Gå til innhold

Kaller ei for prinsesse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stoler jo på samboeren min til tross for at han har vært utro mot exer, men jeg leste en chat mellom han og en gammel flamme på FB etter han hadde vært pålogget på min pc. Denne dama har mast merkverdig mye på han i det siste, etter det ble slutt med sin type og hun nå er alenemamma. Mitt eget forhold med samboer skranter litt i sexlivet, og kommunikasjon og lystløgner har han alltid hatt problemer med.

Uansett da, så ser jeg både at han ikke rakk å komme innom fordi jobben ble lagt opp annerledes og at hun nok "sov som en prinsesse" i følge ham selv. Det var ikke så mye ";)" bare en hel masse ":)". Mobilen har han nesten alltid med seg, men han prøver ikke iherdig å gjemme den tror jeg.

Vet ikke helt om jeg bør være obs eller ikke. Hva legger andre i dette? Selv tror jeg de er venner men samboer har sine feiltolkninger av signaler og er litt kåt av seg (han har feiltolket mye rart). Orker ikke å ta dette opp med han, da begynner han vel bare å skjerme pcen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fireflies

Det trenger absolutt ikke å være snakk om utroskap, men jeg kan forstå at du blir skeptisk hvis dette er snakk om en av hans gamle flammer. Har han hatt sporadisk kontakt med henne gjenom hele forholdet deres, eller er dette noe som kun har forekommet i det siste? Du skriver at du stoler på han til tross for at han har vært utro med ekser (i flertall). Vel, i så fall ville jeg nok vært temmelig på vakt i dette tilfellet og jeg ville definitivt ikke stolt på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang utro, alltid utro! Iallefall han her ville ikke jeg ha stolt på, når har har vært utro mot flere. Det blir nok deg neste desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...