imeria Skrevet 24. april 2011 #1 Del Skrevet 24. april 2011 Hei:) Hvis du går på p-piller, pleier du å hoppe over mensen med de? Jeg har pleid å hoppe over annenhver gang...er det greit eller burde jeg slutte med det? Kan det gi noen negative utslag? Har funka helt fint hittil, men sist jeg skulle hatt mensen blødde jeg nesten ingen ting :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 24. april 2011 #2 Del Skrevet 24. april 2011 Spurte legen forrige gang og hun sa det ikke gjør noen ting. Så jeg hopper over tre-fire hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #3 Del Skrevet 24. april 2011 Så vidt meg bekjent har det ingen negative konsekvenser, bortsett fra muligheten for spotting. Spotting er dessverre jeg veldig plaga med når jeg hopper over mensen, så jeg gjør aldri det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 24. april 2011 #4 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg pleier nesten alltid å hoppe over, føler jeg ikke har energi til det. Haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #5 Del Skrevet 24. april 2011 Samme her, annenhver gang hopper jeg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. april 2011 #6 Del Skrevet 24. april 2011 Hopper som regel over, men etter noen måneder pleier jeg å oppleve murring i magen og spotting; oppfatter det som at kroppen min synes den burde ha mensen, så jeg lar den få lov til det. Ergo har jeg mensen 3-4 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. april 2011 #7 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg hopper bare over når vi skal på ferie e.l. Evt. forskyver jeg den et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 24. april 2011 #8 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg hopper gjerne over, med mindre kroppen min gir noe negative tegn, som Applecore skriver. Bruker uansett å ha mensen hver 3./4. gang da. Jeg er veldig plaget med menssmerter, så det er nok hovedgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #9 Del Skrevet 24. april 2011 Oh yes! Jeg hopper over så lenge jeg kan. Glatt 4-5 måneder. Da begynner jeg å kjenne mensmurringer, og da bruker jeg å ha mensen, for kjenner når det er på tide. Har jeg ikke mensen da, bruker jeg å få en blødning til slutt uansett, så da tar jeg det heller "frivillig" med engang jeg kjenner antydning til murring Jeg har så enormt med blødninger når jeg har mensen, så derfor hopper jeg over så lenge jeg kan. Velger en uke med lite skole, slik at jeg slipper å røre så mye på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 24. april 2011 #10 Del Skrevet 24. april 2011 Har bortfallsblødning annenhver måned. Kan dessverre ikke utsette lenger uten å spotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imeria Skrevet 25. april 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 25. april 2011 Så da gjør det ikke noe om jeg hopper over flere ganger på rad?? Hurra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herpassion Skrevet 25. april 2011 #12 Del Skrevet 25. april 2011 jeg går på cerazette, og tar pillene som vanlig, og har ikke hatt mensen siden August/September.. Super deilig, men har hørt at det er helt normalt når en går på de. Tror ikke man skal stoppe på de heller=P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 25. april 2011 #13 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg kan bare hoppe over to ganger, om jeg gjør det flere ganger så kan jeg begynne å blø midt i brettet. Veit ikke om det er for at kroppen er så vandt med at jeg hopper over to ganger eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 25. april 2011 #14 Del Skrevet 25. april 2011 hopper konstant over etter råd fra lege,pga endometriose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 25. april 2011 #15 Del Skrevet 25. april 2011 Tok alltid tre brett sammenhengende da jeg gikk på pillen. Ventet jeg lengre begynte jeg å spotte. Man har egentlig ikke en skikkelig mensen når man går på pillen, kun en falsk bortfallsblødning konstruert for å minne om en normal syklus. Kroppen har ikke behov for å blø hver måned, men mange opplever ubehag dersom de hopper over for lenge om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 25. april 2011 #16 Del Skrevet 25. april 2011 hopper konstant over etter råd fra lege,pga endometriose. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 25. april 2011 #17 Del Skrevet 25. april 2011 Hopper som regel alltid over. Hvis jeg f.eks skal på sydenferie om tre uker pleier jeg å fremprovosere mensen, så jeg vet at jeg ikke plutselig får mensen under ferien (hopper jeg over for mange ganger, bestemmer bare kroppen seg for at jeg skal ha mensen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 25. april 2011 #18 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har voldsomme problemer med spotting, så jeg har sluttet å hoppe over. Sist jeg prøvde å hoppe over spottet jeg (les; brun utflod) hele måneden frem til neste mens, og det gidder jeg ikke å ta sjansen på flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå