Gjest mattahara Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 er det ikke du som er sånn bh guru??? Husker en link med en masse bh spm å sånt men finner den ikke igjen. Er en god stund siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 :D Det er Suz, ja, og jeg på en ganske god, men ubeseiret andreplass, fyr løs Matta, kanskje jeg kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 åssen finner man den ultimate bh?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Størrelse, sexy, god, fin eller hva? Hvordan ultimat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 alt på en gang hehe den må sitte pent, tenne mannen og være praktisk og lett å ta av i blinde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 Her er jeg!! Den ultimate - vel først må du finne omkretsen rundt og koppstørrelsen - så må du begynne å lete etter riktig fasong Hva med denne? Eller denne? Eller hva er du ute etter drage-damen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 Matta, det viktigste er å finne ut omkrets og skål. Så er det viktig å huske at det ikke er skulderstroppene, men selve bh'en som skal holde puppene på plass. Bh'en skal sitte vannrett rundt kroppen, og bak skal den sitte minst like lavt som den gjør foran, under puppene. Den skal ikke skli opp bak, liksom, men sitte støtt rundt hele. Så er det viktig at du ikke skal bule ut av skåla, den skal gjøre puppen fin og glatt. Skåla skal heller ikke være for stor. Jeg syns det er veldig sexy med Balconette-bh'er. Kanskje fordi jeg ikke finner mange i min størrelse. De har skulderstroppene langt ute, og har fin utringing og push-up effekt. Mmmmmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 5. november 2003 #8 Del Skrevet 5. november 2003 åssen finne jeg ut koppen da?? eller cupen hehe... vandrer jo fra c til d å i dag har jeg kjøpt en dd :o blir forvirra jeg assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #9 Del Skrevet 6. november 2003 Koppen varierer litt i forhold til omkretsen - jo større bh'n er rundt kroppen jo større er koppen - så en bh i 75D er mindre i koppen enn en bh i str 85D (skjønner?). Derfor er det aller, aller viktigst å finne omkretsen først! Prøv mange forskjellige - og huske at når du går NED i omkrets må du gå OPP i koppstørrelse (altså - du har en bh som er 80D - og vil prøve en med 75 i omkrets - da må du ha 75DD) Jeg vet ikke hva du bruker nå, men prøv i det minste en størrelse mindre rundt enn du gjør nå og en størrelse større rundt og kjenn på det... Husk at en bh som passer i omkrets sitter tett og godt rundt kroppen (som Glammy sier ikke sklir opp bak, men sitter vannrett rundt det hele). Den skal passe på det YTTERSTE hakket, fodi den vil bli videre etterhvert som den blir brukt og vaska og da er det greit å kunne stramme den inn :D Spilene i bh'n skal ligge helt inntil brystet - og da mener jeg HELT! De skal ikke stikke ut noe sted, men ligge helt inntil - mellom puppene skal spilene også ligge helt inntil. Stikker spilene ut noe sted (under armene, eller mellom puppene) kan du være ganske sikker på at koppen din er for liten Spør mer om du er usikker! Glammy; Vi skulle tatt dragen vår med på en shoppingtur vi - da skulle hun fått bh'er som passa da gitt Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 6. november 2003 #10 Del Skrevet 6. november 2003 okay... nå ble jeg litt klokere ..... Skal til en healer i dag... kansje han kan finne det ut for meg men da drar jeg til byen i morgen å tester flere bher...... Vil ha den ultimate..... men de jeg ser på som er sexy.... der bare hvelver puppene mine ut....*sukk* men er kansje et luksus problem... :-? Ja å jeg kunne godt tenkt meg å bli med dere på shopping..... kan tenke meg oss tre i en undertøysbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #11 Del Skrevet 6. november 2003 Vil ha den ultimate..... men de jeg ser på som er sexy.... der bare hvelver puppene mine ut....*sukk* men er kansje et luksus problem... :-? Syns ikke det er noe luksusproblem, Matta. Sånn har jeg hatt det hele livet og det er ikke noe gøy :-? Ikke vær redd for å prøve mange ulike størrelser ivertfall. Det har tatt meg mange år å finne ut hvilken størrelse jeg trengte. Trodde jeg var en DD, men er FF... Snakker om luksusproblem av dimensjoner Ja å jeg kunne godt tenkt meg å bli med dere på shopping..... kan tenke meg oss tre i en undertøysbutikk Syns jeg ser oss... Sitat: "Oiiii - seeee "*løpe,løpe, rote, rote* "Fiiin" "Seee her a" *løpe, rote* Fullt kaos og fortvilte selgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #12 Del Skrevet 6. november 2003 HEI!!! dere kan få ta meg også med på bh-shopping!!! finner ikke noen fine eller som blir fine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #13 Del Skrevet 6. november 2003 HEI!!! dere kan få ta meg også med på bh-shopping!!! finner ikke noen fine eller som blir fine.... Selvfølgelig får du bli med også! Glammy og jeg har tung kompetanse på området og kan guide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #14 Del Skrevet 6. november 2003 Vil også være med!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 posebærern til dragen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Vil også være med!!!! For å handle bh'er...*skuler mistenksomt på Mannen* ..kan det ligge noen andre motiver bak her? Hm... :-? Ja, ja... bli med da, men da må du holde pupper og bære poser asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #17 Del Skrevet 6. november 2003 For å handle bh'er...*skuler mistenksomt på Mannen* ..kan det ligge noen andre motiver bak her? Hm... :-? Ja, ja... bli med da, men da må du holde pupper og bære poser asså Andre motiver bak? Må jeg ha noen motiver for å se pene jenter i undertøyet!? Annet enn det helt åpenbare??? :klø: :blunke: Bærer gjerne poser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 Andre motiver bak? Må jeg ha noen motiver for å se pene jenter i undertøyet!? Annet enn det helt åpenbare??? :klø: :blunke: Bærer gjerne poser! Kunne jo hende du var ute etter eksteskap da - og det vil vi ikke ha noe av Ok, til å bære poser - men holde pupper da??? Hva med det? Viktig oppgave altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #19 Del Skrevet 6. november 2003 :oops: Holder gjerne pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #20 Del Skrevet 6. november 2003 :oops: Holder gjerne pupper. Da er det avgjort - du får være med! Du kan øve deg så lenge med å holde/løfte et par to kilos erteposer på strak arm (forlanger utholdenhet vettu) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå