anonym12 Skrevet 26. april 2011 #1 Del Skrevet 26. april 2011 titellen sier vel sitt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2 Del Skrevet 26. april 2011 Maskulint! Og til dere som kommer til å spørre, NEI, det er ikke maskulint å være lav. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 26. april 2011 #3 Del Skrevet 26. april 2011 Ah, høye menn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms Perfect Skrevet 26. april 2011 #4 Del Skrevet 26. april 2011 HAHA, vi hadde denne diskusjonen i klassen da vi hadde om sex og samliv. Læreren min sin mening var at høye gutter får oss til å føle oss.. feminine og beskyttet". Tipper på det jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe Skrevet 26. april 2011 #5 Del Skrevet 26. april 2011 Meh. Høyde er overvurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 26. april 2011 #6 Del Skrevet 26. april 2011 Høye gutter er digg fordi de ser store og barske ut! Men har ingenting imot lave fyrer, vet om mange digge gutter som er like høye som/lavere enn meg Klart, lave fyrer som pumper jern for å kompensere for høyden synes jeg ofte ser litt komiske ut, absolutt ikke noe for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 26. april 2011 #7 Del Skrevet 26. april 2011 Hvis jeg hadde vært hetero ville jeg hatt en lav mann! Alle gutta jeg "crusha på" før jeg fant ut at jeg likte jenter var lave og søte. Noe uskyldig og mindre truende over det, kanskje! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 26. april 2011 #8 Del Skrevet 26. april 2011 Åh, jeg ELSKER høye menn. :rodmer: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 26. april 2011 #9 Del Skrevet 26. april 2011 En høy mann kan beskytte meg når jeg trenger det, være stor og sterk mot ytre farer. Samtidig som jeg kan legge hodet mitt på brystet hans når han klemmer og trøster meg aaah.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 26. april 2011 #10 Del Skrevet 26. april 2011 Hvor høy er en høy mann? Det er vel kanskje litt sprikende definisjoner på dette, så dere kan jo slenge på hvor høy en mann er før han er, vel, høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. april 2011 #11 Del Skrevet 26. april 2011 Er de det? Det er ikke akkurat høyden som er avgjørende for meg, ikke at det er noe jeg går etter. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #12 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg er under 1.60 selv så det skal mye til for å ikke finne en som er høyere enn meg selv. Jeg vil da heller ikke ha de for høye, det ser bare rart ut. Høye menn (men ikke tynne som en strek) ser mere maskuline ut og jenter faller derfor fortere for dem. Men det er ikke dermed sagt at lave menn ikke har en sjangs, for det har de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. april 2011 #13 Del Skrevet 26. april 2011 Tell me about it, kjæresten er 2 meter!! I love it Grunnen til at jeg liker høye gutter er fordi at jeg liker at gutten skal være større enn meg, ha brede skuldre og være høy sånn at han er rett og slett større og sterkere enn meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #14 Del Skrevet 26. april 2011 Beskytte seg mot farer? Hvilke ytre farer i dagens samfunn er det som trenger en stor og sterk mann? De fleste "farene" nå for tiden trenger en HJERNE for å unngå. Hadde forstått det om man levde i urtiden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #15 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg har aldri gått etter høyde på mannen. Nå skal sies at eksen er 1.82 og nuværende 1.92. Eksen ser plutselig bitte-liten ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #16 Del Skrevet 26. april 2011 Fordi det er sexy. Jeg tenner ikke på korte menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 26. april 2011 #17 Del Skrevet 26. april 2011 Mike Tyson er ikke den høyeste karen, Tore Andre Flo er høy og hengslete (for å nevne to kjente personer). Selv om Tore Andre Flo er høy, så ville jeg heller hatt hjelp av Mike Tyson om jeg kom i trøbbel med en gjeng som fløy på meg... Sier det, fordi det ikke er noen automatikk i at det er bedre beskyttelse i en bare fordi han er høy. Selv er jeg nøytral i så måte, er hverken høy eller lav. Gjennomsnittshøyden for norske menn er 1,79 cm har jeg lest, selv er jeg 1,79 høy og således midt på treet og helt nøytral (på centimeteren). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rumpetroll Skrevet 26. april 2011 #18 Del Skrevet 26. april 2011 Mye av det med høyde er bygd på forventning. Forventningen skapes av å se andre, og da skapes det et bilde av hva hun eller han forventer av en partner. Hvis en hel generasjon menn er sammen med kvinner som er 10-20 cm lavere enn seg selv, vil dette påvirke forventningen til deres barn om hvordan ting skal være. Dette er jo selvfølgelig bygd på kultur, altså normer, regler og holdninger om hvordan ting skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 26. april 2011 #19 Del Skrevet 26. april 2011 Beskytte seg mot farer? Hvilke ytre farer i dagens samfunn er det som trenger en stor og sterk mann? De fleste "farene" nå for tiden trenger en HJERNE for å unngå. Hadde forstått det om man levde i urtiden... Tja... Da jeg kom for sent til nattbussen i Oslo og måtte gå tilbake gjennom sentrum, og en fyr begynte å følge etter meg, skulle jeg virkelig ønske at min store, sterke mann gikk sammen med meg. Og det er ikke fordi han er smart.... Ellers er jeg ganske selvstendig av meg, men synes fortsatt det er sexy med høye menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 26. april 2011 #20 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg føler meg superfeminin uansett om jeg står ved siden av en dverg, og ikke har jeg behov for at mannen skal innta en symbolsk beskytterrolle ved å være større. Hver gang jeg hører slike ting så ser jeg for meg et sånt par hvor hun krøller seg inn i armene hans og snakker babyspråk imens han kaller henne for "snuppigullet mi" Jeg liker også de som er høyere enn meg da, for da slipper jeg å bøye meg så langt ned for å kline med dem når jeg har på meg høye hæler. Men jeg er også glad i de som er lavere enn meg. Alle skal få. Endret 26. april 2011 av Anjelika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå