Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #41 Del Skrevet 6. november 2003 hehe...Kan vi være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #42 Del Skrevet 6. november 2003 hehe...Kan vi være med Pst! Mr.Mann... du kan få løfte litt på puppene mine hvis jeg får en øl... (jeg er innmari lettvint nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #43 Del Skrevet 6. november 2003 Nope. Får ikke vi bli med på shopping, får ikke dere bli med på øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #44 Del Skrevet 6. november 2003 Pst! Mr.Mann... du kan få løfte litt på puppene mine hvis jeg får en øl... (jeg er innmari lettvint nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #45 Del Skrevet 6. november 2003 Øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #46 Del Skrevet 6. november 2003 Nope. Får ikke vi bli med på shopping, får ikke dere bli med på øl. What Sorry Leya - du må nok ut på nett for jeg vil ha bærehjelp med fine underarmer! Får jeg være med nå??? *bønnfallende blikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #47 Del Skrevet 6. november 2003 [sjarmerende sent på byen modus] Jeg har noe tungt du kan få prøve å løfte, søta, men heldigvis kommer den med egen hydraulikk [/] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #48 Del Skrevet 6. november 2003 :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #49 Del Skrevet 6. november 2003 [sjarmerende sent på byen modus] Jeg har noe tungt du kan få prøve å løfte, søta, men heldigvis kommer den med egen hydraulikk [/] Kongebra sjekkereplikk! Men jeg tør ikke røre den for da kommer kanskje Glammy og smekker meg på fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #50 Del Skrevet 6. november 2003 [sjarmerende sent på byen modus] Jeg har noe tungt du kan få prøve å løfte, søta, men heldigvis kommer den med egen hydraulikk [/] :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #51 Del Skrevet 6. november 2003 Hvorfor så lang i maska, Mr Mann? Stjal jeg replikken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #52 Del Skrevet 6. november 2003 Men jeg tør ikke røre den for da kommer kanskje Glammy og smekker meg på fingrene Og gjør noe langt værre med meg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #53 Del Skrevet 6. november 2003 :kgsmil: Var det et ja... *håpefullt* :D Ikke bry deg om Løwen du - jeg får ikke røre ham for han er Glammys - men vi kan leke vi før dragen kommer og tar meg... *ler infamt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #54 Del Skrevet 6. november 2003 Hvorfor så lang i maska, Mr Mann? Stjal jeg replikken din? Neida! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #55 Del Skrevet 6. november 2003 Hvis dere får bli med på shopping da? Men ikke no puppeløfting uten godkjent autorisasjon i tre eks????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #56 Del Skrevet 6. november 2003 Var det et ja... *håpefullt* :D Ikke bry deg om Løwen du - jeg får ikke røre ham for han er Glammys - men vi kan leke vi før dragen kommer og tar meg... *ler infamt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #57 Del Skrevet 6. november 2003 Dessuten så tror jeg denne tråden blir flytta til snikksnakk snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #58 Del Skrevet 6. november 2003 Hvis dere får bli med på shopping da? Men ikke no puppeløfting uten godkjent autorisasjon i tre eks????? Hva, man er da gentleman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #59 Del Skrevet 6. november 2003 *aker seg nærmere Mr.Mann* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #60 Del Skrevet 6. november 2003 Hva, man er da gentleman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå