Gå til innhold

De solgte venninnen for 200 kroner...


ElleVille

Anbefalte innlegg

ahh, ser at eg var en smule oversinna da eg skreiv innlegget mitt.. Tenkte berre på korleis eg hadde reagert, om det var nokon i min venninnegjeng som hadde gjort slikt da vi var 15... Hadde ikkje godtatt noko "visste ikkje bedre" og "la oss snakke om kor vondt dere har det" Dette er en veldig ekstrem form for mobbing det disse jentene har dreve med... og so blei eg ja... forbanna!!Vet det ikkje hjelper med vold tilbake til desse jentene, men at det får gå heim fra politiet etter avhøyr uten nokon restrikjsoner, so blir eg sinna, oppgidd og lei!

Det andre eg vart forbanna over var fokus på at det var innvandraren som var inn i hampen jævel.. Eg sa at det han gjorde var gale, at han burde visst bedre JA. Men; synes samanlikning med mindreårige som er prostituerte i andre stader i landet ikkje var på villspor... eg veit denne jenta ikkje var prostituert, men eg seier barre om du "vanker" i miljøet, så er det ikkje alltid lett å sjå på *æsj* vanlige prostituerte og folk som blir tvinga... Ikkje sei at folk ikkje veit om at det er vanleg at hallik og horemammaer bruker muskler og stiller opp utanfor, for å passe på at dei ansatte gjer jobben sin... Og det var det desse jentene gjorde.. dei stod utanfor skuret so dei passa på at ho ikkje skulle stikke av. Mannen og jenta var åleine i skuret, og jenta prøvde å gjøyme pengane ho hadde fått av mannen (men det veit eg ikkje om han visste)

Eg seier berre at menn som bruker slike prostituerte (eg snakkar ikkje om jenta men i prostitusjonsmiljø der dei bruker denne metoden) er like mykje blåst i hovudet som denne asylsøkeren. So å snakke om å lynsje denne mannen og legge ned asylmottak, for det at denne mannen gjorde noko veldig galt, er heilt urimelig for meg. Og eigentleg synes eg at alle som bruker prostituerte er ganske blåst, men dei som bruker 11 og 12 år gamle prostituerte gjer like mykje voldtekt som denne mannen i mine auge, om det er "liksom" er frivillig eller ikkje

Nei, nordmann: Kost for din eigen stovedør først...

_________________

~Melian~1212[ Dette Innlegg er endret av: Melian den 2002-05-13 13:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...