Loolaa Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Barnløs som jeg er, pleier jeg aldri å være her inne. Men jeg må bare legge inn link til dette bildet! Wow!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Så gjennom bildene og jeg syntes dette var spesielt.
Loolaa Skrevet 5. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2003 Ja, det og er flott! Og ungen ser så tankefull ut i blikket, h*n sitter litt der og tenker over livet
Gjest Starya Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 La meg bare si det slik: Hurra for svart/hvitt-bilder!
Gjest Halliburton Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Bilder du hadde link til var litt kvalmende- men de andre bildene på siden var fine, men kvinnene på bildene var jo også meget fint gravide. Ingen vannansamlinger, strekkmerker og slitent utseende. De fleste gravide er ikke så flotte som disse. H.
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 huff da.... flotte bilder av gravide, men de to fødsels bildene kunne jeg fint ha levd videre uten å se.... :o
Silfen Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Syns fødselsbildene var utrolig bra! Ikke noe ekkelt med en fødsel!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Ikke noe ekkelt med en fødsel! det er det derimot slett ikke alle som mener har du sett denne tråden ? ; http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=55117
Silfen Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Sett men ikke lest, jeg ville sikkert blitt superprovosert!
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Så gjennom bildene og jeg syntes dette var spesielt. Dette syns jeg også var utrolig spesielt, men jeg ble litt uvel en stund etterpå. Nå er det en kjent sak at jeg ikke takler se sånt, men
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #14 Skrevet 5. november 2003 Nydelige bilder!! Hadde gladelig hengt de opp i stua også hadde det vært av meg og mine....
julibrud 2004 Skrevet 5. november 2003 #15 Skrevet 5. november 2003 Nydelige bilder!! Hadde gladelig hengt de opp i stua også hadde det vært av meg og mine.... ... Det var flotte bilder...fikk faktisk sett glimt av hodet til yngstemann ved forrige fødsel.. Det var sterkt spør du meg.. En nydelig bilde som jeg aldri vil glemme
Musemor Skrevet 5. november 2003 #16 Skrevet 5. november 2003 Tex: Hadde DET bildet hengt i stuen din og jeg hadde kommet på besøk tror jeg at jeg hadde rygget ut igjen!! Greit å se på denne måten, men på en stuevegg!!! :o
Silfen Skrevet 5. november 2003 #17 Skrevet 5. november 2003 På stueveggen er litt drøyt ja. Men i fotoalbumet, flott.
Gjest Tristessa Skrevet 5. november 2003 #18 Skrevet 5. november 2003 Si meg, er jeg unormal som synes at disse bildene var ekle, rett og slett? Eller bare angrepet av babyangst? :o
Silfen Skrevet 5. november 2003 #19 Skrevet 5. november 2003 Hvorfor synes du at det er ekkelt å se et barn fødes da, Tristessa? En mer naturlig del av livet finnes det knapt.
Helena Skrevet 5. november 2003 #20 Skrevet 5. november 2003 Si meg' date=' er jeg unormal som synes at disse bildene var ekle, rett og slett? Eller bare angrepet av babyangst? :o[/quote'] Jeg ble også uvel, og ikke fristet til å få barn med det første (eller på noe tidspunkt egentlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå