Gå til innhold

den andre pinnen hadde også pluss


utlendingen

Anbefalte innlegg

er her fremdeles ... 22 uker eller noe sånt, er det vel. skikkelig bekymret i natt og delvis søvnløs fordi det i magen ikke er like sprellende som vanlig. er tung og stille. er sikkert bare paranoia.

forholdet til mannen er mye bedre. forholdet til kroppen og maten er vel det samme. jeg er bare ikke flink som gravid, og nyter det definitvt ikke. men kjærligheten til det inni magen er stor og fullvoksen allerde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

tre måneder og en uke igjen, sa mannen i kveld, da vi la oss. en time senere stod jeg opp og tok meg et glass melk. magesyre igjen. og vesenet i magen er veldig urolig i natt. det er sommerfuglblafring hele tiden, sammen med ordentlige spark.

jeg forstår ikke hvordan jeg skal holde ut de tre månedene og kanskje enda flere ukene (førstegangsfødende legger jo gjerne på litt tid). tiden har aldri gått så sakte før. jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal orke å være gravid flere ganger.

og fremdeles er det ikke noe egentlig galt med meg. jeg er innenfor normalen, selv om jeg har lagt på meg litt for mye og har litt for hovne knær og ankler. noen dager klarer jeg nesten ikke å gå, og spiser bare kokosboller og is. det er ikke å være syk, men det er så langt fra min virkelighet utenfor graviditet som mulig. jeg som aldri spiser søtsaker. ja, så har jeg halsbrann, selvsagt, og gjenstridig underlivssopp, og sliter fortsatt med forstoppelse av og til. og kløe, men bare fordi huden strekkes. og kviser - nå også på innsiden av lårene. og flass. og aversjon mot visse matvarer, også når jeg bare lukter dem gjennom mannen. det nærmeste jeg kommer ordentlig sykdom er lav blodprosent, som gjør meg enda trøttere og mer svimmel, og gir meg enda mer hodepine.

jeg er ikke syk, nei, men livskvaliteten min er ræva. jeg kommer alltid til å se annerledes på mødre fra nå av.

gud, som jeg gleder meg til beibien kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...