Gjest Ane Skrevet 25. april 2011 #1 Del Skrevet 25. april 2011 I helgen fant jeg ut at kjæresten min har hatt fyllesex med en jente 2 ganger mens jeg har vært i utlandet. Ikke nok med dette, men hun ble også gravid. Hun har sagt at hun spontanaborterte, men han er usikker på om det er sant. Han sliter veldig psykisk og hadde planer om å ta livet av seg selv før jeg kom hjem. Han angrer utrolig på det han har gjort, og har lagt seg helt flat. Det er meg han elsker, og han fortalte også om planene han hadde om å fri til meg (før dette skjedde). Tidligere har han blitt fersket i å chatte med andre jenter og i å være på sexmøte sider... Han sa da at han aldri ville møte noen for sex, og at han aldri skulle holde på sånn igjen. Jeg tilgav han, men har alltid hatt det i tankene. Dette skjedde før vi flyttet til samme by (2 år siden). Han har også fortalt at han nå igjen har snakket med gamle venninner og litt på chat, men at det er mest for å ha noen å snakke med, siden han sliter sånn... Rundt samme tiden som han var utro, så mistet han også jobben.. Han er veldig deprimert og han har slitt tidligere pga tøff oppveskt. Han sier han vil søke profesjonell hjelp fordi han har store problemer og han vil gjøre alt for å få meg tilbake. Det er meg han vil dele livet sitt med. Jeg merker at han mener det han sier, men jeg føler ingenting. Jeg føler meg bare helt tom innvendig samtidig som jeg kjenner at det gjør vondt... Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller om jeg i det heletatt kan stole på han igjen? Jeg er redd for å forlate han fordi jeg bryr meg så mye om han, og merker at han sliter skikkelig. Jeg er redd for at han skal ta livet av seg, spesielt hvis det viser seg at hun andre er gravid. Vi bor sammen nå i hans by, jeg har jobb og alt her. Det er vanskelig for meg å bare kunne dra på dagen! Det er jo likhetstegn med at dette skjer når han er alene og er ensom. Men jeg trodde aldri han skulle gå så langt som å faktisk ha sex med noen andre! Det trodde ikke han heller... Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det kan være greit å sortere tankene sine litt og kanskje få litt hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #2 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg gidder ikke lese hele innlegget ditt engang før jeg stopper ved "ta livet sitt" og tenker manipulerende jævla umoden bedriten tulling. Og du biter på som fluer på lort og så slipper han unna med problemet; Han puler andre bak ryggen din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 25. april 2011 #3 Del Skrevet 25. april 2011 For noe bullshit. Han manipulerer deg trill rundt. Han har vært utro TO ganger (som du vet om) og i tillegg har han chattet med andre jenter på en sexchatside? Hvor mye mer bekreftelse trenger du på at han er en drittsekk? Kan du noen gang stole på han igjen og hvordan i alle dager kan du merke at han MENER det han sier når han har gjort et så enormt tillitsbrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bautasten Skrevet 25. april 2011 #4 Del Skrevet 25. april 2011 Dette ser jo ut til å være en gjenganger hos utrolig mange damer. Når skal dere lære? Du skjønner vel at du MÅ sette grenser. Tenk på hva ordet "forhold" betyr. Sett grnser slik som at om han er utro så er det slutt punktum! Ikke la han manipulere deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalila Skrevet 25. april 2011 #5 Del Skrevet 25. april 2011 Kom deg unna. Mulig han trenger hjelp, men dette trenger ikke du å hanskes med. Move on. Psykisk sykdom eller ei, han ser kun egne behov. Du vil aldri få det du trenger fra han her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 25. april 2011 #6 Del Skrevet 25. april 2011 Det er ikke DITT problem at han har problemer! Du har ditt eget liv, lev det. Tenk litt på deg selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2011 #7 Del Skrevet 25. april 2011 Du må for all del ikke tro han. Les litt om dette, så ser du hvorfor. Dette er mennesker som truer med å ta livet av seg selv, i selvmedlidenhet. Spiller på dine følelser for å beholde deg. Nei du MÅ komme deg ut av dette raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå