Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 De bildene du har lagt ut i albumet, har du laget dem selv? Jeg ser det ene er avataren din. De var stilige og veldig spesielle. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Tusen takk :-) Jo, dei er eigenproduserte, alle saman (meir på heimesidene mine ;-)) - sånt som eg kosar meg med når eg greier å ta meg tid til det. (Rettnok har det berre blitt det eine akvarellbiletet enno, men det gav meirsmak.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg la også merke til bildene dine. Stilige. Jeg la spesielt merke til kyssebildet. :oops: Det var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Eg la òg merke til dei! Hadde faktisk tenkt å skrive ein kommentar, men så var det så mange, og så måtte eg sjå på alle, og så gløymde eg det heilt ut... Men i alle fall: Du er dyktig! :D Likte spes. godt akvarellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 7. november 2003 #5 Del Skrevet 7. november 2003 Er hyggeleg med kommentarar her òg. Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå