Suzy Skrevet 6. november 2003 #81 Del Skrevet 6. november 2003 *kremt kremt* her er jeg borte noen få timer å hva skjer???????????????? Kjekkt å ha puppe/ pose bærere ja Ingenting *uskyldsblått* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #82 Del Skrevet 6. november 2003 I huleste feiteste heita! Her går jeg på ett (1) stakkars møte, og så har tråden utviklet seg til et sammensurium av sjekking, pupper, utringinger, ditching og... Herrejeminiminhatt!!! SUZY! Ikke flørt mer enn du kan stå for, greit??? DU har noen hjemme som venter!!!:fy: Og meg har du, meg! LØWEN! Vil du sjekke opp Suz, greit! Men I am here for you, veit du egentlig det? MR.MANN Harem er en ting, men da må du være sikker på at du virkelig har'em, skjønner, du spiller med litt mange kort nå, litt mange.. Men du kan gjerne løfte mine pupper, for all del* drar ned glidelåsen, slik at puppene buler vakkert* TITTI!Du blir med, det gjelder Leyla Grønske og Matta også Ingen gjemt, glemt eller fortrengt. Vi går ut, drikker øl og prøver bh'er, med eller uten fine underarmer eller H-cup. Alle er venner og vel forlikte, GREIT?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #83 Del Skrevet 6. november 2003 *flau* Greit... Bare ikke vær så streng mot meg.. Blir gjerne med jeg, men ingen spurte før nå nemlig. *litt snurt ennå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #84 Del Skrevet 6. november 2003 :o :oops: :oops: *flau* OK.... unnskyld... det tok liksom litt av på en måte... Men da går vi og tar en øl/farris! Tilgitt???? *bedende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. november 2003 #85 Del Skrevet 6. november 2003 HEY Jeg har vært borte halve dagen..... tror du jeg fikk sjokk da jeg så tråden min??????????????? :o Ville bare ha den ultimate bh jeg....... *trekker meg hjem til senga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #86 Del Skrevet 6. november 2003 Alt tilgitt... Ikke langsint denne jenta her nei.... Tror jeg tar meg en kaffe jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #87 Del Skrevet 6. november 2003 *skammer seg dypt* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #88 Del Skrevet 6. november 2003 I huleste feiteste heita! Her går jeg på ett (1) stakkars møte, og så har tråden utviklet seg til et sammensurium av sjekking, pupper, utringinger, ditching og... Herrejeminiminhatt!!! SUZY! Ikke flørt mer enn du kan stå for, greit??? DU har noen hjemme som venter!!!:fy: Og meg har du, meg! LØWEN! Vil du sjekke opp Suz, greit! Men I am here for you, veit du egentlig det? MR.MANN Harem er en ting, men da må du være sikker på at du virkelig har'em, skjønner, du spiller med litt mange kort nå, litt mange.. Men du kan gjerne løfte mine pupper, for all del* drar ned glidelåsen, slik at puppene buler vakkert* TITTI!Du blir med, det gjelder Leyla Grønske og Matta også Ingen gjemt, glemt eller fortrengt. Vi går ut, drikker øl og prøver bh'er, med eller uten fine underarmer eller H-cup. Alle er venner og vel forlikte, GREIT?!?! Du kan få sakt det, du glammy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #89 Del Skrevet 6. november 2003 Alt tilgitt... Ikke langsint denne jenta her nei.... Tror jeg tar meg en kaffe jeg. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #90 Del Skrevet 6. november 2003 :oops: Bare tullet litt med Suz ... Men jeg syntes det hørets som en fin plan å dra alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #91 Del Skrevet 6. november 2003 HEY Jeg har vært borte halve dagen..... tror du jeg fikk sjokk da jeg så tråden min??????????????? :o Ville bare ha den ultimate bh jeg....... *trekker meg hjem til senga* *Trekker seg sammen med matta til senga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #92 Del Skrevet 6. november 2003 OK, greit kvinner, mennene har ikke sagt no, typisk! Jeg ble kanskje litt irritert, men bare en smule. Skal det sjekkes og flørtes vil jeg gjerne være med, skjønner???? Men vi tar en tur ut, helt klart, med eller uten menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #93 Del Skrevet 6. november 2003 :oops: Ok, der hadde mennene jammen meg svart mens jeg tasta treigt og seint, sorry Menn og Løwer. Jeg er bare litt seksuelt frustrert om dagene, det går litt utover humøret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. november 2003 #94 Del Skrevet 6. november 2003 OK' date=' greit kvinner, mennene har ikke sagt no, typisk! Jeg ble kanskje litt irritert, men bare en smule. Skal det sjekkes og flørtes vil jeg gjerne være med, skjønner???? Men vi tar en tur ut, helt klart, med eller uten menn... [/quote'] Yeah. tvinger mister med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #95 Del Skrevet 6. november 2003 :oops: Bare tullet litt med Suz ... Men jeg syntes det hørets som en fin plan å dra alle sammen! Han gjorde faktisk det altså... Ut på by'n folkens!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #96 Del Skrevet 6. november 2003 Dere må bare tulle, har jeg sagt... Bare advarte Løwen sånn i smug, om hva han kan gå glipp av, lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #97 Del Skrevet 6. november 2003 Dere må bare tulle' date=' har jeg sagt... Bare advarte Løwen sånn i smug, om hva han kan gå glipp av, lissom [/quote'] Har en slags følelse av at han vet det... Han skryter jo av deg i alle tilgjengelige tråder... *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #98 Del Skrevet 6. november 2003 bare litt seksuelt frustrert om dagene, det går litt utover humøret Ja det er du jo alene om, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. november 2003 #99 Del Skrevet 6. november 2003 skryter jo av deg i alle tilgjengelige tråder Neeeei, så! Eh, øh, kanskje :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #100 Del Skrevet 6. november 2003 Men itte je!!! (unnskyld men jeg MÅTTE bare briefe bittelittegranne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå