Laugh Skrevet 26. april 2011 #1 Del Skrevet 26. april 2011 Hei Jeg brukte Mercilon28 i 4 måneder. Ble ganske deprimert og trodde hele tiden at jeg var gravid, var veldig oppblåst i magen, følte meg ikke noe bra psykisk. Jeg fikk anbefalt 3 forskjellige p pille fra 3 forskjellige leger. Loette, Microgynon eller Yasmin. Hvilken av disse her burde jeg bytte til? Noen som har erfaring med å bytte fra Mercilon til noe annet? Eller skal jeg bare fortsette m mercilon og håpe på at de psykiske forvirrelsene mine forsvinner? For jeg hadde jo ingen andre bivirkninger av Mercilon.. PLIS, jeg trenger deres hjelp! L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Periwinkle Skrevet 26. april 2011 #2 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg byttet fra Yasmin til Mercilon fordi jeg fikk fryktelige menssmerter av yasmin, i tillegg til at jeg følte meg enormt oppblåst og at kroppen samlet på vann. var også mye kvalm og generelt sliten og ekkel i kroppen. Vet dette ikke var det du spurte om, men om du sliter med Mercilon tror jeg ikke Yasmin er løsningen, selv om dette selvsagt er individuelt. Jeg er forøvrig mer fornøyd mer Mercilon, da minsket mine problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laugh Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg byttet fra Yasmin til Mercilon fordi jeg fikk fryktelige menssmerter av yasmin, i tillegg til at jeg følte meg enormt oppblåst og at kroppen samlet på vann. var også mye kvalm og generelt sliten og ekkel i kroppen. Vet dette ikke var det du spurte om, men om du sliter med Mercilon tror jeg ikke Yasmin er løsningen, selv om dette selvsagt er individuelt. Jeg er forøvrig mer fornøyd mer Mercilon, da minsket mine problemer well, takk! noen andre? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #4 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg gikk på microgynon før, og det stoppat all min sekslyst, kjenner også mange andre dette har skjedd med.. Venninden min gikk på loette og fikk masse urenheter av det, pluss at hun gikk opp veldig i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #5 Del Skrevet 26. april 2011 Cerazette... veldig gode for meg ihvertfall...ikke hatt en bivirkning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 26. april 2011 #6 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg byttet fra Mercilon til Synfase 28, og er storfornøyd. Det viser seg tydelig at jeg ikke tåler monofaseprevensjon (slet med det samme som deg - jeg var helt gal altså, gråt og gråt og syntes alt var fælt, hadde jeg ikke bytta da jeg gjorde det hadde neppe forholdet til kjæresten holdt!) og er avhengig av ulike hormondoser til ulike tider, og har virkelig et helt annet liv på Synfase! Har riktignok ikke prøvd noe annet enn disse to men har heller ikke hatt behov for det da Synfase er super Endret 26. april 2011 av Eske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 26. april 2011 #7 Del Skrevet 26. april 2011 Kan underskrive trådstarterinnlegget, pluss noen måneder senere - innlegg#5 cerazette is the shit, men husk å sette på alarmen, merker det er stor forskjell på 36 timers frist og 1 time mellom hver pille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå