november 2003 OOOps!!! :o :oops: :oops: Der ble vi ferska gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #70 Del Skrevet 6. november 2003 OOOps!!! :o :oops: :oops: Der ble vi ferska gitt... Ops ja....... hm..... Liker ikke dette du driver med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #71 Del Skrevet 6. november 2003 eh, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #72 Del Skrevet 6. november 2003 Hm... driver og driver... Sant og si satt jeg bare her - bittelitt nære Mr. Mann - og planla en handletur.... *tvinner blond hårlokk* Heeelt sant asså... ehhemm... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #73 Del Skrevet 6. november 2003 eh, altså... ja.... Har du glemt de kjekke jentene i hulen din? Så et annet sted at du har meg, Matta og Grønske som dine jenter. Har du utvidet lista?? (er greit det altså, så lenge du ikke glemmer oss andre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #74 Del Skrevet 6. november 2003 Tilbydde meg å hjelpe til å bære, ja... Men så ville de ikke ha oss med likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #75 Del Skrevet 6. november 2003 Har du glemt de kjekke jentene i hulen din? Ja, ja... men nå er jeg mer enn kjekk jeg da... Kanskje det var derfor han ble litt distrahert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #76 Del Skrevet 6. november 2003 Tilbydde meg å hjelpe til å bære, ja... Men så ville de ikke ha oss med likevel. Døh! Ombestemte meg da.... *vipper litt irritert med foten* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #77 Del Skrevet 6. november 2003 Nå blir jeg en smule forvirret her! Trenger dere hjelp til å bære eller ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #78 Del Skrevet 6. november 2003 Nå blir jeg en smule forvirret her! Trenger dere hjelp til å bære eller ikke?! Jadet er klart vi trenger det - jeg ditcha jo stakkars Leya for å få deg med Mann!!!!! Ta et hint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #79 Del Skrevet 6. november 2003 åh.. Ja. Stakkars Leya! Tror hun ombestemte seg også. Ble bare lettere stresset Tittis pisk og raseri, her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. november 2003 #80 Del Skrevet 6. november 2003 *kremt kremt* her er jeg borte noen få timer å hva skjer???????????????? Kjekkt å ha puppe/ pose bærere ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå