UnderCover Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Henne var littegranne alt for brun, men hans som sto ved siden for var enda mere verre 6
Xaphan Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Det er Benedicte Valen som vant Paradise Hotel i 2009. Jeg syns hun ser helt OK ut i fjeset, verken mer eller mindre. Men det er min smak.
Gjest made4u Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Jeg kan styre min begeistring for henne, ikke ei jeg ville lagt særlig merke til nei.
Gjest mann Skrevet 25. april 2011 #10 Skrevet 25. april 2011 Det betyr vel ikke noe hva andre syns. Hvis du syns hun er fin, så er hun fin, for deg. Da betyr andres mening heller lite.
Hankjønn Skrevet 25. april 2011 #11 Skrevet 25. april 2011 (endret) Jeg finner det fundamentalt rart at de som er etnisk norsk skal være så brun. Det ser bare merkelig ut etter min mening... Enten det er sparkel og maling, diverse kremer eller pre-krematorium. Det går faktisk fint å være naturlig og ikke fake utseendet, gjør det ikke? Nei, jeg synes ikke hun er pen (pga. fake hudfarge og at ansiktet ikke var tiltalende for meg). Heller ikke 'det' til høyre heller for den saks skyld. Endret 25. april 2011 av Hankjønn 2
Gjest Reproductivist Skrevet 25. april 2011 #12 Skrevet 25. april 2011 Under gjennomsnittlig pen nese (peker ned og klump på tuppen) og pupper (små). Vanskelig å se fra den vinkelen, med unøytralt ansiktsuttrykk og ingen referanser for lettere å gjette størrelsen hennes. Og for tynne øyebryn, men iallefall står de rett og går ikke ned på sidene av øyet. Ørene ser ut til å stå i en rar/stygg vinkel med toppen skrått bakover som på alver istedet for rett opp som er typisk for mennesker. Totalt ganskje gjennomsnittlig, men utspjåka (brun, smink, trimma øyebryn? for å lure folk til å tru hun er finere enn hun er.
Gjest mannlig student Skrevet 25. april 2011 #14 Skrevet 25. april 2011 Unnskyld, men "hvem" metode har du tenkt å bruke for å analysere disse svarene som du får? Og tror du at du kommer til å rekke å skrive ferdig oppgaven før fristen? For noe sier meg at du ligger dårlig an med tid, når du bruker KG-brukere som intervjuobjekt.
Gjesten Skrevet 26. april 2011 #16 Skrevet 26. april 2011 Hun er ALT for brun. Jeg skjønner ikke at noen kan synes det er pent, er det så flaut å være norsk? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #17 Skrevet 26. april 2011 (endret) hun var vel normalt pen Endret 26. april 2011 av Bond
Vera Vinge Skrevet 26. april 2011 #20 Skrevet 26. april 2011 Jeg syns brunfargen var så distraherende at jeg tviler på at jeg er istand til å vurdere hvor pen hun er. Men hvis jeg myser, ser jeg at hun er normalt pen, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå