Gjest FML Skrevet 23. april 2011 #1 Del Skrevet 23. april 2011 Eksen har fortsatt beholdt alle kommentarer på bildene jeg har skrevet til henne på FB. Både kjærlighetserkleringer og kommentarer om hvor pen hun er. Sånn som situasjonen er nå vet jeg at hun bare vil beholde dem om jeg ber henne fjerne dem på ren trass. Hater henne for dette, og jeg har ikke lenger tilgang til hennes bilder da vi ikke lenger er venner på fb. Min nye flamme har derimot flere felles venner med henne og hun kan enkelt snuble over noen av disse kommentarene som jeg er sikker på at hun kommer til å misslike å lese. Hva faen gjør jeg? Vi bor langt unna hverandre, hun har ny type og jeg vet hun ikke ta telefonen om jeg ringer. Kan heller ikke sende melding om å få fjernet kommentarene, for hvis hun ser det plager meg vil hun bare nyte mer å beholde dem. Det plager meg sånn at hun har beholdt dem. Fikk vite det av en tidligere kompiss av meg som har henne på fb. Jeg ha heller ingen venner som kjenner henen som kunne fått henne på bedre tanker. Vært på slettmeg.no og stilt spørsmål der, men har ikke fått noe svar. Jeg har liksom slettet det hun har skrevet til meg for hennes skyld, men hun gjør tydligvis ikke det samme. Utrolig dårlig gjort, blir så kvalm av å tenke på det. Vil bare få det bort, men er maktesløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 23. april 2011 #2 Del Skrevet 23. april 2011 Jessu, det er kommentarer fra dere var kjærester? Om hun bliri sjalu for det - dropp henne. Det var sånn du følte før, men kanskje ikke nå mere. Er ingenting galt i det.. Og ikke tenk "enn hvis, tenk om" hun leser osv. Når hun spør deg omm kommentarene kan du fortelle at du følte det slik da dere var sammen. Ingen vits og tenke på ting når sjangsen for at det skjer er minimal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #3 Del Skrevet 23. april 2011 Hun må virkelig være umoden for å beholde noen kommentarer fra eksen på trass.. Prøv å send henne en melding på FB og be henne om å fjerne kommentarene, eller evt. legge henne til som venn, forså å fjerne kommentarene selv. Det er de eneste mulighetene jeg kommer på.. Om ingen av de er aktuelle får du bare vente på svar fra slettmeg.no, og se om du kan hjelpe deg:) Skjønner at det kanskje ikke er så gøy for din nye flamme om hun skulle lest kommentarene, men på en annen side forstår hun nok. Alle har ekser... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 23. april 2011 #4 Del Skrevet 23. april 2011 Kalte henne liksom den peneste jenta i verden og det er sånn som blir vanskelig for min nye å akseptere. Spesielt med tanke på at hun sliter med selvbilde osv. Eksen er umoden, godt å se at flere er enig i det:) Det er liksom ingenting jeg kan gjøre, kan ikke adde henne eller noe, hun liker meg overhode ikke lenger. Og vi var heller aldri offisielt sammen, dette var i all hemmelighet. Det var en veldig kort, men intens seanse så dette er noe jeg ikke har fortalt min nåværende engang. Veldig kjedlig situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 23. april 2011 #5 Del Skrevet 23. april 2011 Tommel opp for folk som ikke kan stå får det de gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 23. april 2011 #6 Del Skrevet 23. april 2011 Tommel opp for folk som ikke kan stå får det de gjør! Gidd å vær så nedlatende da. Hold kjeft hvis du ikke har noe godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 23. april 2011 #7 Del Skrevet 23. april 2011 Er stille, jeg. Bare skjønner ikke hvorfor du gidder og tenke så mye over akkurat dette her. Og hvis hun ikke vet om "forholdet" til deg og hun andre, hvorfor skal hun ha interesse av og gå inn på profilen hennes da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 23. april 2011 #8 Del Skrevet 23. april 2011 Synes du skal legge fra deg eksen og hva hun gjør eller ikke gjør, og heller ha fokus på ditt nye forhold. Det som har vært er uansett historie, du er der for henne du har nå og det er det som betyr noe. Om din nåværende kjæreste ser meldingene så tror jeg ikke at det betyr noe, er jo opp til deg hva du formidler henne og det er her ditt fokus bør være. At du var glad i ei annen tidligere tror jeg hun du har forventer, det beste kompliment til henne er hva du viser at du føler. Viser du henne at du aldri har følt slik lykke hun gir deg, så blir alt som har vært tidligere betydningsløst. Om du derimot ikke makter å vise henne dette, ja da først er meldingene et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #9 Del Skrevet 23. april 2011 Hvorfor bry deg? Det var vel ord du mente den gang, og da bør du jo fortsatt stå inne for dem. Ellers er du jo falsk. Ikke skriv på Facebook det du ikke kan stå inne for eller som du senere kan komme til å angre på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #10 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg ville i hvert fall vært ærlig med den nye og sagt at du også ønsker å fjerne dette, og at du har bedt eksen om å gjøre det, men at eksen nekter. Da kan i det minste Frk. Nyflamme tenke at det er eksen som har et problem her som ikke vil gå videre og som klamrer seg fast til fortiden og i tillegg er umoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. april 2011 #11 Del Skrevet 23. april 2011 Da forteller du den nye damen hva som står så hun slipper å få sjokk, og at det var det du mente da dere var sammen men at det ikke er sånn du føler nå. Og så glemmer du hele greia... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 23. april 2011 #12 Del Skrevet 23. april 2011 Bare fortell ny-dama om eksen du, og at du la igjen kommentarer på bildene hennes som du mente dengang, men ikke nå lengre. Og at du gjerne ønsker å fjerne, men at eksen ikke vil gjøre det. Å så lærer du noe av denne tabben; skriv ikke kommentarer på bilder som du ikke kan stå for resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2011 #13 Del Skrevet 23. april 2011 Bare fortell ny-dama om eksen du, og at du la igjen kommentarer på bildene hennes som du mente dengang, men ikke nå lengre. Og at du gjerne ønsker å fjerne, men at eksen ikke vil gjøre det. Å så lærer du noe av denne tabben; skriv ikke kommentarer på bilder som du ikke kan stå for resten av livet! Enig med denne! Og slik jeg leser det, så har du ikke spurt eksen engang, du bare tror hun ikke kommer til å slette det. Vel, før du faktisk har prøvd, så har du ingen grunn til å hate henne for det. For alt du vet har hun kanskje ikke kommet på at de ligger der i hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2011 #14 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg er ganske sikker på om du blokkerer henne på fb blir tager og kommentarer borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå