Gjest Trine_O Skrevet 23. april 2011 #1 Del Skrevet 23. april 2011 Kjæresten garantert vært utro mange ganger. Lyver konstant. Tok han i nok en løgn i går. Har fått mer enn nok! Han er med eksen og lager lange historier for ikke å bli tatt, om at mobilen ikke virker, at den er sperret, at han ikke har batter OSV...Har fått bilder av eksen, og vet nå hva som har foregått bak min rygg. Jeg slapp bomben og fortalte eksen sannheten om hvor mye løgn han har fortalt henne mens hun har ringt ang. datteren mens jeg har hørt på. Nok er nok! Jeg sjelte han ut etter noter i går. Aldri vært så forbanna og oppgitt. Han er en evig løgnhals, og ikke noe mer. Han ville ikke svare telefonen da jeg satt i tårer, fordi han var med sin syke onkel. Så da skrev jeg istedenfor. Skrev alt jeg mente om han og alt han har gjort mot meg igjennom 2 år. Han skal ringe meg i dag har han sagt...hvis nå han har baller til det da! Og jeg lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å ta telefonen? Hvis jeg tar telefonen? Hvordan skal jeg gjøre det slutt på en måte som sårer mest? Han har virkelig ødelagt så mye for så mange at jeg ønsker at han sitter igjen med et knust hjerte, hvis han i det hele tatt har et hjerte inne i skrotten sin. Hva skal jeg si og hvordan skal jeg si tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2011 #2 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg ville sagt minst mulig. Hvis han ringer og vil prate så sier du helt rolig: "Det er slutt, og jeg vil aldri ha noe med deg å gjøre igjen", så legger du på. Hvis han ikke ringer, så ringer du og sier akkurat det samme. Hvis han ikke tar telefonen, så sender du en melding og skriver det. Og la det bli med det, ikke noe mer pjatting med han, for du vet at han ikke fortjener det, og du vet at det kommer til å føles bedre senere jo mindre du sa. Taushet og følelsen av å miste noen er alltid det som er verst, og det fortjener han. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #3 Del Skrevet 23. april 2011 Be han med ut på en fin restaurant, ett sted der du vet det blir folksomt. Forsyn deg godt av menyen og når måltidet er inntatt reiser du deg og setter igang leksen om hvilken utro løgnhals av en drittsekk han er, høyt nok til at alle i lokalet hører det. Etter å ha fått ut all det vonde forlater du lokalet. Så sitter han igjen med alle gjestene som neppe er på hans side (og regningen). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2011 #4 Del Skrevet 23. april 2011 Bruk minst mulig tid og energi på han nå. Si at det er slutt. Det er ikke nødvendig å forklare noe som helst. Vær kald! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. april 2011 #5 Del Skrevet 23. april 2011 Du har allerede skjelt ham ut, så han vet hva du mener om ham. Ved å reagere med en slags hevn synker du bare ned til hans nivå, og hva skal det hjelpe for? Hvis han er sånn som du sier kommer han ikke til å sitte igjen med et knust hjerte uansett. Den beste "hevnen" er at du går med hevet hode, og enda bedre blir det den dagen du kan vise ham at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 23. april 2011 #6 Del Skrevet 23. april 2011 Bare lurer, men er du den personen som relativt jevnlig legger ut tråder her om at typen er utro og at det nå skal gjøres slutt? Lurer fordi dere virker veldig like i skrivestilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldra Skrevet 2. mai 2011 #7 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg sa en gang til en x at pikken hans var skjev. Det sved skikkelig. Kan tenke meg at det svir enda mer om du sier den er liten. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 2. mai 2011 #8 Del Skrevet 2. mai 2011 Det som svir aller mest er å ikke skjelle han ut i det hele tatt...bare si med rolig stemme at sånne mennesker som han vil ikke du ha i livet ditt og at han aldri skal ta kontakt med deg eller noen du er glad i igjen! Hvis du kjefter og smeller så har han en grunn til å ikke høre på deg, fordi i hans ører er du urimelig og bare forer hans tanker om at han ikke trenger respektere deg... Det å få folk til å innse at de tar feil, er lettere hvis du setter et bedre eksempel selv! Jeg skjønner du er sint, men få ut den frustrasjonen på annet vis! Løp deg en lang tur, grin, skriv, snakk med noen..gå opp på et fjell og skrik til himmelen... Du vil aldri føle deg bedre av å kjefte og smelle på han! