Gå til innhold

Å bli dumpa....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg bedre ut enn noensinne etter den ufrivillige spisevegringen han greide å påføre meg, han har endt opp med et kvinnemenneske som er sjalu og ser sur ut på alle påskeferiebildene med masse særkullsunger, mens jeg valgte en barnløs brannmann blant alle mine nye friere :)

Hvis man gjør slutt på et forhold (gjerne på en grei måte, og gjerne av god grunn) har man da alltid et ansvar for hva som skjer med den man går fra i ettertid?

Nei, du har selv ansvar for hvordan du velger å ta det. Om du ender opp med spisevegring så er det ikke han som har påført deg det, du har bare ikke tatt ansvar for deg selv og din situasjon. Skikkelig dårlig gjort å skylde slikt på noen andre..

Og hun kan faktisk være ålreit og han kan faktisk være lykkelig selv om DU synes hun ikke ser så bra ut på påskeferiebildene. Jeg tar meg aldri godt ut på bilder, og ser alltid småsur ut, men tror min mann er lykkelig for det;) Ellers vil jeg si at barn beriker livet, og brannmenn er oppskrytt;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man gjør slutt på et forhold (gjerne på en grei måte, og gjerne av god grunn) har man da alltid et ansvar for hva som skjer med den man går fra i ettertid?

Nei, du har selv ansvar for hvordan du velger å ta det. Om du ender opp med spisevegring så er det ikke han som har påført deg det, du har bare ikke tatt ansvar for deg selv og din situasjon. Skikkelig dårlig gjort å skylde slikt på noen andre..

Og hun kan faktisk være ålreit og han kan faktisk være lykkelig selv om DU synes hun ikke ser så bra ut på påskeferiebildene. Jeg tar meg aldri godt ut på bilder, og ser alltid småsur ut, men tror min mann er lykkelig for det;) Ellers vil jeg si at barn beriker livet, og brannmenn er oppskrytt;)

Vel, han gjorde det på en særdeles brå og brutal måte helt ut av det blå, så det gikk veldig inn på meg. Etter å ha hatt det helt jævlig i mange måneder etterpå, forbeholder jeg meg retten til å tro at han ikke er så himla lykkelig siden han faktisk drev og hadde seg med meg samtidig som henne og tilbød seg å lette på mine angivelige seksuelle frustrasjoner mens han drev og flyttet inn til henne.

Selv har jeg nå endelig kommet meg litt videre, brannmannen tok jeg ikke pga tittelen, han har andre kvaliteter jeg verdsetter mer, yrket hans bryr meg midt bak, men av en eller annen merkelig grunn er det fryktelig mange kvinner som omtrent begynner å sikle av ordet brannmann...Godt for selvtilliten min, som fikk seg en skikkelig svømmetur i kloakken etter bruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er han en drittsekk som ikke fortjener deg, et brudd gjør deg bare sterkere... Og tenk; det er veldig mye bedre at det skjer før evt barn kom inn i bildet.. (ren antakelse :P)

Smil og vær glad, det er vår og vi kan kle av oss, det merkes!

sannsynligvis en drittsekk? hva i herrens navn vet du om hva som var årsaken til bruddet? man blir ikke automatisk en drittsekk selv om man dumper noen.

ofte finnes det tre sider av samme historie. den hun forteller, den han forteller og sannheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forvirra

Har opplevd dette nylig selv. Problemet mitt er at han vil ha kontakt med meg og jeg forstår ikke hvorfor. Nå har han sagt at jeg må bestemme meg innen i dag om vi skl ha kontakt og at hvis det noen gang kan bli oss igjen så må vi ha kontakt!!!!!!! Hjelp meg hva gjør jeg nå, er så forvirret siden det var han som gjorde det slutt og han vil ha kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd dette nylig selv. Problemet mitt er at han vil ha kontakt med meg og jeg forstår ikke hvorfor. Nå har han sagt at jeg må bestemme meg innen i dag om vi skl ha kontakt og at hvis det noen gang kan bli oss igjen så må vi ha kontakt!!!!!!! Hjelp meg hva gjør jeg nå, er så forvirret siden det var han som gjorde det slutt og han vil ha kontakt.

Han vil bare ha deg på gress til han har bestemt seg 100%. Og ærlig talt, om han ikke har bestemt seg til nå, så kan det like gjerne gå gal vei. Drit i han, er han virkelig glad i deg så tar han opp igjen kontakten om det er aktuelt. Men jeg håper virkelig for din del at du kommer deg videre og klarer å stå i mot innen den tid.

Lykke til og god klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forvirra

Takk for svar Fjopsi:) Jeg er så lei av å ikke forstå han og ikke å skjønne noe av hva som skjer. Jeg må skal snakke med han etterpå å få sagt ting som de er.

Gruer meg skikkelig for han blir skikkelig sinna når jeg spør han om spørsmål ang dette. Håpløst altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Trist at så mange blir dumpa for tida. Jeg ble offisielt dumpa i dag, etter å ikke ha hørt en dritt fra fyren jeg data på over 1 mnd. Kunne han ikke bare sagt han ikke ville ha et avstandsforhold da? Er ikke noe å gjøre med det, men jeg kommer ikke over det. Orker ikke grine mer men sitter bare inne og er helt apatisk. Har lært meg en lekse: at jeg skal holde meg unna menn fra nå av. Orker ikke få så vondt i hjertet en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...