Gå til innhold

Turkamerat i Bergen?

Gjest Ms. Raggsokk

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk

Noen her inne som liker å gå rolige turer, og kunne tenke seg en turkamerat? :)

Jeg er en jente på 21 som er lei av å gå alene. Jeg er litt i dårlig form etter diverse skadeperioder, så jeg går ikke så lange og krevende turer. Liker å gå opp på Fløyen og litt innover, eller inn ved Svartediket og opp Våkendalen (og i kulturløypene rundt der) eller Isdalen.

Jeg tror jeg burde skaffe meg en hund her jeg bor nå, men litt nedtur å kjøpe seg en turkamerat også :fnise:

Endret av Ms. Raggsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anuket

Jeg tror dette må være skjebnen! Jeg har venninner som sier ja til å gå turer med meg, så sier de nei typen en halvtime før jeg skal gå ut døren og treffe dem. Skjedde nå nettopp! :kjefte:

Men ja! Jeg vil gjerne gå tur - som sagt så sliter jeg litt med å finne folk som vil gå på tur med meg og det er grenser på hvor gøy det er å gå på tur alene... :sjenert: Jeg har dårlig kondis, selv om jeg prøver å innbille meg noe annet, men liker å gå turer selv om jeg ender opp med å pese og svette :fnise:

Jeg liker å gå tur stort sett overalt så lenge jeg har noen å gå med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

:duskedame:

Da synes jeg vi skal gå oss en tur, og så kan vi syte over avstandsforhold i samme slengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Tuller du!? Ingen av vennene mine liker å gå tur, selv elsker jeg rolige turer. Særlig fløyen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...