Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #1 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Noen her inne som liker å gå rolige turer, og kunne tenke seg en turkamerat? Jeg er en jente på 21 som er lei av å gå alene. Jeg er litt i dårlig form etter diverse skadeperioder, så jeg går ikke så lange og krevende turer. Liker å gå opp på Fløyen og litt innover, eller inn ved Svartediket og opp Våkendalen (og i kulturløypene rundt der) eller Isdalen. Jeg tror jeg burde skaffe meg en hund her jeg bor nå, men litt nedtur å kjøpe seg en turkamerat også Endret 27. april 2011 av Ms. Raggsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 27. april 2011 #2 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg tror dette må være skjebnen! Jeg har venninner som sier ja til å gå turer med meg, så sier de nei typen en halvtime før jeg skal gå ut døren og treffe dem. Skjedde nå nettopp! Men ja! Jeg vil gjerne gå tur - som sagt så sliter jeg litt med å finne folk som vil gå på tur med meg og det er grenser på hvor gøy det er å gå på tur alene... Jeg har dårlig kondis, selv om jeg prøver å innbille meg noe annet, men liker å gå turer selv om jeg ender opp med å pese og svette Jeg liker å gå tur stort sett overalt så lenge jeg har noen å gå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #3 Del Skrevet 27. april 2011 Da synes jeg vi skal gå oss en tur, og så kan vi syte over avstandsforhold i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 27. april 2011 #4 Del Skrevet 27. april 2011 jeg er med Det er sant! Vi har jo faktisk noe å snakke om allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 29. april 2011 #5 Del Skrevet 29. april 2011 Ms. Raggsokk! Skal du være med på tur på mandag? Skal møte Silvermist og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leksie Skrevet 27. juli 2011 #6 Del Skrevet 27. juli 2011 Tuller du!? Ingen av vennene mine liker å gå tur, selv elsker jeg rolige turer. Særlig fløyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 ! Da blir vi en fin fin turgjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå