Gå til innhold

Er jeg feit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Kråkesaks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er IKKE feit! Jeg brukte 28 da jeg gikk på ungdomsskolen i begynnelsen av puberteten. Nå bruker jeg 30 og er 164com.

Hvis du har masse venninner som har 26 er det dem det er no galt med, ikke deg.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ms. Raggsokk/mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for spam

Kosemose, mod

Skrevet

Da har du store problemer

:skratte:

Skrevet

KaDust, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg feit visst jeg bryker 28/34 i dongeribukse??? Det er ingenting som henger over buksekanten, og jeg er 172 høy.

??

Mange av mine venninner er lavere enn meg og bruker 26/32, og jeg føler meg litt større enn størst for å si det sånn...... :sukk:

Du har jo nevnt grunnen til at du bruker 28/34 og venninnene dine bruker 26/32, du er høy og de er litt lavere. Da er det naturlig at dere bruker forskjellig buksestørrelse.

Om det er noen av venninnene dine som er like høy som deg, så har dere forskjellig benbygning, og det er helt nauturlig. Dere er liek fine alle sammen. Dessuten høres du veldig slank ut!

Det er like bra å være deg som venninnene dine, og hvis noen kommer med dumme kommentarer skal du ikke bry det - for det sier bare litt om de...

• Liker 2
Gjest Anjelika
Skrevet

Hvordan får du waist-størrelsene til å ha noe med høyde å gjøre?... Hvis du er like stor/liten som venninnene dine rundt hoftene, rumpa, midjen, tror jeg ikke akkurat at de passer en 25, og du 29!

Høyde har alt med det å gjøre, ting på kroppen er jo proporsjonale.

Hvis ei på 1.80 bruker samme buksestørrelse som ei på 1.60 så er hun forholdsmessig mye tynnere, hun lave ville kanskje sett normal ut imens hun høye hadde vært en sylfide selv om begge hadde nøyaktig samme livvidde.

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for spam

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Da har du store problemer

Eller så er a bare jææææævli flatrævva.... ;););));)

• Liker 1
Skrevet

Tråd ryddet for spam

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 1.63 og bruker samme str som deg og jeg ser ikke på meg selv som feit, da kan ikke du være det får å si det sånn!

Skrevet

:roll:

28 angir livviddestørrelsen og 34 angir lengden på buksene...

28 er jo ganske bra slank - tilsvarer ikke dette at du er godt over 170 cm høy, og er en str. 36/Small faktisk?

Det er jo kjempefint, og veldig slankt - og hvorfor spør du om det, når de aller fleste vet at dette er en veldig slank størrelse?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...