Gå til innhold

Suzy

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:o Denne tråden har utvikla seg, ser jeg... Minnes første gang jeg fikk en ordentlig bh, og første gang noen fant ut hvilken størrelse jeg engentlig hadde, trodde at jeg måtte ha 90 i omkrets, husker jeg, fordi puppene mine var så store. Det er der mange menn tar feil (listen up guys :) ) en som har 150 B, for eksempel har ikke store pupper, men er kraftig bygget... Jeg endte opp med 75 G, og av og til H, da grein jeg litt husker jeg, trodde ikke det fantes :( Skriver til slutt ei lita regle jeg fikk av en kompis, sånn at det er lettere for dere alle å huske størrelsene deres:

A- Almost boobs

B-barely there

C- can do

D-Damn good

E-enormous

F-fake

Noen gode forslag på G og H her? Gorgeous og Heaven, kanskje????

Og ja, jeg blir med på shopping.... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A- Almost boobs

B-barely there

C- can do

D-Damn godd

E-enormous

F-fake

Noen gode forslag på G og H her? Gorgeous og Heaven, kanskje????

Og ja, jeg blir med på shopping.... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Å den likte jeg!!!

*tenke litt*

G - gigantic

H - hubba, hubba!!!

:hoho:

Uff ja... husker de som skulle trøkke på meg 100C... :evil: Den dag i dag får jeg omtrent apoplektisk anfall om ei butikkdame sier "kanskje du skulle hatt den litt større rundt". Da blir det Berserk-Suzy som spytter ild... :ler:

Mr. Mann - uhm.... veltrent også ja :sjarmor: Bra! Du er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:hoho: Hubba Hubba, syke kvinne! Da har jeg jo ikke akkurat noe å slå i bordet med, eller hva??? Holy Christ, kanskje, det er det de pleier å si når de ser dem :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Vent litt??? Hvor er Løwen når vi trenger'n??? Hm? Han burde jo definitivt vært med på bh-shopping... Men neida, han lusker vel rundt på savannen Vest, og har ikke tid til å leke med oss. Lusete lurve Løwe! Jeg som fikk hatmeldinger pga ham i går og alt tingen *furter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkka-løwe! Svikte deg slik. Han burde jo være den første til å hive seg fram med villlige hender for puppeholding... :-?

Jeg går for "hubba, hubba" - selvsagt uttalt på amerikansk med 'ø' på u'ens plass... eventuelt "H...oh my god!"

Hvorfor finnes det ikke W-cup? Det ville jo ganske enkelt blitt WOW! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Vel, jeg stiller i alle fall opp!  :wink:

:hoppe: YES!!! Da må du love og flexe litt med underarmene, så er saken biff! Du må gjerne flexe litt mens du løfter også... *dåååånesmiley*

Og Suz, vi har vel egentlig W-cup vi, jeg mener, vi er jo bare wow-damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, klart jeg er med på puppeholding :blunke: Men jeg kikker ned på noen mindre kule underarmer, og tenker at jeg bør pumpe mer enn litt jern for å være puppeholder i Glam&Suz-klassen. Så jeg har stengt meg inne på gymmet og jobber for harde livet. Gutta mobber meg litt for mega-erteposene jeg driver og løfter på, dog ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:D LØWEN!!! Hurra, trodde du hadde svikta meg jeg, hvor har du vært? :(

Hva vet du om hvs slags underarmer vi liker? HM?? Fiiine uderarmer, vel. Og fint kan være mye det, Løwemannen :wink: Då du blir med og shopper, kult ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Høh! Hva vet du om ekte knørving? :P Du får heller komme med noen gode forslag til hva G'en og H'en står for, så får vi se om det ikke blir riktig så kjekt å shoppe med jentene.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh! Hva vet du om ekte knørving?  :P Du får heller komme med noen gode forslag til hva G'en og H'en står for, så får vi se om det ikke blir riktig så kjekt å shoppe med jentene.... :lol:

Prøverom er så trangt at skal du få holdt noe som helst så må du nok knørves også ja... :P

Forøvrig - underarmer må ikke være supertrente - de må være .. senete.. stramme.. vanskelig å forklare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

En underarm er en underarm, og jeg diggerunderarmer, og så lenge du har dem Løwis, don't fret! Shit!!!! Jeg skal i møte klokka tolv, hva er klokka, fankern.... Arrrgh, noen ganger! See ya sweeties!!! *hvor er lebestiften og hårbørsten, faderullandullandei, kvinne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror kanskje denne bh prøvinga utarter seg litt og handler litt på nettet jeg :oops:

Nommen... :(

Var ikke meninga å skremme deg bort da.. *hvisker til Leya* Vi kan jo late som vi tar dem med og gå på shopping bare vi jentene ikke sant!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen... :(

Var ikke meninga å skremme deg bort da.. *hvisker til Leya* Vi kan jo late som vi tar dem med og gå på shopping bare vi jentene ikke sant!

:sjarmor:

Hva, vil dere ikke ha oss med likevel??? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...