Gå til innhold

Glee -- noen her som ser på det?


Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor ,an kan få kjøpt musikken de synger på Glee? Det er bare gammelt på Spotify og iTunes. Vil så gjerne ha Michael Jackson sangene de gjorde.

Anonymous poster hash: db79b...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Etter en lang pause er Glee tilbake i USA. Det har blitt sendt 2 episoder allerede, ''Frenemies'' og ''Trio''. Ny episode kommer i kveld før det er duket for episode 100 neste uke. Har lest en del om episoden og må si jeg gleder meg. Flere gamle kjenninger vender tilbake! :)



Anonymous poster hash: 5903f...143
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang pause er Glee tilbake i USA. Det har blitt sendt 2 episoder allerede, ''Frenemies'' og ''Trio''. Ny episode kommer i kveld før det er duket for episode 100 neste uke. Har lest en del om episoden og må si jeg gleder meg. Flere gamle kjenninger vender tilbake! :)

Anonymous poster hash: 5903f...143

Gleder meg til den episoden jeg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg ikke noe særlig... Har sett på listen over hva de skal synge

og det er jo bare sanger de har sunget før. Jeg synes det er utrolug synd at de bruker denne muligheten til å bare gjøre repriser, istedenfor å covre sanger vi ikke har hørt dem synge før.

Dessuten vedder jeg på at det blir lagt for mye fokus på de gamle som kommer tilbake. Jeg synes det er koslig at de samler gamle tropper, men det ville være typisk Ryan Murphy om de da legger aaalt for mye vekt på hva som skjer i f.eks. Quinns liv, og det føles litt bortkastet siden hun bare skal være der i en eller to episoder. Alt i alt tror jeg altså episode 100 kommer til å være et ganske stort nederlag, så jeg gleder meg mer til de som kommer etter.

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes Glee har blitt dårligere og dårligere etter at de originale karakterene sluttet High School. Begynner faktisk å bli veldig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Glee har blitt dårligere og dårligere etter at de originale karakterene sluttet High School. Begynner faktisk å bli veldig lei.

Egentlig litt enig i det. Jeg synes det er gøy å følge New York gjengen, men hopper som regel over når de er på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en alvorlig stor Gleek, elsker alt som har med Glee å gjøre :rodmer:
Eneste jeg klager på er Tina, vil ha ho ut av serien fort som fy! Aldri likt ho, ho klager hele tiden å ikke er ho så veldig flink i forhold til mange andre heller :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg syns egentlig at episode 100 både del 1 og 2 hadde vært en perfekt avsluttning på Glee. Alle møtes for å mimre og synge gamle sanger osv. Virker jo som det er over nå.. Lurer på hva som skjer videre nå som glee klubben er ferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig at episode 100 både del 1 og 2 hadde vært en perfekt avsluttning på Glee. Alle møtes for å mimre og synge gamle sanger osv. Virker jo som det er over nå.. Lurer på hva som skjer videre nå som glee klubben er ferdig.

Leste at resten av sesong 5 og sesong 6 skal foregå i NY og at sesong 6 er siste sesongen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg ser på Glee. Men i det siste så funderer jeg over om jeg bare skal ta og slutte å se på det.

De tre første sesongene(da gamlegjengen fremdeles gikk på skolen) var kjempebra, gledet meg til hver episode og mange av sangene har jeg ført inn på Spotifylista mi.

Men dett var dett. Har foreløpig bare sett til sesong 4, og det var en stor skuffelse. Jeg føler ikke at jeg har fått den samme relasjonen til den nye gjengen som jeg har/hadde med den gamle. Faktisk, så tar jeg meg i å drite i den nye gjengen, jeg verken liker dem eller bryr meg noe om dem. Eneste som er interesant er de få av den gamlegjengen som studerer i New York. Ikke har sangene vært like bra som i sesong 1-3 heller, har faktisk nesten ikke lagt til en eneste en på Spotify.

Venter derfor halvt i spenning på at sesong 5 skal komme ut på DVD så jeg får sett om den er like gørr som sesong 4. Det er bare fordi jeg har vært en stor fan av Glee som gjør at jeg fremdeles gidder å se videre og prøve å gi den en ny sjanse. Men foreløpig ut fra mitt standpunkt, så burde de bare ha avsluttet på topp, altså etter sesong 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Savner gamlegjengen fra de 3 første sesongene. Vil da mye heller se hvorda det går med Mike Chang, Quinn, Britney etc enn Marley og Jake og alt det tullet der. Var fint at de var tilbake nå. Flere som så at de var blitt litt eldre? :P F.eks. Mike Chang så litt annerledes ut. Og man merket at noen av de ikke hadde spillt rollen sin på en stund, virket litt "rustne" liksom. Men Britney var veldig lik seg, lo da hun satt å spilte sjakk, også var det fint å se hun danse igjen.

Det er greit at Glee klubben er over, de kan bare dra til new York alle sammen, utenom de nye, og start ny glee club på Broadway eller noe sånt, Sue, Will, Emma og Figgins også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er den bare kjedelig. Håper dette blir siste sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...