Gjest miipmiip Skrevet 26. april 2011 #1 Del Skrevet 26. april 2011 hvilke spørsmål stiller legen/helsesøster? lurer på å starte på pillen, men synes det blir så flaut å spørre om det. Er ikke vant med helsepersonell da jeg har vært hos legen tre ganger som jeg kan huske i mitt 16 år lange liv. på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 26. april 2011 #2 Del Skrevet 26. april 2011 Når du er såpass ung, og ikke har brukt pillen tidligere tar hun seg bedre tid enn senere. Men det er verken flaut eller farlig. Husk at hun gjør dette utrolig ofte. Det vanlige er at hun måler blodtrykk, spør om generell helse og røyking, forklarer deg hvordan pillen fungerer og spør om du ønsker en vanlig underlivssjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. april 2011 #3 Del Skrevet 26. april 2011 Legen spurte meg om jeg visste om det hadde vært sykdommer i familien, om jeg hadde fast partner (hun opplyste om at pillen ikke beskytter mot kjønnssykdommer bl.a.) og så målte hun blodtrykket. That was it. Og å gå på p-piller er så vanlig at du kan trøste deg med at legen/helsesøsteren nok har vært gjennom dette MANGE ganger før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå