Gå til innhold

Egoistisk julegave?


Rannva

Anbefalte innlegg

Det synes jeg ikke er poenget her -vi har ikke alle e tlikt utgangspunkt når vi går og handler juelgaver - verken når det gjelder penger eller prioriteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt går det jo an å gi dem et gavekort på en restaurant i tillegg' date=' så blir barnepassen bare noe "ekstra", mens det andre er gaven? Det er jo forskjell på hvor mye man vil gi i gave til folk, men jeg synes i alle fall to kinobilletter er en litt liten gave til en bror og svigerinne.[/quote']

Dersom du leser første setning i hovedinnlegget, ser du at det var som en del av gaven. Gir ikke kun dette.

Syns også å huske at jeg avsluttet med å si at vi sitter barnevakt så ofte vi blir spurt, så barnevakt-delen er kun for at de skal slippe å spør noen eller tenke på det i det heletatt.

Har heller aldri tenkt på å få betaling for å passe de små, det er ikke derfor de får det i julegave. At de skal spare noen koner (aner ikke hva satsene er i dag, da jeg ikke har vert barnevakt mot betaling på minst 10 år.)

Så vanskelig dette skal være da.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg synes det er en flott gave. Om du synes det, ja da ER det det.

At andre her mener så mangt, delvis fordi de ikke leser hele innleggene (noe vi alle gjør fra gang til gang) trenger jo ikke bety noe for deg. Du kjenner din situasjon, folkene du skal gi gaven til, og hva du har lyst til å gi :)

skulle ønske jeg kjente noen jeg kunne gi en sånn gave til jeg, for jeg vil gjerne være barnevakt, men kjenner rett og slett ingen med barn som bor i samme del av landet som meg (annet enn at mine kolleger har barn, men de kjenner jeg ikke godt nok på den måten da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egoistisk? Hvordan skulle dette bli en egoistisk gave da? Jeg ville nok i tillegg sendt de ut for å spise også sånn at de får en hel kveld ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...