Gå til innhold

Jenter med dreads?

Fremhevede innlegg

Gjest döderlein
Skrevet

Ja, hva synes dere om jenter med dreads?

Har fått noen infall at jeg må gjøre noe drastisk - enten piercing, tattis eller dreads. Eller noe annet spesielt med håret. Haha. Så et andre spørsmål: hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av de alternativene ville jeg valgt tatovering

Skrevet

Jeg ville ikke gjort noen av delene hvis jeg fikk anfall om å gjøre noe drastisk. Det er dumt å bestemme seg spontant for å ta en tattis som varer livet ut. Eller dreads som er utrolig stygt etter min mening. Jeg hadde nok heller gjort noe som var lettere å rette opp, som f.eks. å farge håret rødt eller noe sånt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig synes jeg dreads ser teit ut på hvite folk. Det er kult på mørke folk med en tilknytning til rastafarikulturen, that's it.

Tattovering er sjelden en god impulsidé, og blir som oftest best hvis det er noe man har tenkt lenge og nøye på.

Piercing er jeg ikke særlig glad i, men den kan hvertfall fjernes lett.

Hadde jeg vært deg hadde jeg bare farga håret i en rar farge ellernoe...

Gjest döderlein
Skrevet

Jeg ville ikke tatt en random tatovering - er ikke det jeg sier. Men føler jeg har vært flink pike altfor lenge i forhold til sånne ting. Dessuten liker jeg folk som gjør litt "alternative ting", og tenker det kanskje blir enklere å komme i kontakt med dem om jeg gjør noe :P

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke se alternativ ut for å være alternativ/gjøre alternative ting. Det blir så påtatt når man gjør det kun for å passe inn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

om du vil komme i kontakt med alternative folk, så har ikke det noe med det ytre å gjøre, men indre verdier

• Liker 2
Skrevet

Dreads er så stygt! Usj!

Skrevet

Jeg syns dreads kan være kjempefint på jenter, men det er absolutt ikke alle som kler det!

Skrevet

Hvis du ønsker å komme i kontakt med mennesker som gjør "alternative ting", så gå bort å si "Hei" :) De svarer deg sikkert på en høflig måte og aksepterer deg for den du er :)

Men, av de tre valgmulighetene du har satt opp, så ville jeg valgt en piercing da det er lett å fjerne igjen. Du vil få et arr, men det er ikke så synlig og stygt som om du må barbere vekk dreadsene eller evt. en impulstattis som du ikke har tenkt lenge nok over.

Evt. så kan du jo klippe håret kort eller farge det i forskjellige farger. Svart på den ene siden og hvit på den andre, eller rød/svart osv osv. Lykke til! :)

Skrevet

Enkelte kler dreads veldig godt syns jeg. Men viktig at man har stilen til det, hvis ikke ser det bare rart ut. Dreads og en piercing i leppa, så er du godt i gang. Tatoveringer syns jeg ikke noe om :nei:

• Liker 1
Gjest döderlein
Skrevet

om du vil komme i kontakt med alternative folk, så har ikke det noe med det ytre å gjøre, men indre verdier

Jeg VEIT jo det. Problemet er vel egentlig at jeg vil gjøre noe av det jeg nevnte fordi jeg synes det er fint - men veit mange har fordommer mot det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg VEIT jo det. Problemet er vel egentlig at jeg vil gjøre noe av det jeg nevnte fordi jeg synes det er fint - men veit mange har fordommer mot det.

Fordommer må du bare drite i :)

• Liker 1
Skrevet

Hmmm... Kan noen forklare meg hvordan dreads eventuelt ødelegger håret?

Gjest döderlein
Skrevet

Fordommer må du bare drite i :)

Må si jeg respekterer de som klarer å drite i fordommer. Men det ligger alltid i bakhuet her gitt, redd for at folk ikke vil like meg eller noe i den duren.

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg respekterer de som klarer å drite i fordommer. Men det ligger alltid i bakhuet her gitt, redd for at folk ikke vil like meg eller noe i den duren.

De som ikke liker deg er folk du ikke vil ha noe å gjøre med, som regel. Er kanskje lettere sagt enn gjort (å drite i fordommer), men man må jo bare prøve. Ellers blir det kjedelig :P

• Liker 1
Gjest döderlein
Skrevet

De som ikke liker deg er folk du ikke vil ha noe å gjøre med, som regel. Er kanskje lettere sagt enn gjort (å drite i fordommer), men man må jo bare prøve. Ellers blir det kjedelig :P

Ja, er helt enig. Men allikevel sitter jeg her og tenker veldig nøye over hva jeg skal finne på... Haha. Men noen som har tips til hva jeg kan gjøre med brunt hår som er litt lengre enn ned til skuldrene? Kjedelliiiig

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er helt enig. Men allikevel sitter jeg her og tenker veldig nøye over hva jeg skal finne på... Haha. Men noen som har tips til hva jeg kan gjøre med brunt hår som er litt lengre enn ned til skuldrene? Kjedelliiiig

Farge det svart? Lage dreads? Bleke det, og farge det i alle regnbuens farger? Tupere og rette det, sånn at du ser scene kid ut? Klippe det så det er mellom fem og tjue centimeter langt og ha det i hanekam? Klippe det i guttefrisyre? Barbere det helt?

Skrevet

Hmmm... Kan noen forklare meg hvordan dreads eventuelt ødelegger håret?

Du kan jo prøve å gre ut dette håret. For ikke å snakke om dette:fnise:

Gjest döderlein
Skrevet

Farge det svart? Lage dreads? Bleke det, og farge det i alle regnbuens farger? Tupere og rette det, sånn at du ser scene kid ut? Klippe det så det er mellom fem og tjue centimeter langt og ha det i hanekam? Klippe det i guttefrisyre? Barbere det helt?

De fleste "alternativene" har jo nærmest blitt mainstreem, enten emo-kid eller noe i den duren. Har lenge tenkt på å barbere litt på siden, men er jo så mange som gjør det også xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...