AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #1 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg har sett gjennom side etter side på http://kroppsbild.wordpress.com . Damene rundt min høyde og vekt synes jeg alle ser flotte ut, deilige runde former (innenfor normalvekt) og naturlige. Men jeg klarer sjeldent å tenke det samme om min kropp om jeg ser den på et lignende bilde, da skammer jeg meg nesten over at den ikke er strammere her og der. Blir gal av det, har bikket 20 for noen år siden og det har forbedret seg fra hvordan jeg synes om meg selv som tenåring. Men de runde og flotte kurvene jeg ser på andre damer skimter jeg kun på veldig gode dager hos meg selv. Skulle ønske jeg så de hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #2 Del Skrevet 23. april 2011 Kjenner igjen det du skriver. Har det akkurat på samme måte selv Jeg vil godta kroppen min, men jeg klarer det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 23. april 2011 #3 Del Skrevet 23. april 2011 Kanskje lurt å ikke fokusere så mye på hvordan du ser ut, men heller hva du kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå