Gå til innhold

Brukere som har samtaler med seg selv...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere som har følelsen av at noen av brukerne har samtaler med seg selv her?..

Med det mener jeg at de kan ha postet et innlegg som anonym (1) også logger de seg på som en annen bruker eller anonym(2) for så å "støtte" opp om anonym(1)..

Fikk veldig denne følelsen idag..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

i hvilken tråd

Skrevet

Ja, flere ganger :fnise: Men orker ikke å bry meg om det. Hehe, enten bare trykker jeg ut av tråden eller så overser jeg det.

• Liker 2
Skrevet

Seriøst??? Gjør folk sånn? Meget spesielt....

Skrevet

Sockpuppets drev folk med før de kunne være anonyme også, da bare smekket de opp en ekstra profil som kunne være enige med dem. Jo mere/flere vi er sammen, eller noe.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke bare som anonyme brukere heller, jeg tror det er et par som har flere brukere her inne. Jeg gidder ikke å henge meg opp i det, hvis de vil diskutere med seg selv så får de bare holde på. Men jeg trekker meg ut av diskusjonen hvis jeg får enhaug md AB'ere mot meg, ganske enkelt fordi jeg ikke klarer å skille dem (om de ikke er samme person?), og det blir vanskelig å diskutere skikkelig.

• Liker 5
Skrevet

Seriøst??? Gjør folk sånn? Meget spesielt....

Jaaa seriøst tenkt det a!!

Kunne ikke la være eller?

Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Første faresignal på schizofreni? :fnise:

EDIT: Ikke ta deg nær av dette hvis du lider av en psykisk lidelese, eller har bekjente som gjør det. Dette er ment som en spøk og må ikke tas på alvor (noe jeg trodde smilyen på slutten insinuerte)! Jeg prøver på ingen måte å fornærme noen, men jeg mener det er lov å spøke med psykiske lidelser, så sant man ikke gjør det personlig.

OG, nei jeg mener ikke splittet personlinghet - jeg kan forskjell.

Endret av Mynona83
  • Liker 1
Skrevet

Ja, flere ganger :fnise: Men orker ikke å bry meg om det. Hehe, enten bare trykker jeg ut av tråden eller så overser jeg det.

:) Nok det lureste å overse det ja, vankelig å holde diskusjonen igang på et saklig nivå..

Skrevet

Er mange som folk tror snakker med seg selv,som er to brukere.

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg aldri lagt merke til, men kommer nok til å se etter nå når jeg har lest denne tråden :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mange som folk tror snakker med seg selv,som er to brukere.

Og dette vet du fordi...?

Skrevet

Og dette vet du fordi...?

Folk har blitt anklaga tidligere for å være samme person med to brukere, men disse anklagene stemmer ikke, selv om de kanskje skriver likt.

AnonymBruker
Skrevet

Første faresignal på schizofreni? :fnise:

Du vet ikke hva schizofreni betyr eller?

Gjest Consensio
Skrevet

Ikke lagt merke til det til vanlig, men det var en bruker som hadde veldig tydelige skrivefeil, og når denne personen hadde "samtaler med seg selv" så var det jo ganske tydelig.

Ellers har jeg nok ikke sett noe til det.

Skrevet

Jeg skriver som AB iblant, fordi jeg prøver å ikke dele informasjon her som kan settes sammen til å avsløre meg om tilfeldigvis noen jeg kjenner også er her inne. Og jeg har opplevd at noen har anklaget meg og en annen AB for å være samme person, noe som selvfølgelig var feil.

Det blir for dumt med tråder der man diskuterer heftig med seg selv, jeg skjønner ikke helt motivasjonen bak å gjøre det. Men heldigvis har jeg ikke sett mange tråder av den sorten. Dette er uansett ikke noe jeg opplever som et plagsomt problem på KG. I de fleste tilfeller er det ikke mer enn en vag mistanke likevel, og da er det ikke noe jeg henger meg opp i.

Jeg tenker at når alt kommer til alt så kan jo lille_lam, HenLu. HubroTuppa, Zealuu, Raindrops, Mynona 83, Mirandaa og Tears.of.the.Sun alle være en og samme person for alt jeg vet. Og for alt dere andre vet, kanskje jeg er den som står bak alle disse nickene (utenom DITT nick). Altså, jeg er jo selvsagt ikke det, og jeg tror jo ikke at dere andre her er en og samme person! ;) Poenget er at jeg kan ikke vite det helt sikkert, og om jeg skulle gruble over dette så hadde jeg blitt paranoid og stressa her inne. Så jeg velger bare å la sånt gå så lenge det ikke er veldig åpenbart at det er trolling på gang.

PS: Håper ingen tar det ille opp at jeg brukte deres nick som eksempler her. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Neida 'Lady in blue' tar det ikke ille opp, men du hadde spart deg for noen tastetrykk ved å skrive "alle dere som har postet før meg" :)

Sant ikke noe å henge seg opp, så lenge det ikke er snakk om ting som går over grensen med tanke på respekt for andre mennesker og slikt...

Endret av lille_lam
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg har aldri samtaler med meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...