sjokolademonster Skrevet 26. april 2011 #1 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg våknet for litt siden, og kunne ikke kjenne min egen hånd. Skikkelig ekkelt! Fikk følelsen igjen etter at jeg begynte å veive på den. Sannsynligvis har jeg bare lugget på den.. Likevel må jeg bare spørre; det kan vel ikke være noe annet? Vet dette er litt bad, men har levd på sjokolade i to døgn nå, på grunn av en hyttetur og noe sånn diverse. Så har dårlig samvittighet til tusen, så blir glad hvis vi slipper å gni inn at jeg er dum. Oki? Noen som har opplevd det samme? Eller kan konstatere at jeg bare kan legge meg ned å sove trygt igjen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent... Skrevet 26. april 2011 #2 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg vil anta og tro at hvis du får følelsen tilbake, og armen virker bedre så kommer nok den "dovenheten" av at du har ligget på armen. Hvis du skulle ha andre symptomer, vond kjeve, vondt i ryggen, smerter i brystet, stråler i armen o.l, ville jeg oppsøkt lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokolademonster Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg har ingen av de andre symptomene du nevner, men kjeven min virker "løs", noe jeg tenkte på før jeg la meg. At jeg liksom kunne "knekke" den. Haha. Nå tenker jeg nok verst mulig, men.. Har følelsen i armen, men er på et vis litt merkelig også. Hva kan i tilfelle være galt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 26. april 2011 #4 Del Skrevet 26. april 2011 Hvis du har ligget på armen din en stund er det ikke uvanlig at den er helt borte når du våkner. Hvis det er det eneste "rare", så kan du sove trygt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokolademonster Skrevet 26. april 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 26. april 2011 Takk for at du brukte akkurat de ordene! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå