Gjest Christian Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Jeg har vært sammen med noen jenter før jeg traff min nåværende kjæreste, pluss noen one-night-stands fra tid til annen. Nesten alle sammen har jeg knulla i rumpa med ujevne mellomrom. Dette fascinerer meg litt, og jeg spør jentene her: Hvor ofte har dere analsex, hvilken stilling foretrekker dere, og gjør dere det fordi dere liker det, eller for å blidgjøre mannen ?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 HunterLady forteller deg nok sikkert alt du trenger å vite om dette snart. 13
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Vi har analsex så uregelmessig at det er vanskelig å svare på. Sist vi hadde det var i juli 2010. Vi har vært seksuelt aktive sammen i ca. 3 år, og har hatt analsex kanskje 10 ganger til sammen. Han har ikke etterspurt analsex siden ifjor og jeg er ikke så glad i det at jeg savner det. Synes det gjør vondt under den første penetreringen uansett hvor riktig og forsiktig vi gjør det, men det blir ofte godt etter hvert, så det er ikke noe stort problem for meg å gjøre det. Jeg gjorde det for å blidgjøre han - i utgangspunktet - men deretter gjorde jeg det også for å se om det ble bedre for min del.
Gjest Christian Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 HunterLady forteller deg nok sikkert alt du trenger å vite om dette snart. Jaha, og hvorfor kan du ikke svare selv ? 2
Gjest Blubberella Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Jeg gjør det aldri. Har ikke tent på tanken og har heller ikke truffet noen som har ønsket å ha det, derfor klarer jeg meg fint uten. 2
Gjest Raindrops Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Sist jeg var i et forhold ble det vel et par ganger i uka. Jeg ville ikke gjort det med en one night stand eller noen jeg ikke stolte på, for det kan fort bli vondt og da er det viktig at han vet at stopp betyr stopp. Jeg ville aldri hatt analsex bare for å tilfredsstille noen andre, jeg gjør det fordi jeg digger det selv. (kommer sikkert en eller annen antianalsexanonymbruker og motsier meg men ) 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 1 - 2 ganger i året. Er ikke noe jeg vanligvis ønsker, men av og til når det passer mht kåtskap, samspill og humør så går det fint. Mannen ville nok sikkert hatt det oftere, men jeg gjør det som passer meg. 1
antibac Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg har aldri hatt analsex! Vet ikke om jeg kommer til å ha det heller. Det blir uansett kun med en fremtidig kjæreste som jeg stoler på. Endret 27. april 2011 av antibac
Gjest Christian Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg er litt nysgjerrig på dette temaet, som dere sikkert skjønner. Så hvis noen flere vil legge igjen svar er det bare hyggelig. Ha forøvrig en fortsatt fin kveld.
Gjest Maneater? Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Gjest Lacus Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Aldri. Prøvd et par ganger, men det er absolutt ikke noe for meg. Klarer meg veldig bra uten det. 1
Skade Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Hver gang jeg får sjansen til det sammen med drømmemannen, og jeg gjør det fordi jeg syns det er godt! Han syns selvfølgelig også det er godt, så hvorfor ikke... Samtidig fyller han meg opp med en dildo, deilig!
Cookiemonster Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Aldri.... Har såvidt prøvd det, og nei det er ikke noe for meg ! 1
Gjest HunterLady Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 HunterLady forteller deg nok sikkert alt du trenger å vite om dette snart. Vittig. Heretter skal jeg ikke nevne analsex her inne. Er jo rett og slett skammelig av meg å snakke om noe sånt på et seksualitetsforum. What was I thinking? 2
Gjest Katten. Skrevet 27. april 2011 #15 Skrevet 27. april 2011 Vittig. Heretter skal jeg ikke nevne analsex her inne. Er jo rett og slett skammelig av meg å snakke om noe sånt på et seksualitetsforum. What was I thinking? Du tenkte vel at dine erfaringer rundt emnet kunne hjelpe de som ikke har slikt - da innleggene dine er informative Men det er fortsatt fysjomfy her på KG. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #16 Skrevet 27. april 2011 ALDRI og har tenkt å holde det sånn, etter et par uheldige opplevelser og erfaringer for en 7-8 år siden 1
Gjest Lacus Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 Vittig. Heretter skal jeg ikke nevne analsex her inne. Er jo rett og slett skammelig av meg å snakke om noe sånt på et seksualitetsforum. What was I thinking? Dri i hva alle andre sier. Innleggene dine kan være ganske lærerike om emnet for de som ikke har noe særlig erfaring der 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 Har hatt analsex et par ganger. Ikke noe for meg. Var ubehagelig og ble så slapp i fiseringen da vi ferdig Prompa mye. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #19 Skrevet 27. april 2011 Har hatt analsex et par ganger. Ikke noe for meg. Var ubehagelig og ble så slapp i fiseringen da vi ferdig Prompa mye. Da vi var ferdig skulle det stå.
Gjest Canis lupus Skrevet 27. april 2011 #20 Skrevet 27. april 2011 Har aldri analsex. Jeg har PRØVD analsex noen ganger, for å glede min dårligere halvdel, men neitakk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå