Gå til innhold

Hvor ofte har dere analsex jenter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

for å svare på spørsmålet: Aldri.. I really, really, REALLY can't forestille meg at det noensinne kan være digg..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri prøvd det og har ikke lyst til å prøve det. Syns det er ekkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig ureglemessig. Prøvde det første gang med en jeg holdt på med, og det gikk fint, men det ble med den ene gangen. Prøvde flere ganger med eksen min, men han hadde for stor tiss så det gjorde kjempevondt uansett hvor forsiktige vi var og hvor riktig vi gjorde det. Så gjorde jeg det igjen på et one night stand for noen uker siden, han hadde ganske liten tiss så det gikk fint :P Jeg gjør det fordi gutten spør om det, og fordi det er digg for han. Jeg syns ikke det er spesielt digg, men er nysgjerrig på om det blir bedre jo mer man gjør det. Så gjør det jo for min egen del også.

Skrevet

Ca ti ganger så langt i livet. Dvs med halvannet års mellomrom ... ikke veldig ofte med andre ord :fnise:

Skrevet

Jeg har hatt analsex 6 ganger hittil og jeg har vært seksuelt aktiv i 9 år, så det skjer ikke så ofte med andre ord. :ler:

Jeg liker det ikke, men misliker det vel heller ikke. Det gir meg ingenting og er bare "rart". Har gjort det liggende på magen, liggende i "skje", doggy og på rygg med beina opp i været (enten på siden av mannen eller på skuldrene hans). Foretrekker på rygg med beina opp, etter at jeg har blitt varmet opp og kommet ordentlig i gang.

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Aldri. Og kommer aldri til å ha det. Tanken byr meg imot.

• Liker 1
Skrevet

Her har vi prøvd èn gang iløpet av et forhold på fem år, så her har det ikke akkurat vært ofte.

Jeg har prøvd det en gang før også, med en tidligere kjæreste, da var det fordi han hadde lyst, men det var bare ubehagelig. Fikk ikke kjempevondt, men tror ikke jeg greide å slappe av, og han hadde veldig tjukk penis.

Sist var det jeg som ville, jeg har fortsatt lyst, men sist jeg prøvde gjorde det så vondt at jeg har blitt litt skremt bort fra det. :tristbla:

Vet ikke om jeg kommer til å digge det, men jeg er innmari keen på å prøve, tenner veldig på tanken.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Hater det! En så motsatt av opphissende som det kan få blitt!

Skrevet

Her har vi prøvd èn gang iløpet av et forhold på fem år, så her har det ikke akkurat vært ofte.

Jeg har prøvd det en gang før også, med en tidligere kjæreste, da var det fordi han hadde lyst, men det var bare ubehagelig. Fikk ikke kjempevondt, men tror ikke jeg greide å slappe av, og han hadde veldig tjukk penis.

Sist var det jeg som ville, jeg har fortsatt lyst, men sist jeg prøvde gjorde det så vondt at jeg har blitt litt skremt bort fra det. :tristbla:

Vet ikke om jeg kommer til å digge det, men jeg er innmari keen på å prøve, tenner veldig på tanken.

Godt å høre du ikke mistet motet :P

Min første gang var ikke vellykket, det var ikke spesielt vondt, men ihvertfall ikke godt. Kombinasjon stor penis, feil stilling og ulik definisjon på "mye glidemiddel" :P

Skrevet

Godt å høre du ikke mistet motet :P

Min første gang var ikke vellykket, det var ikke spesielt vondt, men ihvertfall ikke godt. Kombinasjon stor penis, feil stilling og ulik definisjon på "mye glidemiddel" :P

Men jeg har jo det litt... Har eksprimentert litt selv :plystre: i det siste for å være mer klar for gubben, men det gjør fortsatt vondt som pokker. En liten buttplug er ikke noe problem, men over en viss størrelse går det bare ikke. :(

Skrevet

Aldri. Og kommer aldri til å skje heller. Rompa mi vil jeg ha for meg sjæl! Heldigvis føler kjæresten det på samme måte.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg har jo det litt... Har eksprimentert litt selv :plystre: i det siste for å være mer klar for gubben, men det gjør fortsatt vondt som pokker. En liten buttplug er ikke noe problem, men over en viss størrelse går det bare ikke. :(

Det er jo hovedsakelig uttøying og avslapning det går på. Tid og glid.

Det jo også ulikt hva man liker ved analsex. Noen tenner på selve uttøyingen. Noen får lettere vaginalorgasme, ettersom veggen mellom er ganske tynn. Selv liker jeg små peniser som gnis mot vaginalvegg/g-punkt -> eksplosive orgasmer. Føler at større peniser kun gir meg uttøyingsdelen, og da blir det ikke like godt for meg. Men fortsatt deilig for han da, og hans nytelse tenner jo uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må alle de som overhodet ikke vil ha analsex alltid svare i slike tråde, tro..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må alle de som overhodet ikke vil ha analsex alltid svare i slike tråde, tro..

Er det bare de som har analsex jevnlig som skal svare da? Trådstarter virker som han ønsker å vite hvor vanlig det er at damer har analsex, og da er det jo greit å se hvor mange som har det versus hvor mange som ikke har det.

Eller vil du at statistikken skal bli feil? Kanskje du ikke liker at noen damer sier nei takk til analsex?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde det ofte med de forrige kjærestene mine, men med han her så kan jeg ikke gjøre det så mye pga tykkelsen hans på penis. Det gjør så vondt, at vi må vente iallefall 1 mnd før vi gjør det på nytt

Skrevet

Det er jo hovedsakelig uttøying og avslapning det går på. Tid og glid.

Det jo også ulikt hva man liker ved analsex. Noen tenner på selve uttøyingen. Noen får lettere vaginalorgasme, ettersom veggen mellom er ganske tynn. Selv liker jeg små peniser som gnis mot vaginalvegg/g-punkt -> eksplosive orgasmer. Føler at større peniser kun gir meg uttøyingsdelen, og da blir det ikke like godt for meg. Men fortsatt deilig for han da, og hans nytelse tenner jo uansett.

Tid og glid er alfaogomega for at det skal bli godt ja! :jepp:

For at elskeren i det hele tatt skal få prøve seg "der bak", må han samtidig ta seg av klitoris og fingre litt videre oppover i sjeden...

Dette gjøres i doggy, og etter god oppvarming og uttøyning kommer han til med den ekte i ett hull og den uekte idet andre, det er deilig det! :sengekos:

Skrevet

Er det bare de som har analsex jevnlig som skal svare da? Trådstarter virker som han ønsker å vite hvor vanlig det er at damer har analsex, og da er det jo greit å se hvor mange som har det versus hvor mange som ikke har det.

Eller vil du at statistikken skal bli feil? Kanskje du ikke liker at noen damer sier nei takk til analsex?

Det som vel var ment, og som man jo legger merke til, er intensiteten i de innleggene som ikke har det. Man nøyer seg ikke med å konstatere at man ikke har det, men må legge til et reip av uttalelser om hvor motbydelig og forferdelig dette er.

Det er det i hvertfall jeg med interesse merker meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt det og ønsker heller ikke. Men hvorfor vil gutta det? Er det så mye deiligere å ha analsex fremfor vaginal??? Jeg forstår liksom ikke.. Rota med en gutt som gjerne ville det, men jeg ville ikke..

Skrevet

Det er rart det der: Det er de som aldri har hatt som er mest imot :P

Skrevet

Har man ikke prøvd det, kan man vel strengt tatt ikke si at men ikke liker det... Så prøv det før dere uttaler dere, og hvis dere ikke liker det da,. så helt greit :gjeiper:

Trodde ikke det var noe særlig jeg heller, men... ooopsk... så feil kan man ta! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...