Gå til innhold

Thai-damer er søter enn norske damer

Gjest Frank

Anbefalte innlegg

Tenk hvor flott verden hadde blitt om folk mente minst like myesom de visste, og kanskje holdt kjeft når de ikke visste så mye som de burde. Eventuelt ar i stand til å gjøre annet enn å løpe rundt som høns med meninger, som egentlig bare kom fra nærmeste pappegøye som følte det han tenkte og ikke særlig mye mer enn det.

Lykke til!

Og til rasistene, gå og drikk dere sanseløse foran ungene deres slik dere gjorde sist helg, vær redde for det som er annerledes og sleng drit og heksejakter rundt dere.

Lykke til en gang til! Hipp hurra!

Så forresten en datingside der du kunne komme i kontakt med norske kvinner her på nettet. Usj, nei takk. For noen horer. Var jo bare å logge seg inn og få kontakt. Nei og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker bare som om folk i fattige land har lavere forhåpninger til livet på alle områder.

Det er fint at du har funnet et marked som passer best for deg. Alle kan ikke ha like høye standarder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at du har funnet et marked som passer best for deg. Alle kan ikke ha like høye standarder!

Hva er egentlig poenget med å ha så høye standarder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Det som er imponerende med deg PeeWee er at du har senket standarden din helt til bunns og likevel ikke klarer å finne en partner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er imponerende med deg PeeWee er at du har senket standarden din helt til bunns og likevel ikke klarer å finne en partner!

Ser du har lest min kommentar på singelforumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med å ha så høye standarder da?

For å finne det lange svaret på det foreslår jeg at du leser filosofi og psykologi, så kanskje du kan forstå menneskets drivkrefter.

For kortversjonen: mange vil ha en likesinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har absolutt ikke lest hele tråden her. Men jeg kjenner at jeg ikke blir provosert, hverken av at noen menn finner seg thai-damer eller at thai-damer kmommer hit. De jeg vet om som har funnet seg damer fra Thailand, er menn som kanskje ikke har hatt så særlig draget, egentlig. Men ofte er det snakk om veldig snille mennesker med mye å gi, både emosjonelt og økonomisk.

Jeg må faktisk si at jeg tror mange thai-jenter ikke bare gifter seg for å komme til Norge, men at de faktisk ser på norske menn som snille og moderne. Og det er de jo på mange måter. Kanskje er en norsk mann, man ikke i utgangspunktet er forelsket i, et bedre valg enn en thailandsk mann man er forelsket i. Om det man ønsker seg er et godt trygt liv med mye frihet. Kanskje er det mange veier til lykken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne det lange svaret på det foreslår jeg at du leser filosofi og psykologi, så kanskje du kan forstå menneskets drivkrefter.

For kortversjonen: mange vil ha en likesinnet.

Det er nok heller snakk om at noen vi ha noen som ligger over sitt eget nivå, og det gjelder nok like mye begge kjønn. Generelt sett er jeg borti flest kravstor kvinner på internett men flest kravstore menn i det virkelige liv.

Skal man bare følge menneskets drivkrefter ukritisk så går verden til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*
Dette er normalt ikke et relevant innspill. Hvis man drar en tur på byen kan man muligens etter mye bruk av tid/penger få kontakt med norske damer. Man blir normalt nedlatende behandlet og må arbeide mye for å få en norsk kvinnes oppmerksomhet.

Ser at det er noen menn som tror at når man ikke har fått napp hos en norsk dame, er det eneste alternativet å dra til utlandet og få en kone.

