Gjest ts Skrevet 25. april 2011 #1 Del Skrevet 25. april 2011 Hadde et raseriutbrudd i tlf. for litt siden da den jeg pratet med provoserte meg til det sa stopp. Dette er ikke meg i det hele tatt. Jeg er ganske rolig av meg, så dette hører med til sjeldenheten. Men nå var det nok nok og jeg eksploderte. Slengte så på røret, kasta meg på senga og gråt. Som sagt er dette noe jeg gjør så sjelden at jeg blir helt overrasket selv! Men nå er jeg ganske flau over meg selv . Vet iallefall at en av naboene i huset er hjemme og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er redd de vil se på meg som en gal dame etter dette. Vondt i halsen har jeg også, så jeg vet det må ha vært hørbart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 25. april 2011 #2 Del Skrevet 25. april 2011 Alle kan reagere eksplosivt. Det er menneskelig og ikke noe å være flau over. Ring tilbake til personen og be om unnskyldning. Det er ikke verre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #3 Del Skrevet 25. april 2011 Alle kan reagere eksplosivt. Det er menneskelig og ikke noe å være flau over. Ring tilbake til personen og be om unnskyldning. Det er ikke verre enn det Det er jo naboen hun er flau overfor. Jeg forstår deg, for jeg er også en slik person som blir veldig flau og bare har lyst å forsvinne. Men det er vel egentlig ikke noe å bli kjempeflau over. Alle kan jo bli hissig og lei seg under diskusjoner en gang i blant. Naboene har jo heldigvis ikke hørt hva som ble sagt under samtalen. Hev deg over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 25. april 2011 #4 Del Skrevet 25. april 2011 Det er jo naboen hun er flau overfor. Jeg forstår deg, for jeg er også en slik person som blir veldig flau og bare har lyst å forsvinne. Men det er vel egentlig ikke noe å bli kjempeflau over. Alle kan jo bli hissig og lei seg under diskusjoner en gang i blant. Naboene har jo heldigvis ikke hørt hva som ble sagt under samtalen. Hev deg over det! Åja. Men TS.... Naboen er jo bare naboen! Samme om han har hørt deg kjefte og smelle i tlf en gang, vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #5 Del Skrevet 25. april 2011 Hærregud så pinlig! Glad du ikke er i min omgangskrets! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 25. april 2011 #6 Del Skrevet 25. april 2011 Ser ikke noe problem i dette. Alle kan "klikke" en gang. Så lenge dette er første gang noe slikt har skjedd så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #7 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg ville blitt glad hvis du var min nabo. Det viser at du har følelser, noen ganger sterke følelser - i alle fall en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. april 2011 #8 Del Skrevet 25. april 2011 Det er bare at jeg ikke egentlig er slik i det hele tatt og liker å fremstå som "skikkelig og ordentlig" og føler opptrinnet ga meg riper i lakken . Hadde det vært noen andres naboer så hadde jeg ikke brydd meg like mye, men dette er folk jeg småprater med hver gang jeg treffer dem. I tillegg så er de hyggelige og blide. Håper bare ikke noen har endret synet sitt på meg pga det. Det er vel sikkert ikke noe annet å gjøre enn å prøve å være meg selv når jeg treffer dem neste gang, kan jo ikke akkurat begynne å unnskylde meg heller. Men skjemmes det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 25. april 2011 #9 Del Skrevet 25. april 2011 ikke skam deg over det! Er du en person som sjelden blir sint, har du vel hatt en god grunn for å bli så sint som du ble! Det er helt menneskelig! og hvis disse naboene dine er så hyggelige som du føler de er, så bryr de seg ikke om du har vært litt sinna, de respekterer følelsene dine og tror at du hadde god grunn til det! Vær rett i ryggen du, for at du stod opp for deg selv! :D Lykke til! Klem fra meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. april 2011 #10 Del Skrevet 25. april 2011 Til dere over, takk for gode ord! Ja jeg får prøve å riste det av meg og håper det er glemt innen et par dager. Føler nesten et ekstra behov for å vise at jeg faktisk ikke er slik. Så håper jeg bare de hilser og prater og er slik som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. april 2011 #11 Del Skrevet 25. april 2011 Det er nok bare du som tenker sånn og ikke naboene dine. Ikke bekymre deg. Du har da lov å skrike og bære deg inne i din egen leilighet en gang vel. De vet jo ikke hva det gjelder. Ikke er det sikkert de hørte det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå