Gjest Dolphina Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 Hei hei! Er litt grønn når det gjelder "husmor-ting" jeg... Har dere noen vidundertips? F.eks: Hvordan vasker dere glasshyllene i kjøleskapet? Hvordan holder dere dusjen ren? Hva rengjør dere dusjen med? Alle tips mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Hvordan vasker dere glasshyllene i kjøleskapet? Tar dem ut og vasker dem i oppvaskkummen i Zalo, skyller godt, lar dem lufttørke og setter på plass igjen! Hvordan holder dere dusjen ren? Bruk Power-Shower jevnlig etter bruk! Hva rengjør dere dusjen med? Godt råd hvis dusjhodet skulle gå tett.......Fyll opp en plastpose m eddik og fest det rundt dusjhodet, la virke over natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 Når det gjelder glasshyllene i kjøleskapet sverger jeg til salmiakk.. Tar knekken på alt og lukter skikkelig rent. Bare ikke bland for sterkt Dusjen tar jeg med badespray fra Jif... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 > www.plusstid.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå