Gå til innhold

Glee -- noen her som ser på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:goodbye: Noen her som følger med på Glee?

Hvor langt er de kommet nå? Sesong 2? Har fått med meg at det er noe synge greier, men hva handler det egentlig om? High school drama serie bare at de synger?

Og ikke minst, er det noe bra? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Emo Fisk
Skrevet

Jeg er stor fan av Glee. Ser på det etterhvert som det kommer ut i amerika. Der er de nesten ferdig med sesong 2. Elsker Kurt Hummel :D

Skrevet

Jeg ser på Glee :hoppe: Siste episode som kom ut gikk i går, det var episode 18 av sesong 2. Det handler i grunnen om en gjeng High School elever, som er med i en såkalt glee club. Det er på en måte en musikal, bare i tv-serieformat. Også er det ikke sånn at de bare bryter ut i sang sånn som i litt teite musikaler, det er liksom en del av serien at de skal synge, siden de er med på sangkonkurranser og sånn.

Det er kort forklart en feel good-serie, jeg blir i alle fall glad av å se på den :jepp: Personlig synes jeg sesong 1 var så som så, men jeg så på fordi det var litt koselig og lett underholdning. Sesong to er myye bedre.

Her har du en

Og her har du en

Skrevet

Oi, ops, det ble visst sånn tag-greie som ikke er lov. Må lære meg dette lenke greiene! :sjenert:

Skrevet

Er også glad i Glee! :) Herlig serie. :jepp:

Skrevet

Elsker Glee! Jeg er en Gleek, om du vil :) Det er så mange fantastiske rollefigurer der (Sue Sylvester f.eks.), og alt er bare feel-good og masse flott musikk. Anbefales!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Glee er herlig. Sikkelig feel-good serie. Jeg så første sesong og tok et langt opphold. Så startet jeg nå i januar på resten av sesong 1 og til sesong 2. Gleder meg sykt til sesong avsluttningen av sesong 2. Har lest at den kostet 6 millioner dollar og lage. Sykt.

Skrevet

Glee er awesome! Er det bare to episoder igjen av denne sesongen nå, noen som vet?

Skrevet

Ja, det er bare to episoder igjen.

Gjest Emo Fisk
Skrevet

Er det lov å spoile her? Jeg har spoilelyst, og vil så gjerne snakke om han som kom tilbake sist :)

Skrevet

Hvem var det som kom tilbake i siste episode/ kommer tilbake i neste episode , noen som vet?

spoil i vei for min del:)

Skrevet

Åh, jeg elsker Glee, min absolutte guilty pleasure!

Bare å spoile :3

Skrevet

Er det lov å spoile her? Jeg har spoilelyst, og vil så gjerne snakke om han som kom tilbake sist :)

Kommer an på hva du definerer som spoiling :fnise: Det som har gått på TV eller ting som kommer? :skravle:

Skrevet

Jaaa, jeg ser på Glee! :jepp: En "female character" dør visst i ukens episode, noen som kan tenke seg hvem? Jeg tipper April Rhodes.

Skrevet
:sjokk: Jeg visste at noen skulle dø, men jeg visste ikke at det var en kvinne! Jeg er enig i at det sikkert er April. Det passer jo fint, hun har nettopp kommet tilbake, og hun er jo alkoholisert som bare det.
Skrevet

Jeg elsker Glee! Synes det er så gøy å se hva de gjør med de forskjellige sangene. Også liker jeg at det bare er så cheesy og happy og high school-aktig, skikkelig lett underholdning. :jepp:

Elsker Kurt (og Blaine sammen :rodmer: ) og Finn. Er ikke så stor fan av Rachel, hun er altfor selvopptatt for min smak.

Spent på hvem det er som dør! Har lest mange teorier om at det er Becky, hun jenta med Downs syndrom som er assistenten til coach Sue.

Skrevet (endret)

Oi, dette blir spennende:) Mange prater om at becky forsvinner i den neste episoden. Det bli interessant å se..

Forresten: Jeg har lest at Både Holly og April Rhodes skal komme tilbake neste sesong, så da er det mest sannsynlig ikke April som dør.

Endret av Miss Violet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...