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #9 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg tok eksen min i å ta eksen hans bakfra hjemme hos han. Vi hadde avtalt at jeg skulle sove hos han (vi begge var på fest). Han sa om han hadde låst og ikke hørte at jeg banket på skulle jeg bare pikke på vinduet. Han hørte ikke når jeg banket på, svarte ikke på telefonen, så jeg pikket på vinduet. Der sto soveromsdøra åpen, og rumpa hans bar og jokket på eksen. Først trodde jeg nesten at jeg hadde sett syner.. Dette var ikke det mest seriøse forholdet (vi bodde ikke i lag og det var mye om og men), men vi var kjærester, og ja, den episoden svei... Det ble slutt. Noen mnder senere begynte vi å rote litt igjen (jeg var ung og dum).. Så var han på ferie i en mnd. Når han var borte fant jeg ut at kanskje jeg ikke egentlig var så forelsket i han. Jeg tenkte mye på dette, og når han kom tilbake var jeg bare så SINT på han. Han hadde ikke gjort noe, men jeg hadde fått tid uten han å tenke over hvor tosk han egentlig var. Det bare gikk opp for meg at nok er nok.. Så da gjorde jeg det slutt. En stund etter gjorde han alt for å få meg tilbake. Det var den beste følelsen jeg noen gang har hatt. Han ville ha meg, men jeg ville ikke ha han. Det var null følelser fra min side! Jeg sa rett ut på en pen måte hva jeg mente om han. Hva han hadde gjort mot meg, og hvor lei meg jeg var den tiden vi var kjærester. Jeg fremstilte han som et monster som kjæreste, noe han var, og det føltes fantastisk deilig. Dette ble litt rotete innlegg, men.. Poenget er bare at du må holde roen når du gjør det slutt, det vil få han til å føle seg helt jææævlig. Det fortjener han! Lat som at du ikke er lei deg, kun skuffet over at han kunne være så samvittighetsløs. Frustrasjonen får du ut med å springe opp på fjellet, det hjelper som bare det Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 2. mai 2011 #10 Del Skrevet 2. mai 2011 Be han med ut på en fin restaurant, ett sted der du vet det blir folksomt. Forsyn deg godt av menyen og når måltidet er inntatt reiser du deg og setter igang leksen om hvilken utro løgnhals av en drittsekk han er, høyt nok til at alle i lokalet hører det. Etter å ha fått ut all det vonde forlater du lokalet. Så sitter han igjen med alle gjestene som neppe er på hans side (og regningen). Ehm. Sett for mye film? Trenger vel ikke lage så mye drama. Fyren der er ikke verdt det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VitaSana Skrevet 4. mai 2011 #11 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er enig i at det som svir mest er å ikke gi "noe" til ham. For de fleste mennesker er det å ikke få respons/bli oversett veldig frustrerende. Det gir en følelese av å ikke bety noe. Be han med ut på en fin restaurant, ett sted der du vet det blir folksomt. Forsyn deg godt av menyen og når måltidet er inntatt reiser du deg og setter igang leksen om hvilken utro løgnhals av en drittsekk han er, høyt nok til at alle i lokalet hører det. Etter å ha fått ut all det vonde forlater du lokalet. Så sitter han igjen med alle gjestene som neppe er på hans side (og regningen). Synes det er veldig frekt mot de andre som kan ha mange forskjellige årsaker for å være ute - kanskje for å oppleve noe hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zubimaru Skrevet 4. mai 2011 #12 Del Skrevet 4. mai 2011 Nylig gjort det slutt med en utro jævel selv. Jeg var kald, sa hva jeg mente om han, og at jeg gjorde det slutt. Veldig enkelt, egentlig, enda jeg gikk å grua meg til dette i lang tid! Ingen av oss, verken menn eller kvinner, trenger en kjæreste som behandler oss som dritt. Anbefaler at du gjør det ansikt til ansikt, og at du ikke viser noen følelser i det hele tatt. Du klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 4. mai 2011 #13 Del Skrevet 4. mai 2011 "Det er slutt" og så legger du på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå