Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #1 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har møtt en herlig fyr og vi har vært offisielt sammen i et par uker nå. Han er veldig kjekk, aldri vært med en så kjekk fyr som tenner meg bare han ser rett inn i øynene mine. Han er også veldig morsom og omtenksom så det var veldig enkelt å få følelser for han og det klikket jo så og si med en gang vi begynte å snakke. Den første uka hadde vi sex annenhver dag og han er ekstremt flink og god i sengen. God til å ta styring og vet hvordan han skal få meg til å komme. Jeg var egentlig aldri fornøyd med hvor sjeldent vi hadde sex, er veldig glad i det, men regnet med vi kunne ha det oftere hvis jeg ble flinkere til å ta initsiativ selv. Da jeg lå over til han i går og ville ha meg litt var han avvisende. Tidligere er det bare han som har tatt initsiativ. Jeg spurte hva det var og ble kanskje litt masete og plutselig sier han strengt at vi hadde sex i går og allerede har hatt sex og at jeg bare kunne glemme det. Så kaller han meg overkåt og at jeg må roe meg ned litt. Dette er FØRSTE GANG jeg selv tok initsiativ! Alle de andre kjærestene mine har vært veldig frampå før. Har aldri trengt å be om sex tidligere, og har aldri vært i et nystartet forhold med så lite sex. Og det er hvertfall aldri noen som har kalt meg overkåt! Føler meg både ydmyket og stygg nå. Jeg stakk selvfølgelig hjem til meg selv og har ikke snakket med han siden. Har ikke svart på meldingen der han spør om noe er galt?! egentlig vil jeg ikke gi opp dette forholde ennå for han er en fantastisk fin fyr, men det plager meg at han såret meg sånn og at han har et labert sexbehov. Vi er begge i tidlig 20 årene. skal jeg gi han en ny sjans eller bare droppe han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille_ Skrevet 27. april 2011 #2 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har møtt en herlig fyr og vi har vært offisielt sammen i et par uker nå. Han er veldig kjekk, aldri vært med en så kjekk fyr som tenner meg bare han ser rett inn i øynene mine. Han er også veldig morsom og omtenksom så det var veldig enkelt å få følelser for han og det klikket jo så og si med en gang vi begynte å snakke. Den første uka hadde vi sex annenhver dag og han er ekstremt flink og god i sengen. God til å ta styring og vet hvordan han skal få meg til å komme. Jeg var egentlig aldri fornøyd med hvor sjeldent vi hadde sex, er veldig glad i det, men regnet med vi kunne ha det oftere hvis jeg ble flinkere til å ta initsiativ selv. Da jeg lå over til han i går og ville ha meg litt var han avvisende. Tidligere er det bare han som har tatt initsiativ. Jeg spurte hva det var og ble kanskje litt masete og plutselig sier han strengt at vi hadde sex i går og allerede har hatt sex og at jeg bare kunne glemme det. Så kaller han meg overkåt og at jeg må roe meg ned litt. Dette er FØRSTE GANG jeg selv tok initsiativ! Alle de andre kjærestene mine har vært veldig frampå før. Har aldri trengt å be om sex tidligere, og har aldri vært i et nystartet forhold med så lite sex. Og det er hvertfall aldri noen som har kalt meg overkåt! Føler meg både ydmyket og stygg nå. Jeg stakk selvfølgelig hjem til meg selv og har ikke snakket med han siden. Har ikke svart på meldingen der han spør om noe er galt?! egentlig vil jeg ikke gi opp dette forholde ennå for han er en fantastisk fin fyr, men det plager meg at han såret meg sånn og at han har et labert sexbehov. Vi er begge i tidlig 20 årene. skal jeg gi han en ny sjans eller bare droppe han? Det er lov og ikke ha lyst, men synes det var en unødvendig måte å si det på. Men hvorfor svarer du han ikke? Han har tydeligvis ikke forstått at noe er galt, og da må du fortelle han hvordan det føltes da han sa det han sa. Også må du finne ut om deres sex-behov er så forskjellige at det vil bli et problem på sikt, for tror du det er det kanskje greit å vurdere og avslutte. Min personlige mening er at forholdet er så ferskt at det er litt pussig at sexlysten er dalende allerede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 27. april 2011 #3 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Skjerp deg. Droppe ham kun fordi han ikke ville ha sex den dagen du tok initiativ og fordi han ennå ikke har svart på meldingen din? Seriøst? Snakk med han først, eller så får du rett og slett akseptere sexbehovet hans - som tydeligvis er mindre enn ditt. Dessuten så oppførte du deg urimelig mot han! Ja, faktisk som en barnslig, liten og bortskjemt drittunge. Stikke fra typen din kun fordi han var litt avvisende? Hadde du likt om han ble furten på deg dersom du ikke orket sex en dag han tar initiativet? Det tviler jeg på. Tenk over handlingene dine! Endret 27. april 2011 av Babylon 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 27. april 2011 #4 Del Skrevet 27. april 2011 Kanskje du oppfattet ham mer avvisende enn det som var meningen? Kan jo være mange grunner til at han ikke hadde lyst. Jeg synes forøvrig ikke at annenhver dag er labert, ei heller i begynnelsen av et forhold. Snakk med ham du, og finn ut av dette. Ulikt sexbehov kan ta livet av et forhold, men det kan manglende kommunikasjon også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. april 2011 #5 Del Skrevet 27. april 2011 Det er mulig du syns jeg er barnslig, men faktsik så syns jeg at jeg reagerer normalt på dette. I starten av et forhold skulle vi jo vært 'all over eachother', hatt sex masse og ofte. Og vi har ikke vært sammen veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 27. april 2011 #6 Del Skrevet 27. april 2011 Her må du faktisk på banen å si at du ble lei deg. Forklar at det var første gangen du tok initiativet og når forholdet er så ferskt så er man ikke trygge på hverandre. Ergo så er det fort gjort at ting blir feil. Da er cluet å si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 27. april 2011 #7 Del Skrevet 27. april 2011 Skjerp deg. Droppe ham kun fordi han ikke ville ha sex den dagen du tok initiativ og fordi han ennå ikke har svart på meldingen din? Seriøst? Snakk med han først, eller rett og slett aksepter at det er slik. Dessuten så oppførte du deg urimelig mot han. Ja, faktisk som en barnslig, liten og bortskjemt drittunge. Stikke fra typen din kun fordi han var litt avvisende? Hadde du likt om han ble furten på deg dersom du ikke orket sex en dag han tar initiativet? Det tviler jeg på. Tenk over handlingene dine! Er det virkelig nødvendig å være så krass??! (er det mulig!) Dessuten var det hun som ikke hadde svart ham. TS, forstår deg godt jeg. Er heller ikke typen som tar initiativet til sex da typen alltid tar meg i forkjøpet. Og hadde også blitt lei meg og skuffet om han hadde reagert sånn om jeg først gjorde det. Men hadde nok ville snakket med ham og fortalt hvordan det føltes for deg, er ikke sikkert han er klar over det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 27. april 2011 #8 Del Skrevet 27. april 2011 Det er mulig du syns jeg er barnslig, men faktsik så syns jeg at jeg reagerer normalt på dette. I starten av et forhold skulle vi jo vært 'all over eachother', hatt sex masse og ofte. Og vi har ikke vært sammen veldig lenge. Du har en forventning om at dere skal ha sex masse og ofte - og han har sikkert en annen forventning. Det finnes vel ingen oppskrift på hva som er "normalt" her. Det eneste du kan gjøre er å fortelle fyren hvordan du ønsker at dette skal være - og så får han fortelle hvordan han synes det skal være. Ikke så mange andre måter å gjøre det på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #9 Del Skrevet 27. april 2011 Han er kanskje typen som ikke takler at kvinner har sexlyst? Han føler at det er hans "jobb" som mann å styre sexlivet. Og ble satt ut når du kom med et ønske om sex av deg selv. Men når det er sagt, hadde jeg fått samme beskjed smellt i trynet så tidlig i forholdet. Så hadde jeg dumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #10 Del Skrevet 27. april 2011 Ta det som en mann og ikke vær så hårsår. Om partneren ikke vil ha sex så får du innfinne deg med det. Menn blir avvist av kona i et sett, de boikotter ikke meldinger og blir pottesure for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2011 #11 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg synes ikke poenget her er at han avviste deg, men heller måten han gjorde det på. Du sier han svarte strengt og at han kalte deg overkåt. Ikke rart du følte deg ydmyket. Jeg ville også dratt min vei. Og når han etterpå spør om det er noe galt, er han jo temmelig treg i oppfattelsen. Han burde vite at han ikke snakker slik til en dame, og i hvert fall ikke sin egen dame. Synes du kan vente med å svare på den meldingen. Hvis du etter hvert føler for det, kan du jo svare noe om at du ikke liker måten han snakket til deg på. Men ikke gidd å forklare i detaljer på sms. Han får heller ringe deg hvis han er interessert i å ordne opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 27. april 2011 #12 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Er det virkelig nødvendig å være så krass??! (er det mulig!) Dessuten var det hun som ikke hadde svart ham. TS, forstår deg godt jeg. Er heller ikke typen som tar initiativet til sex da typen alltid tar meg i forkjøpet. Og hadde også blitt lei meg og skuffet om han hadde reagert sånn om jeg først gjorde det. Men hadde nok ville snakket med ham og fortalt hvordan det føltes for deg, er ikke sikkert han er klar over det. Unnskyld meg, men såppass bør hun nesten tåle! Innlegget mitt er langt i fra urimelig eller krassete, så det er nok bare du/dere som er mere eller mindre hårsår. Når TS oppfører seg som en grinete og sippete unge og som dro hjem kun fordi typen hennes ikke orket sex den dagen, blir for dumt OG barnslig, ikke minst. Huff, det må være utrolig slitsomt for alle mannfolk der ute dersom de har en kjæreste som sipper og griner hver gang han ikke orker å ha samleie den dagen. Slike forhold vil neppe holde i lengden. Jeg blir aldri sur kun fordi min kjære ikke orker å ha samleie en dag f.eks. Jeg aksepterer det fullt ut og skjønner det - så enkelt er det! Endret 27. april 2011 av Babylon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 27. april 2011 #13 Del Skrevet 27. april 2011 Liker du sex (mye mer og) bedre enn ham allerede etter kort tid - Ligg unna ham! Han passer ikke for deg. - Uanstt forutliggende årsak. Velg en som virkelig kan dette med å passe i lag med deg, og ikke noe annet enn akkurat det! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #14 Del Skrevet 27. april 2011 Hadde en fyr sagt noe slikt til meg på en så kjip måte hadde jeg faktisk aldri ville snakket med han mer, det er respektløst og jeg tviler på en stor kjærlighet hadde gitt beskjed på en slik nedverdigende måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 27. april 2011 #15 Del Skrevet 27. april 2011 Unnskyld meg, men såppass bør hun nesten tåle! Innlegget mitt er langt i fra urimelig eller krassete, så det er nok bare du/dere som er mere eller mindre hårsår. Når TS oppfører seg som en grinete og sippete unge og som dro hjem kun fordi typen hennes ikke orket sex den dagen, blir for dumt OG barnslig, ikke minst. Huff, det må være utrolig slitsomt for alle mannfolk der ute dersom de har en kjæreste som sipper og griner hver gang han ikke orker å ha samleie den dagen. Slike forhold vil neppe holde i lengden. Jeg blir aldri sur kun fordi min kjære ikke orker å ha samleie en dag f.eks. Jeg aksepterer det fullt ut og skjønner det - så enkelt er det! Fikk heller inntrykk av at det var måten han avviste henne på som var det største problemet. At hun føler det er lite sex i forholdet, i tillegg til at han kaller henne overkåt første gang hun tar initiativ, gjør vel det hele litt verre for henne å takle. Jeg blir heller aldri sur om min mann ikke vil ha sex en dag, men mulig jeg hadde blitt passe snurt om han hadde kalt meg overkåt første gangen jeg tok initiativ. Hva hadde han basert dét på, liksom? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnerkvinner Skrevet 27. april 2011 #16 Del Skrevet 27. april 2011 Snakk med han og rydd opp i det. Det florerer ikke akkurat at kjekke, herlige menn som tenner deg bare med øynene. Ok så avviste han deg på en klønete måte, men ærlig talt, det må da være lov å trå feil og si teite ting uten at man skal slutte å snakke med kjæresten sin for det? Man vil aldri finne noen som aldri sier noe teit, eller som aldri vil kunne såre deg uten å mene det og slikt tar man da vitterlig tak i med en gang og sier i fra at man ble lei seg. Det får være måte på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 27. april 2011 #17 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Unnskyld meg, men såppass bør hun nesten tåle! Innlegget mitt er langt i fra urimelig eller krassete, så det er nok bare du/dere som er mere eller mindre hårsår. Når TS oppfører seg som en grinete og sippete unge og som dro hjem kun fordi typen hennes ikke orket sex den dagen, blir for dumt OG barnslig, ikke minst. Huff, det må være utrolig slitsomt for alle mannfolk der ute dersom de har en kjæreste som sipper og griner hver gang han ikke orker å ha samleie den dagen. Slike forhold vil neppe holde i lengden. Jeg blir aldri sur kun fordi min kjære ikke orker å ha samleie en dag f.eks. Jeg aksepterer det fullt ut og skjønner det - så enkelt er det! Her prater vi over hodet på deg, ikke greit å få med seg alt tydeligvis.. Hadde det vært mannen hennes gjennom flere år som hadde avvist henne hadde det ikke vært noe problem vil jeg tro. Men dette var en hun nylig hadde blitt sammen med og når den første gangen hun tilnærmer seg så blir hun avvist på en veldig ufin måte. Det er måten hun blir avvist på, så tidlig, som er greia. Det er jo litt sensitivt/sårbart og skulle bli avvist i en slik situasjon om det er med ny type. Endret 28. april 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. april 2011 #18 Del Skrevet 27. april 2011 Ts her igjen. Takk for all forståelsen. Vi er over nå. Jeg svarte på meldinga hans og han sa unnskyld og beklaget seg med at han hadde hatt en tøff dag. Godtok det, og skulle ligge over til han i natt igjen. Han hadde ikke lyst i dag heller fordi han hadde onanert! At det går ann, vil heller ha sex med hånden enn med meg. Da kan det være det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 27. april 2011 #19 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Her prater vi over hodet på deg, ikke greit å få med seg alt tydeligvis.. Hadde det vært mannen hennes gjennom flere år som hadde avvist henne hadde det ikke vært noe problem vil jeg tro. Men dette var en hun nylig hadde blitt sammen med og når den første gangen hun tilnærmer seg så blir hun avvist på en veldig ufin måte. Det er måten hun blir avvist på, så tidlig, som er greia. Det er jo litt sensitivt/sårbart og skulle bli avvist i en slik situasjon om det er med ny type. Og forresten så lyser det av slike innlegg som dine at du har dine egne problemer, så jeg skal la det passere. Så dersom man nylig er blitt sammen, så er man pliktet til å ha sex hver dag? Haha, så har jeg hørt det også. Nå får du ta deg sammen! Makan. Greit nok at det var lite gjennomtenkt av typen til TS å kalle henne overkåt, men det får da være måte på hvordan man reagerer, og hennes reaksjon og handling var urimelig! Endret 28. april 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. april 2011 #20 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg syns at du ts tar denne avvisningen litt for alvorlig. Du snakker om å enten dumpe fyren bare fordi at han ikke ønsker å ha sex med deg èn gang? Jeg forstår ikke greia. Folk vil ikke alltid ha sex til enhver tid. Jeg er enig i at det er vanlig for nyforelskede å holde på omtrent heletiden og å ha lyst på sex hele dagen, men det er ikke sånn at man er tvungen til å ha det allikevel. Noen ganger passer det dårlig, enten man er trøtt, sliten eller bare ikke har lyst. Jeg syns kanskje ikke fyren sa det på en helt bra måte. Å si til deg "du kan bare glemme det" var dumt, da det får han til å høre sur ut. Men dette er en bagatell siden det har skjedd èn gang. Spør heller om råd hvis det skjer flere ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå