AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Er jeg feit visst jeg bryker 28/34 i dongeribukse??? Det er ingenting som henger over buksekanten, og jeg er 172 høy. ?? Mange av mine venninner er lavere enn meg og bruker 26/32, og jeg føler meg litt større enn størst for å si det sånn......
louise1 Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Er det her bare tull eller? Selvfølgelig er du ikke feit når du bruker 28/34!! 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 TS her. Jeg har slitt med både bulimi og anorexia, så blir liksom aldri fornøyd når jeg ser meg i speilet. Tror jeg ser en annen person, men klarer ikke helt å se at jeg er mindre enn jeg er Men da er jeg normal-vektig?? Tusen takk til dere som svarer. Setter pris på det
Dresden Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Nei! Jeg er over ti cm lavere enn deg, og bruker aldri bukser under 30.
Antlers Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Ja, du bør nok melde deg på Tjukkholmen fort som fy. Vi snakker tross alt ekstrem overvekt her Eneste stedet du muligens er litt "tjukk" er i hodet, siden du i det hele tatt kan finne på å spørre om en livvidde på 28" = feit. 9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Ts her igjen. Ok. Når jeg ser litt nedover meg selv uten å bruke speil, synes jeg at jeg ser "liten" ut, og andre som bruker 28/34 synes jeg absolutt ikke ser feit ut,ikke chubby heller.. Men jeg bør skjerpe meg jeg da, og faktisk godta at jeg er helt normal. Jeg inkludert er lei disse "er hun chubby"-trådene, men jeg måtte bare spørre pga min usikkerhet..
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Er jeg feit visst jeg bryker 28/34 i dongeribukse??? Det er ingenting som henger over buksekanten, og jeg er 172 høy. ?? Mange av mine venninner er lavere enn meg og bruker 26/32, og jeg føler meg litt større enn størst for å si det sånn...... Du er nok ikke syltynn nei, men helt vanlig!
Antlers Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Ts her igjen. Ok. Når jeg ser litt nedover meg selv uten å bruke speil, synes jeg at jeg ser "liten" ut, og andre som bruker 28/34 synes jeg absolutt ikke ser feit ut,ikke chubby heller.. Men jeg bør skjerpe meg jeg da, og faktisk godta at jeg er helt normal. Jeg inkludert er lei disse "er hun chubby"-trådene, men jeg måtte bare spørre pga min usikkerhet.. Jepp, du er helt normal (slank ville jeg sagt, utifra størrelsen), og at andre bruker mindre størrelser betyr ikke at du er stor. Det viktigste er vel uansett at buksa sitter som den skal 1
PepsiMax Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 utfra høyde og str vil jeg tro du er slank og fin! Hadde samme høyde/str som deg for noen år siden. Så det er mitt slankemål nå! Men sf gjør veldig mye med hva man klarer å se i speilen etterhvert. Det er ofte vanskelig. Håper du klarer å ta til deg det folk sier her
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #14 Skrevet 27. april 2011 Du er langt fra feit! Du er slank hvis du bruker 28" Og du kan trøste deg med at selv om det er mange som bruker mindre tommer enn deg, så er det langt fler som bruker større - det er nok mange som skulle ønske de var så slanke som deg.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #15 Skrevet 27. april 2011 Det er umulig å si hvor mye fett du har på kroppen ut ifra en så normal buksestørrelse. Sannsynligvis er du ikke feit.
Skywalker Skrevet 27. april 2011 #16 Skrevet 27. april 2011 Vedder på at du er ei flott ung jente akkurat sånn passe på vekt. Feit er du i alle fall ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 Tror du er ganske så slank jeg! Jeg er 1.72, bruker 28 eller 29 i vidde og 34 i lengde, alt etter buksetype (29 hvis jeg vil ha en mere baggy dongeri f.eks), og jeg har en bmi på 20. I mine, og andres øyne er jeg slank og "fit".... Men jeg ser helt klart hvor vanskelig det kan være og se på seg selv og bedømme egen kropp, iallefall hvis en har slitt med et feil kroppsbilde. Sånn tror jeg forresten det kan være med mange jenter, uavhengig om en har hatt spiseforstyrrelser. Enkelte dager har en bare skikkelige fæle dager der en føler seg tykk og pløsete....gjerne i forbindelse med mens f.eks..
pantora Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 Skjønner veldig godt hva du mener.. Er venninnene mine like høye som deg? Jeg er 185 og bruker str 29, som kanskje ikke er så stort i forhold til at jeg er så høy, men noen av mine venninner bruker sånn størrelse 25, og hodet mitt klarer ikke helt innse at det kan ha noe å gjøre med at de er sånn 15-20 cm lavere enn meg!
Djungelvrål Skrevet 27. april 2011 #19 Skrevet 27. april 2011 jeg bruker 29/34 og er ikke feit og ikke tynn, helt middels men folk kaller meg slank. Må ha buksene litt høye i livet da fordi jeg er ikke 19 lengre. hehe Noen som vet hvor alle smileyene er henne, mine er borte
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #20 Skrevet 27. april 2011 Skjønner veldig godt hva du mener.. Er venninnene mine like høye som deg? Jeg er 185 og bruker str 29, som kanskje ikke er så stort i forhold til at jeg er så høy, men noen av mine venninner bruker sånn størrelse 25, og hodet mitt klarer ikke helt innse at det kan ha noe å gjøre med at de er sånn 15-20 cm lavere enn meg! Hvordan får du waist-størrelsene til å ha noe med høyde å gjøre?... Hvis du er like stor/liten som venninnene dine rundt hoftene, rumpa, midjen, tror jeg ikke akkurat at de passer en 25, og du 29!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå