Gå til innhold

Glee -- noen her som ser på det?


Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Hvilken episode så du da? :fnise:

Han homofile var innom en annen skole hvor homofili var akseptert og de drev og hoppa rundt og sang. Det er det jeg husker best :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var når Kurt besøkte Dalton Acadamy og Blaine. Der sang de vell Teenage Dream også ( fra Katy Perry)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffa over siste episode, hadde forventa mer action på en måte, etter at de visstnok brukte så absurd mye penger på å lage den... Likte New york-mashup'en, men det var omtrent alt.

Når de er ferdige med neste sesong og gjengen er ferdige på high school er det vel to alternativer; følge dem videre på forskjellige steder eller gjøre som i Skins og bytte ut hele besetningen... Eller ikke lage mer Glee :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffa over siste episode, hadde forventa mer action på en måte, etter at de visstnok brukte så absurd mye penger på å lage den... Likte New york-mashup'en, men det var omtrent alt.

Når de er ferdige med neste sesong og gjengen er ferdige på high school er det vel to alternativer; følge dem videre på forskjellige steder eller gjøre som i Skins og bytte ut hele besetningen... Eller ikke lage mer Glee :omg:

Ja.. Det beste hadde vell vært å følge gjengen videre etter high school. Den gjengen som spiller i Glee er orginal gjengen , så å bytte ut de, hadde ødelagt hele serien. Spesielt i en serien hvor det er så mange forskjellige og spennende personligheter. Men først er siste året på high school, så da skjer det sikkert mye spennende.. Gleder meg til Blaine/Kurt, Mercedes/Sam og ikke minst hva som skjer med Rachel og Finn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det glemte jeg å si, ELSKER Mercedes + Sam! Men hva skal man kalle dem? Rachel + Finn er jo Finchel, Finn + Quinn var Finbray og Kurt + Finn var Furt (når de "ble" brødre, hehe).

Samcedes? Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det glemte jeg å si, ELSKER Mercedes + Sam! Men hva skal man kalle dem? Rachel + Finn er jo Finchel, Finn + Quinn var Finbray og Kurt + Finn var Furt (når de "ble" brødre, hehe).

Samcedes? Haha!

Samcedes ja.. hehe:D .. Jeg liker at de velger å fokusere på flere i glee gjengen til høsten. Vi vet veldig lite om barndommen/ tiden før glee til flere av karakterene. Det er vell Rachel vi vet mest om. Tror Sam og Mercedes kan bli et bra par.. Selv om kanskje utseendevis, ikke mange så dem sammen, så tror personlighetene dere kunne passet. Også lurer jeg litt på om det blir en liten catfight mellom Quinn og Mercedes, siden Quinn har vært sammen med Sam før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Quinn, håper hun finner seg en mann i løpet av sommeren! Orker ikke mer mas fra henne (hvis hun blir grinete pga Sam + Mercedes blir jeg irritert, de var jo sammen i sånn to minutter uansett?), men synes synd på henne også..

Innså nå at jeg er en skikkelig Gleek.... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som syns Quinn ble råfin på håret da? :jepp:

Hun fikk en mer sofistikert hårsveis. Det passet henne! De blir også eldre, selv om ingen har feiret bursdag i serien ( kom nettopp på det.. Noen andre som har tenkt over det?) Den nye sveisen kan jo representere et nytt kaptittel for Quinn.. En mer moden Quinn. Uansett er det alltid gøy med forandring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffa over siste episode, hadde forventa mer action på en måte, etter at de visstnok brukte så absurd mye penger på å lage den... Likte New york-mashup'en, men det var omtrent alt.

Enig her, jeg ble veldig skuffa faktisk. Synes hele greia var altfor cheesy, rett og slett. Spesielt scenene mellom Finn og Rachel, da de var på date osv. Jeg vurderte spole meg gjennom. :sjenert:

Ble glad for at Sam og Mercedes er et par da, har ventet (jaja, ikke så lenge da) på dette siden forrige episode da de gikk til Prom sammen! :rodmer:

Synes også at Quinn ble stilig på håret! Men hva skjedde med de "store planene" hun tideligere påsto hun hadde for New York?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittscenen min i denne episoden var når Kurt og Rachel hadde breakfast at Tiffany's :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her, jeg ble veldig skuffa faktisk. Synes hele greia var altfor cheesy, rett og slett. Spesielt scenene mellom Finn og Rachel, da de var på date osv. Jeg vurderte spole meg gjennom. :sjenert:

Ble glad for at Sam og Mercedes er et par da, har ventet (jaja, ikke så lenge da) på dette siden forrige episode da de gikk til Prom sammen! :rodmer:

Synes også at Quinn ble stilig på håret! Men hva skjedde med de "store planene" hun tideligere påsto hun hadde for New York?

Er fortsatt nyskjerrig på hva Quinns planer for New York var.. Tror nesten jeg må gjøre litt research på nettet, og se om jeg finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han homofile var innom en annen skole hvor homofili var akseptert og de drev og hoppa rundt og sang. Det er det jeg husker best :gjeiper:

Det var en veldig kjedelig periode, synes jeg, var et par-tre episoder som bare var så-der.

Enig her, jeg ble veldig skuffa faktisk. Synes hele greia var altfor cheesy, rett og slett. Spesielt scenene mellom Finn og Rachel, da de var på date osv. Jeg vurderte spole meg gjennom. :sjenert:

Ble glad for at Sam og Mercedes er et par da, har ventet (jaja, ikke så lenge da) på dette siden forrige episode da de gikk til Prom sammen! :rodmer:

Synes også at Quinn ble stilig på håret! Men hva skjedde med de "store planene" hun tideligere påsto hun hadde for New York?

Jeg er så LEI av Finn og Rachel.

Har venta på at Mercedes skulle få kjæreste lenge :rodmer:

Jeg er ganske skuffa over siste episode, sesongavslutningen i sesong 1 var jo kjempebra!

Kanskje de har brukt dritmye penger fordi det er i New York?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske skuffa over siste episode, sesongavslutningen i sesong 1 var jo kjempebra!

Kanskje de har brukt dritmye penger fordi det er i New York?

Sannsynligvis brukte de vel hele budsjettet på å stenge av Times Square for den ene scenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis brukte de vel hele budsjettet på å stenge av Times Square for den ene scenen...

Jeg har også lest at de egentlig skulle lage en sesongfinale som varte en og en halv time.( sånn ca..) Men pga. av tidskjema hos Fox ( tv kanalen..) Så måtte de kutte ned episoden. Noe med programmet som kom etter. Det ble skrevet at de måtte redigere bort 20 min fra episoden. Hadde de fått muligheten til å sende en sesongfinale som varte 1 og en halv time , tror jeg det kunne blitt en bedre episode... Vi kunne kanskje også sett mer fra New York.

Jeg følte også at de prøvde å komme seg raskt gjennom episoden , uten å legge vekt på en interessant story.

Endret av Miss Violet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest at de egentlig skulle lage en sesongfinale som varte en og en halv time.( sånn ca..) Men pga. av tidskjema hos Fox ( tv kanalen..) Så måtte de kutte ned episoden. Noe med programmet som kom etter. Det ble skrevet at de måtte redigere bort 20 min fra episoden. Hadde de fått muligheten til å sende en sesongfinale som varte 1 og en halv time , tror jeg det kunne blitt en bedre episode... Vi kunne kanskje også sett mer fra New York.

Jeg følte denne episoden manglet en interessant story. Og jeg følte at de hadde dårlig tid gjennom hele sesongfinalen..

Ja. Det synes jeg og :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig enig med dere over her. Jeg synes denne episoden gikk så fort, på en måte. Ting bare skjedde, uten noen forklaring, kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeskuffet over denne episoden, synes den var kjempekjedelig. Ikke noe Santana omtrent, og hva skjedde med de store planene til Quinn? Må si jeg disser Mercedes og Sam da, synes de kan bli et koselig par :) Finn og Rachel er jeg dritt lei av, kunne ikke brydd meg mindre om de ender opp sammen eller ikke, så lenge jeg slipper å se noe mer av det dramaet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nylig et intervju med en av manusforfatterne, han sa at de ville fokusere på Finn og Rachel i siste episode.. Han sa også at de ikke følte at Glee gjengen var klar for å vinne, de hadde ikke lagt inn noe innsats , så det var helt naturlig at de ikke enn gang kom blandt topp 10..

Det var også planer om at Santana kom ut av skapet i New York, men siden de hadde fokusert såpass mye på Kurt ( i forhold til homofili..) ville de vente med dette til neste sesong. I sesong 3 vil også forholdet med Sam og Mercedes blomstre, og det vil også komme frem et par hemmeligheter som bringer disse to tettere sammen.

Will og Emma kommer ikke til bli sammen over sommeren, men de kommer fortsatt til å ha et spesielt forhold til hverandre. Når de spilte inn episoden, hadde de planlagt en lengere scene med Will og Emma, men på grunn av at de måtte kutte ned episoden, kom den ikke med..

Det vil også komme en tredje manusforfatter til sesong 3. Som bringer med seg nye spennende ideer og kanskje noen interessante tvister.

Endret av Miss Violet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett dette?

Det skal være en serie som er en konkurranse om å få være med i 7 episoder av Glee! Se musikkvideoen som deltakerne har laget. Finner dere noen favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...