Gå til innhold

Vi har jo hatt sex?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Syns også det var noe overreagering her. At den første episoden var sår, og at det kunne være rett å trekke seg tilbake der og da, og ta praten senere, er helt greit. Er vel bedre det, enn å gå til "angrep". Men dere burde så absolutt snakket sammen om dette. Både i forhold til hva dere anser som normal hyppighet for dere, og om dere kan finne en middelvei begge kan ha det bra med. Mulig sex for ham er så krevende, at han trenger en dag pause mellom hver gang, hva vet jeg?

Det som uansett er viktig for dere å snakke om, er at hans avvisninger ikke handler om at du ikke tenner ham, eller at du er overkåt fordi du vil mer enn ham. Ei heller at det er noe galt med ham fordi han vil/kan sjeldnere enn deg. Dere er bare ulike, med ulike behover. Det er mulig disse behovene kan tilpasses hverandre, men det finner dere ikke ut av uten å prate sammen...

Strengt tatt har vel ikke denne posten noe å si , siden det er slutt mellom dere, men kan jo være tanker å ta med seg til neste gang du treffer en...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her igjen. Takk for all forståelsen. Vi er over nå. Jeg svarte på meldinga hans og han sa unnskyld og beklaget seg med at han hadde hatt en tøff dag. Godtok det, og skulle ligge over til han i natt igjen. Han hadde ikke lyst i dag heller fordi han hadde onanert! At det går ann, vil heller ha sex med hånden enn med meg. Da kan det være det samme.

Nei da så. :fnise:

Seriøst - da er det så stor forskjell på dere at det ikke er noen vits. Om min kjæreste hadde sagt dette, så hadde jeg blitt utrolig skuffet. Det er ikke slik at kuken virker bare annenhver dag, liksom. Hadde han sagt "vent en halvtime, jeg har nettopp dratt'n" så hadde det vært greit. I starten er man jo litt tettere på, som du sa selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en herlig fyr og vi har vært offisielt sammen i et par uker nå. Han er veldig kjekk, aldri vært med en så kjekk fyr som tenner meg bare han ser rett inn i øynene mine. Han er også veldig morsom og omtenksom så det var veldig enkelt å få følelser for han og det klikket jo så og si med en gang vi begynte å snakke. Den første uka hadde vi sex annenhver dag og han er ekstremt flink og god i sengen. God til å ta styring og vet hvordan han skal få meg til å komme. Jeg var egentlig aldri fornøyd med hvor sjeldent vi hadde sex, er veldig glad i det, men regnet med vi kunne ha det oftere hvis jeg ble flinkere til å ta initsiativ selv.

Da jeg lå over til han i går og ville ha meg litt var han avvisende. Tidligere er det bare han som har tatt initsiativ. Jeg spurte hva det var og ble kanskje litt masete og plutselig sier han strengt at vi hadde sex i går og allerede har hatt sex og at jeg bare kunne glemme det. Så kaller han meg overkåt og at jeg må roe meg ned litt. Dette er FØRSTE GANG jeg selv tok initsiativ! Alle de andre kjærestene mine har vært veldig frampå før. Har aldri trengt å be om sex tidligere, og har aldri vært i et nystartet forhold med så lite sex. Og det er hvertfall aldri noen som har kalt meg overkåt! Føler meg både ydmyket og stygg nå.

Jeg stakk selvfølgelig hjem til meg selv og har ikke snakket med han siden. Har ikke svart på meldingen der han spør om noe er galt?! egentlig vil jeg ikke gi opp dette forholde ennå for han er en fantastisk fin fyr, men det plager meg at han såret meg sånn og at han har et labert sexbehov. Vi er begge i tidlig 20 årene. skal jeg gi han en ny sjans eller bare droppe han?

Har jeg lest denne tråden før tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han syns du har hengepupper, eller at det luktet promp av deg.

- Nils

Det er jo en kjempehyggelig løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Det er mulig du syns jeg er barnslig, men faktsik så syns jeg at jeg reagerer normalt på dette. I starten av et forhold skulle vi jo vært 'all over eachother', hatt sex masse og ofte. Og vi har ikke vært sammen veldig lenge.

Det er ikke slik at alle menn MÅ ha eller VIL ha sex hver dag 5 ganger daglig.

Min kjæreste er også i begynnelsen av 20-årene og vi har aldri hatt sex veldig ofte. Først trodde jeg det var noe alvorlig galt med meg! Ble skikkelig lei meg og måtte til slutt snakke med han om det. Jeg var jo vant med pågående masete ekser som måtte ha seg hele tiden, og nå som jeg endelig fikk en fyr som ikke skulle jokke løs på beinet mitt konstant så var det plutselig feil det også... Etter mange samtaler klarte jeg å innfinne meg med at han faktisk bare er slik, og nå setter jeg pris på det.

Men det er jo klart at kjæresten din kunne ordlagt seg mye bedre enn det han gjorde! Kalle deg overkåt var urettferdig. Du kan jo ta en -skikkelig- og rolig prat med han og se hva han mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og krenkelser.

Kråkesaks, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg lå over til han i går og ville ha meg litt var han avvisende. Tidligere er det bare han som har tatt initsiativ. Jeg spurte hva det var og ble kanskje litt masete og plutselig sier han strengt at vi hadde sex i går og allerede har hatt sex og at jeg bare kunne glemme det.

Kanskje du maser for mye om sex...kan du ikke overlate initiativene til han? Noen menn synes det er turn off når dama spør om sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom man nylig er blitt sammen, så er man pliktet til å ha sex hver dag? Haha, så har jeg hørt det også. Nå får du ta deg sammen! Makan. Greit nok at det var lite gjennomtenkt av typen til TS å kalle henne overkåt, men det får da være måte på hvordan man reagerer, og hennes reaksjon og handling var urimelig!

Var vel heller et forvarsel om hva slags type dette er, hvis du leser det siste innlegget hennes; Da de så hverandre igjen etter krangelen ville han ikke ha "makeup-sex" fordi han allerede hadde onanert. :fnise: Er det mulig. Good riddance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel heller et forvarsel om hva slags type dette er,

Jeg synes det ser ut som en type som er litt piggete, at han blir grinete og ekkel, litt i "angrep er beste forsvarsposisjon" når han føler at han ikke strekker til, og føler at han ikke har det å gi som kan glede deg.

Hvis han er markert mindre interessert i sex enn du er, så blir det ett samliv i seksuell ubalanse. Jeg er såpass seksuell at for meg så hadde det vært en dårlig løsning, og ett livsløpsforhold av slik karakter er jeg veldig glad for at jeg ikke har.

Hva er viktig om 15 år?

Skal du bryte, så er det mye mer behagelig å bryte nå, enn å vente i mange måneder, med påølgende mye verre kjærlighetssorg.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest gjest

Han utrykket seg vel litt klønete tenker jeg. Tror ikke han mente å såre deg, men skjønner at det kunne oppfattes sånn; hvertfall der og da. Gutter er ikke alltid superkåte de heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Jeg stakk selvfølgelig hjem til meg selv og har ikke snakket med han siden.

***Selvfølgelig gjorde du det.

Jeg synes ikke poenget her er at han avviste deg, men heller måten han gjorde det på. Du sier han svarte strengt og at han kalte deg overkåt. Ikke rart du følte deg ydmyket. Jeg ville også dratt min vei. Og når han etterpå spør om det er noe galt, er han jo temmelig treg i oppfattelsen. Han burde vite at han ikke snakker slik til en dame, og i hvert fall ikke sin egen dame.

Synes du kan vente med å svare på den meldingen. Hvis du etter hvert føler for det, kan du jo svare noe om at du ikke liker måten han snakket til deg på. Men ikke gidd å forklare i detaljer på sms. Han får heller ringe deg hvis han er interessert i å ordne opp.

***Å vente med å svare på meldinger er greit når den andre vet hva problemet er, ikke når vedkommende ikke har anelse. Og hvis han burde skjønne at man ikke snakker sånn til en dame, burde hun skjønne at han er av typen som liker å ta initiativet selv, og om han ikke gjør det er han ikke i humør.

Fikk heller inntrykk av at det var måten han avviste henne på som var det største problemet. At hun føler det er lite sex i forholdet, i tillegg til at han kaller henne overkåt første gang hun tar initiativ, gjør vel det hele litt verre for henne å takle.

Jeg blir heller aldri sur om min mann ikke vil ha sex en dag, men mulig jeg hadde blitt passe snurt om han hadde kalt meg overkåt første gangen jeg tok initiativ. Hva hadde han basert dét på, liksom?

***Kanskje ts ER overkåt?

Ts her igjen. Takk for all forståelsen. Vi er over nå. Jeg svarte på meldinga hans og han sa unnskyld og beklaget seg med at han hadde hatt en tøff dag. Godtok det, og skulle ligge over til han i natt igjen. Han hadde ikke lyst i dag heller fordi han hadde onanert! At det går ann, vil heller ha sex med hånden enn med meg. Da kan det være det samme.

***Da foreslår jeg at du går videre og finner noe annet. Det er mange av oss som kan trenge en utløsning innimellom uten at vi har energi til full pakke med dama. Og noen av oss har kvinner som forstår det.

Noen menn synes det er turn off når dama spør om sex..

Jepp. Noen gjør det.

Var vel heller et forvarsel om hva slags type dette er, hvis du leser det siste innlegget hennes; Da de så hverandre igjen etter krangelen ville han ikke ha "makeup-sex" fordi han allerede hadde onanert. :fnise: Er det mulig. Good riddance!

***Ja, ts og typen er nok forskjellige på dette punktet. Ts får avgjøre hva som er viktigst for egen del; å ha en type som ellers er fantastisk, eller å ha en type som ikke runker.

Jeg synes det ser ut som en type som er litt piggete, at han blir grinete og ekkel, litt i "angrep er beste forsvarsposisjon" når han føler at han ikke strekker til, og føler at han ikke har det å gi som kan glede deg.

Hvis han er markert mindre interessert i sex enn du er, så blir det ett samliv i seksuell ubalanse. Jeg er såpass seksuell at for meg så hadde det vært en dårlig løsning, og ett livsløpsforhold av slik karakter er jeg veldig glad for at jeg ikke har.

Hva er viktig om 15 år?

Skal du bryte, så er det mye mer behagelig å bryte nå, enn å vente i mange måneder, med påølgende mye verre kjærlighetssorg.

***Tilbøyelig til å være enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...