Gå til innhold

De solgte venninnen for 200 kroner...


ElleVille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

JEG ER GLAD FOR AT IKKE JEG ER MOR TIL EN AV UGJERNINGSPIKENE DER; DA TROR JEG AT JEG VILLE HA BLITT DRAPSMANN AV PUR RASERI OG SKUFFELSE OVER MIN DATTER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at de bruker ordet "...venninden..."

Ingen venninde ville vel NOENGANG ha gjort noe slikt eller liknende engang mot et menneske de brydde seg om overhode????

verden blir bare galerer og galere synes jeg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte at jeg blir sjokkert og opprørt av ting jeg hører i nyhetene, men akkurat denne saken her er helt forjævli!! Jeg kan ikke for mitt bare liv fatte hvordan jenter kan være slik mot hverandre, mot en venninne - hva slags venner er dette??? Skal tro hvordan foreldrene til disse forkvaklede individene vil takle dette? Jeg hadde i alle fall vært bunnløst fortvilet...

...Her skulle jeg ha bannet og sverget litt for å få ut frustrasjonen, men det får holde med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man lure på om en trenger fiender med slike venner. Hadde min datter vert med på noe slikt hvet jeg ikke hva jeg hadde gjort med henne.Antageligt slått henne helse løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Forkastelig, rett og slett forkastelig. Hva slags venner er dette? Høres ut som om de ville vært mine verste fiender... *sukk*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste av alt er at lokalsamfunnet skal 'banke' innvandrerne som bor der. De reagerer ikke på at det er en norsk veninnegjeng som står bak alt dette. Hadde det ikke vært for dem ville aldri innvandreren fått tilbudet om å kjøpe sex med jenta. Jeg forsvarer ikke innvandreren, men syntes det jævligste er det jentene gjorde.

Moren min er fra Rognan der dette skjedde, og dette er et lite sted hvor lynsjestemningen lett kan spre seg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer så mye sykt i samfunnet vårt i dag, folk er jo ikke riktig navna!! Skulle tro vi var en haug med anarkister som kan gjøre hva vi vil mot hvem vi vil, bare vi får lysta over oss.

200 kroner? Er ikke det helt for jævlig hva folk gjør for penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at dette skjer. At unge mennesker får en smak av det å "selge seg bort" og horeriet i verden.For å skaffe seg penger.

Det er synd at noen i det hele kan vere så nede at de misshandler en pike, og selger henne seksuelt til en voksen mann.

Og det er synd på han mannen som godtok dette. Det er jo HAN som er ansvaret i det hele her da! Det var HAN som skulle sakt nei.

Jeg reagrete lit på det caspara sa; At du hadde banka jenta di helseløs vist hun hadde vert med på noe sånt.

Tror du ikke det har noe med hvordan foreldrene oppdrar de jentene også?

Mannen skulle få streng straff... 21 års fengsel. Dette er som drap! På lik linje.

Hvor kommer denne jentas liv til å vere etter dette?

Hun kommer til å vere så psykisk nede, som det går an å bli!

Og jentene burde få sitti litt i fengsel de også. Og så komme ut etter et år,eller to og først da- kunne de ta opp igjen ale årene sine. 10. klassen eller hvilke år det går i nå!

Forkastelig! Tror jeg spyr!1212[ Dette Innlegg er endret av: Guess What! den 2002-05-10 20:41 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jenter er jenter verst...

Det er grusomt det som har skjedd..Helt forferdelig...

Jeg er lærer og har elever i den aldersgruppen,og det er fælt å si det, men det kunne kanskje skjedd her også..

Jenter som blir sinte/fornærmet og skal TA en annen jente har ikke mye nåde.. Gjengmentalitet er farlig!

Men tilbake til innvandreren som ikke snakker norsk og som har vært her knapt en måned,- han burde nok ha forstått at dette ikke var helt normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Dette er virkeleg alvorleg! Har deti tenkt å lynsje asylsøkeren?? Kva med dei fem "venninene"?? Hadde nokon av mine venninner gjort noko liknande hadde eg banka livskiten av dei! Sjølv om eg var 15 år!! icon_mad.gif Det dei gjorde var uendeleg mykje verre enn det asylsøkeren gjorde! Dessutan so kjøper kvite menn i Oslo og Bergen seg prostituerte på 12 år.. det er ikkje so mykje som snev av lynsjestemning på dei! Rar verden vi lever i!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bør det komme en offentlig reaksjon mot mannen - han kjøper sex hos av ei jente som er under den seksuelle lavalder. Det er ulovlig, samme om han visste om dette eller ikke.

Men de som virkelig bør få en reaksjon er de andre jentene. Du selger ikke "venninnen" din! Du banker henne ikke opp! Du stikker henne ikke med nåler og du driver ikke seksualisert vold!

Det hjelper ikke å banke opp disse jentene. Deres handlingsmønster gir en indikasjon på at vold er noe de ikke er fremmede for, så det spørs hvor mye som hjelper. Jeg vet ikke helt hva som vil være en passende reaksjon mot dem, men det bør komme noe! Som forhåpentligvis får dem til å innse at slike handlinger ikke er akseptable. Eller som i hvertfall gir dem en kraftig lærepenge.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser lynsjestemningen brer seg her inne...blir litt skremt jeg!

Javisst er det grusomt det disse jentene har gjort. De bør få sin straff, noe jeg er sikker på de får.

Men mannen som "hadde sex" med den femten år gamle jenten, hadde vært i Norge i 1 - en - måned! Hva visste han om skikk og bruk i vårt land? Hva er han vant til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sa at jeg ville ha banket opp min datter var det en første reaksjon på det som har skjed. Å ja, som jeg i en annan trå her inne har sakt,jeg tror det er vi som foreldre som legg grunlaget for vordan barna skal utvikle seg. Når det er sakt tror jeg ikke noen foreldre ønsker å komme opp i en slik situasjon. Jeg føler med alle foreldrene, både til hun som ble banket opp og de som sto for handlingen.

Kaspara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadajada. Den mannen viste nok godt hva han gjorde. Og han ikke burde gjøre det! Han ville jo bare ha seg et nummer?!

Kommer folk til Norge, får de f*** meg rette seg etter normaliteten her til lands.!! Om hvite menn i Oslo og Bergen kjøper prosituerte har ingenting med dette å gjøre. Jenta VAR jo ikke prostituert.Ikke vet jeg nå om han viste om hendelsen; at de tvang henne..osv..

Men det burde han jo skjønt!?!?!

Håper de jentene angrer og har det jævlig hele livet!!

-------------

burn baby,baby burn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det er mye som ikke har kommet frem i denne saken. Som politiet sa:det er momenter i denne saken som han ikke har lyst å utdype.

Dette er en gjeng som har vært til bekymring lenge. De har vært ulik andre ungdommer på stedet.

Syns vi skal være forsiktig med å si hva som er sant,hva det er osv.

Vi har lett for å bli veldig forståsegpå her inne når det skjer noe alvorlig.

Vi får vente til saken komme opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er folka på Rognan ganske irriterende."legg ned det jævla aslylmotaket!!"sier det, mens det ikke helt den MINSTE clue hva de i det hele tatt snakker om! Det går jo igjen her jeg bor også. Bor på en liten plass med asylmottak. Det har vert èn voldtekt på 4-5 år, Så da blir det lagt hat på alle asyle.. Dette er feilen med norges befolkning.

Tenk om noen kalte nettopp DEG for en nazist?

*hjelp* det er skummelt å tenke på sant??

Mennesker tenke jo bare EN vei..

Den verste.

Dessuten er det det samme om han var hvit eller mørk. Den mannen brude blitt staffes..

Lik som jentene.

Kultur er INGEN hindring. Så lenge man bor under norges lover.

Hadde det vert en norsk mann , så hadde det jo ikke sakt. "KOM SÅ FLYTTER VI!"

Da hadde det ikke vert det samme.

Noen vil ha de asyle ut av landet. Nå fikk de en "elegant" mulighet til å skrike ut.

Tror de...

Folk i rosa positur er ikke noe særlig bedre mennesker enn andre. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Minn meg på at jeg aldri skal finne meg en jente fra rognan.

Hva har hun jenta gjort mot de andre forresten? Kan vel ikke ha vært noen engel hun heller?

Vettaskremt gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...