Det kan være forskjellige årsaker til at man ikke har fått respons hos en norsk dame. Dersom en ikke har et utseende over gjennomsnittet tror jeg faktisk ikke byens sjekkesteder er rette arenaen. Da må man heller prøve å bli kjent med en dame på fritidskurs eller gjennom vennenettverk. Dersom man ikke lykkes må man prøve å undersøke hvorfor. Hvis man er sjenert kan man jobbe for å bli mer utadvendt. Utseendemessig kan en gjøre mye med å forbedre stilen. Klarer en det ikke selv må en søke råd utenifra. Det er viktig å være interessert i sine medmennesker, opparbeide seg en selvtillit, være generøs og respektfull overfor andre. Jeg tror personligheten har mye å si for hva du tiltrekker deg. Om du forbedrer dine personlige egenskaper har du sjansen til å tiltrekke deg mange flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på byen ser jeg mange stygge menn og kvinner som får seg "partner": korte, innbitte, tykkfalne, skallede og mindre pene menn ser ut som om de innbiller seg at de kan velge og vrake i kvinner (hvilket de faktisk ikke kan: hallo), og noen mindre pene kvinner som faktisk alltid får menn på tross av sin fedme og dårlige smak.

Det ser ut til at det finnes flere menn som er ukritiske til seg selv og hva de kan få, enn kvinner, som muligens er mer realistiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på byen ser jeg mange stygge menn og kvinner som får seg "partner": korte, innbitte, tykkfalne, skallede og mindre pene menn ser ut som om de innbiller seg at de kan velge og vrake i kvinner (hvilket de faktisk ikke kan: hallo), og noen mindre pene kvinner som faktisk alltid får menn på tross av sin fedme og dårlige smak.

Det ser ut til at det finnes flere menn som er ukritiske til seg selv og hva de kan få, enn kvinner, som muligens er mer realistiske.

Hehe, så du mener det er menn som er ukritiske? Mange kvinner forventer å få høye, mørke og veltrente menn med høy sosial status til tross for deres mangel på utseende. Det er mange flere menn som blir ansett som pene som har stygge kvinner enn det er stygge menn som har pene kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er noen menn som tror at når man ikke har fått napp hos en norsk dame, er det eneste alternativet å dra til utlandet og få en kone.

Det kan være forskjellige årsaker til at man ikke har fått respons hos en norsk dame. Dersom en ikke har et utseende over gjennomsnittet tror jeg faktisk ikke byens sjekkesteder er rette arenaen. Da må man heller prøve å bli kjent med en dame på fritidskurs eller gjennom vennenettverk. Dersom man ikke lykkes må man prøve å undersøke hvorfor. Hvis man er sjenert kan man jobbe for å bli mer utadvendt. Utseendemessig kan en gjøre mye med å forbedre stilen. Klarer en det ikke selv må en søke råd utenifra. Det er viktig å være interessert i sine medmennesker, opparbeide seg en selvtillit, være generøs og respektfull overfor andre. Jeg tror personligheten har mye å si for hva du tiltrekker deg. Om du forbedrer dine personlige egenskaper har du sjansen til å tiltrekke deg mange flere.

Så det du sier er altså at norske kvinner ikke evner å se gjennom fasade, men at thailandske kvinner har lettere for å se potensialet i "råvaren". Ja, for man er jo ikke i lag med en kvinne mange minuttene før hun begynner å endre klesstilen din, og oppdra deg, likegyldig om hun kommer fra Haugesund eller Nam Phong. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pen og single
Det er mange flere menn som blir ansett som pene som har stygge kvinner enn det er stygge menn som har pene kvinner.

Det er en ting jeg ikke forstår:

Jeg ser kjekke, energiske, positive og fremgangsrike menn på jobb. Jeg skulle tro at de da har pene koner. Mern den gang ei: når jeg ser konene på julebord/sosiale tilstelninger er de grå mus/lubne/vanlige/kjedelige osv. m.a.o ikke noe ekstraordinært ved de...

Det får meg til å lure på hvorfor de kjekke og fremgangsrike mennene ikke har valgt de pene kvinnene med soul. Hvorfor startet de ikke familie med en pen og spennende kvinne istedenfor? Det lurer jeg på.

Hvorfor gjorde de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser kjekke, energiske, positive og fremgangsrike menn på jobb. Jeg skulle tro at de da har pene koner. Mern den gang ei: når jeg ser konene på julebord/sosiale tilstelninger er de grå mus/lubne/vanlige/kjedelige osv. m.a.o ikke noe ekstraordinært ved de...

Det får meg til å lure på hvorfor de kjekke og fremgangsrike mennene ikke har valgt de pene kvinnene med soul. Hvorfor startet de ikke familie med en pen og spennende kvinne istedenfor? Det lurer jeg på.

Hvorfor gjorde de ikke?

Det kan være fordi de har rotet med mange pene damer i ungdommen, og derfor blitt litt vant til det. Derfor faller de først skikkelig for noen i voksen alder når de møter noen som skiller seg fra de som de har rotet med i ungdommen.

Det er jo dessuten ikke slik at pene mennesker nødvendigvis er spennende heller. Kanskje de synes de pene damene rett og slett var kjedelige å omgås i lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]Det får meg til å lure på hvorfor de kjekke og fremgangsrike mennene ikke har valgt de pene kvinnene med soul. Hvorfor startet de ikke familie med en pen og spennende kvinne istedenfor? Det lurer jeg på.

Hvorfor gjorde de ikke?

Kanskje det var det de gjorde. Det at kvinner begynner å "pynte" på mennene sine like etter at de har håndhilst for første gang, er IKKE gjensidig. Og der kan finnes flere faktorer i et forhold, og fasetter i et menneske, enn det å se ut som en evig tenåring. - Sann lykke er vel å se forbi sånt. Utseende er viktigst for førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*
Så det du sier er altså at norske kvinner ikke evner å se gjennom fasade, men at thailandske kvinner har lettere for å se potensialet i "råvaren". Ja, for man er jo ikke i lag med en kvinne mange minuttene før hun begynner å endre klesstilen din, og oppdra deg, likegyldig om hun kommer fra Haugesund eller Nam Phong. :lur:

De fleste damer ønsker en partner som allerede kan kle seg når man møter han. Personlig har jeg ikke behov for å oppdra noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Guest_*

Ja, det kan være mange grunner for at norske menn velger Thai kvinner som partnere. Tror også det er en generell fordom som går om norske menn og Thai damer.

En i svigerfamilien min har giftet seg med en Thai dame. Men tror ikke han inngår i den fordommen. Tror han kunne like godt giftet seg med en scandinaver. Var tilfeldig at det ble hun Thailandske.

Tror noen menn liker Thai damer fordi de ikke er så uavhengige som Norske kvinner. Thai damer ligner kanskje litt mer på hva Norske damer var før i tiden: huslig av seg, tar seg av barn og mannen osv. Nå er kvinner blitt mer karriereorienterte og det er ikke noe som alltid tiltrekker menn (dessverre).

Men er også mange norske menn som gifter seg med Russiske damer. Og det er så å si like mange fordommer som er ute og går der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo akkurat det som var poenget mitt, at det er mange menn som blir karakterisert som vellykkede, både mtp. utseende og sosial status som har kvinner som ikke blir ansett som pene av mange. Og jeg har sett mange færre eksempler på det motsatte, dvs. en mindre pen mann sammen med en forholdsvis vellykket kvinne (også mtp. utseende og sosiale status)

Hvorfor gjorde de ikke?

Jeg mener at det går på holdninger. Menn har etterhvert lært seg å gå på andre ting enn kun utseende og mer på personlige holdninger. Og etter all "likestillingspropagandaen" tror jeg ikke mange kvinners holdninger har kommet så langt mtp. menns utseende. Mange forventer jo som sagt stadig å havne med høye, mørke og kjekke menn med bra karrierer uavhengig av hvordan de selv fremstår. Og da er det tydelig hvilke verdier som forfektes spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forventer jo som sagt stadig å havne med høye, mørke og kjekke menn med bra karrierer uavhengig av hvordan de selv fremstår. Og da er det tydelig hvilke verdier som forfektes spør du meg...

Men det var jo mitt poeng:

Hvis de kjekke og fremgangsrike mennene har valgt mindre attraktive kvinner -...så fikk jo disse mindre pene kvinnene det som de ville?!

Mens pene piker går rundt single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...