AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg sliter med at jeg har så sinnsykt sukker sug:( Jeg vil påstå at jeg er litt mere ekstrem en en gjennomsnitt person her... Som liten nesten ristet jeg når jeg så en sjokolade fordi jeg fikk så lyst på den Jeg ble holdt unna sukker og mye annet som liten fordi jeg reagerte sånn på det, allikevel klarte jeg og snike i meg sukker.. More min spurte til og med legen om det fantes en sykdom som var motsatt av diabetiker, altså at kroppen trenger sukker siden jeg hadde så stort sug etter det. Legen mente det ikke fantes noe slik sykdom.. Nå har jeg blitt 24 år og igjen er det bestemt at jeg må holde meg unna en del mat: sukker, hvete og melk... Dette gjør fysisk vindt for meg og jeg blir faktisk trist over dette. Når jeg får i meg melk, hvete eller sukker så reagerer jeg slik: Fysisk: vondt i magen, oppblåst, utslett, hjerte begynner og banke raskt, blir sliten, men samtidig hyper Psyksik: MYE angst, deprimert, mansik, VELDIG uolig i kroppen, vanskelig og konsentrere meg (har ADD), prater masse.. Altså veldig slitsom for folk rundt meg, pluss at jeg selv har det veldig vondt med meg selv. Pågrunn av psyken min, angsten og depresjonen, har jeg måtte slutte på skolen pluss jobb og har isolert meg veldig. Jeg vet det løsningen høres veldig enkel ut: kutt ut matvarene jeg ikke tåler.. Men jeg klarere det altså ikke. Som jeg startet med så tror jeg nok kroppen min har mer behov for spesielt sukker en en gjennomsnitt person.. Så over til spørsmålet mitt:P Jeg har for mange år siden gått på epleeddik med krom mot sukkersuget mitt, det funket sykt godt :D Jeg klarte ikke engang drikke en rusbrus da, rettogslett fordi sukkeret smakte så vondt :O Nå tenker jeg og starte på epleeddik med krom igjen.. Men jeg husker ikke helt hvordan det fungerte (mange år siden sist) - Hvor raskt begynner pillene og virke før sukker suget avtar? - Hvor lang tid tar det fra jeg tar siste pille til sukker suget starter igjen? (jeg vil nemlig kunne drikke alkohol fortsatt og klarer kun og få ned rusbrus, dette skjer max 1 gang i måndten) Har noen andre tips itillegg til epleeddik med krom ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå