AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #21 Skrevet 28. april 2011 Ingen har noen sinne utført drap eller andre alvorlige voldshandlinger i alkoholpåvirka tilstand? Jo definitivt! Men hva har det med saken å gjøre? At noen blir voldelige i fylla tar ikke vekk det faktum at det er mange som har opplevd å bli paranoide og/eller psykotiske etter å ha røyka litt for mye, ei heller det faktum at unge mennesker som har begynt å henge i et miljø der det røykes "ufarlig" hasj (som gjør deg koselig og fredsommelig og avslappet og god) har utviklet seg til å bli individer som ikke jobber eller tar del i samfunnet, som flytter grenser for hvilke stoffer det er akseptabelt å lefle med, og som også flytter grenser for hva det er ok å gjøre av kriminalitet. Dette har jeg vært vitne til selv, det er ikke noe jeg har lest eller gjettet meg til. Jeg har sett flere eksempler på unge, ressurssterke, eventyrlystne gutter og jenter som har havnet i et miljø der det ble røykt mye hasj og for noen av de ble det starten på undergangen. At det samtidig finnes folk som blir drittsekker i fylla er en annnen (og like viktig) diskusjon.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #22 Skrevet 28. april 2011 Jeg tror det er med hasj som med alkohol. Bruker man det feil så går det til helvete. Begge deler er like farlig om man bruker det på feil grunnlag.
Gjest Raindrops Skrevet 28. april 2011 #23 Skrevet 28. april 2011 Jeg tror det er med hasj som med alkohol. Bruker man det feil så går det til helvete. Begge deler er like farlig om man bruker det på feil grunnlag. Enkelt og greit. Noen takler det helt fint, noen takler det ikke i det hele tatt. 1
FantasDick Skrevet 29. april 2011 #24 Skrevet 29. april 2011 Jeg aner ikke hvilke bivirkninger man kan få, men jeg har ikke opplevd noen. Har brukt cannabis i varierende grad de siste 9 årene, og har ikke opplevd noe annet enn avslappet atmosfære, hyggelig selskap og blide mennesker. 3
Gjest Stille leser Skrevet 29. april 2011 #25 Skrevet 29. april 2011 Vil bare si til alle som en eller annen gang har drukket eller kjøpt 96% i sitt liv, att dette går under samme loven som hasj og er like kriminelt som å røyke seg en fjodde, så dere er vist kriminelle dere å Har *prøvd* hasj i ny og ne siden jeg var 18, men alltid i sosiale lag der 80% av de jeg har vert med har 5-8 år på høyskole og er særs oppegående så blir litt latterlig å høre ordet duphue eller stoner om alle som røyker hasj. Tar heller å deler en joint en å åpne en flaske vin da vinen gjør meg dårlig dagen etterpå stanser alt av trening og dreper kroppen på en mye verre måte. Takk
ninuska_ Skrevet 29. april 2011 #26 Skrevet 29. april 2011 Tråden er delt. Diskusjon rundt straff kan fortsettes her. ninuska_, moderator
Gjest Seniorita Skrevet 3. juni 2011 #27 Skrevet 3. juni 2011 "Snart mamma", og du holder deg her sammen med narkisene og lovpriser narkotika. Stakkars ungen du får. Herregud for en teit kommentar fra et teit menneske! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå