Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 :D Digger signaturen din, kanskje jeg er treig, men jeg så den først nå! Chimpis er kul !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 *vurdere om jeg skal få meg en med litt satire i* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg visste det var noe særskilt med deg Chimp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 Den var kul, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 chimp er egentlig er tøff lita Thai-dame med store pupper som er flotte å omgås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. november 2003 #8 Del Skrevet 5. november 2003 Puppene mine er omgjengelige ja.......Ser jo nå at det lett kan oppstå forvirring her.....Skitt au!!! Slår på stortromma....Både dama og fordelene er føyelige.....tøyelige??? For å tøye begrepene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #9 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg omgås gjerne både du og puppene dine, jeg Chimpis. Du er så fin atte, inni og utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #10 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg omgås gjerne både du og puppene dine' date=' jeg Chimpis. Du er så fin atte, inni og utenpå [/quote'] Ditto - har ikke noe problemer med pupper. Ikke i det hele tatt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #11 Del Skrevet 5. november 2003 * bilder i hodet... IGJEN.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. november 2003 #12 Del Skrevet 5. november 2003 Hva slags syner ser du nå da, Lasse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #13 Del Skrevet 5. november 2003 * bilder i hodet... IGJEN.... Pupper i hodet, mener du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. november 2003 #14 Del Skrevet 5. november 2003 Hodet mellom pupper....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #15 Del Skrevet 5. november 2003 :o MEN SÅ SLUTT DAHHHHH!!!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #16 Del Skrevet 5. november 2003 Hodet mellom pupper....??? Nå forveksler du ønskene med bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #17 Del Skrevet 5. november 2003 Hodet mellom pupper....??? Over, i ved siden av, mellom, inni.... Han drømmer vel, Lassen vår... Han brukte å mumle at han ikke var puppefixert, men det var da han var sånn relliøs, mantramannen. Men nå, hm... Fnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #18 Del Skrevet 5. november 2003 "Tits and ass will change your life - they sure changed mine...." *synger* Fritt etter A Chorus Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #19 Del Skrevet 5. november 2003 Synger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #20 Del Skrevet 5. november 2003 for at setningen skal bl riktig må du bytte "som" med "og".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå