Gå til innhold

Er henne fin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns hun var fin, ja. Brun og fin. Det jeg tenkte på var at hun hadde en brun og fin hud. Og hun så velstelt og fresh ut. Hun hadde et fint smil.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier hun er altfor brun. Hun hadde jo nettopp kommer fra mexico. Hun vant paradise sammen med petter pilgard. Dere er sikkelig uvitene.

Gjest Raindrops
Skrevet

Dere som sier hun er altfor brun. Hun hadde jo nettopp kommer fra mexico. Hun vant paradise sammen med petter pilgard. Dere er sikkelig uvitene.

Jeg driter i hvordan hun har fått brunfargen, jeg synes uansett ikke det er pent. Men bortsett fra brunfargen så er hun en helt normal pen jente. Spiller ingen rolle om hun har fått den i solarium eller i Mexico, det ser ikke bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter i hvordan hun har fått brunfargen, jeg synes uansett ikke det er pent. Men bortsett fra brunfargen så er hun en helt normal pen jente. Spiller ingen rolle om hun har fått den i solarium eller i Mexico, det ser ikke bra ut.

Ja men hun er pen.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja men hun er pen.

Jada, det er som sagt brunfargen jeg ikke liker :)

Gjest nobilian
Skrevet

Det heter "uvitende", og det er sånt man er om man ikke vet hva presidenten i USA heter eller hvem Gandhi var - og ikke om man ikke har fulgt med på Paradise Hotel..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har sikkert lett for å bli brun og i Mexico blir man nok veldig brun da. Helt ok det, og hun er da ikke stygg på noen måte, synes jeg.

Men vi er ikke sikkelig uvitene, vi er SKIKKELIG UVITENDE. :) (Retteprogram er en fin ting.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Skrevet (endret)

Ikke blir skjellsord du ikke klarer å stave.

Dessuten hadde hun ikke nettopp kommet hjem fra Mexico. De er hjemme når TV3 begynner å sende serien, dette var fra finalefesten. Altså hadde hun vært hjemme i over to måneder - det der er ikke arbeid gjort av Mexico-solen.

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...