Gå til innhold

Hva er galt med damer 35+?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Etter noen måneder på Møteplassen og sjekker'n, er det bare en ting å si: norske damer/jenter i alderen 40+....skrekk og gru!!

Må dere stelle dere så jævlig. Litt rund, rundere, rundest, smell feit. Drar ikke alle over den norske kam, men tørr og påstå at 85% i den aldersgruppen bør revurdere sin klesstil,sine matvaner, sin fysiske form. Og de som er noe å se på, førsteinntrykk heter det vel, er totalt uoppnåelige, Golddiggers!! :fnise: Er det rart menn finner seg importbruder! Hvem faen vill ha ei skrekkugle med kort hår, pæreform og hornbriller som slafser i seg potetgull og kun har fritidsyssel SOFA. Høøhø :fnise: Nei takke meg til singellivet!!

Mann 40+ :jepp::lur:

Ha en fin påske, fri for fete damer 40+ :romeo:

Tror du belyser et gnagende problem som begge kjønn har. Selv er jeg litt over 30 og synes det finnes mange småskrømt der ute som liksom skal passe til min alder. Gråhårede, satte, kjedelige menn med pondus.

Jeg synes goldiggers er fint. Det finnes golddiggers fra ditt kjønn også. Og det fine er at såpass mange av oss kvinner er såpass selvstendige at vi har nok av penger selv. Nok til å tiltrekke de yngre. Da blir de ikke lenger så uoppnåelige.

Det flotte er også at menn mellom 24 0g 29 er utrolig deilige. Holder ut lenge gjør de også. Og de holder seg deilige noen år til. Slaskete klær er heller ikke noe problem, for de yngre følger med på motebildet og er gjennomført i klesstilen.

Så hva skal du med import? Gjør som mange av oss damer. Goldiggers er virkelig noe du bør satse på. Aldri så galt at det ikke er nok godt for noe. Dessuten blir det for oss mye morsommere å kaste vekk potetgullposen og holde oss i bedre form, når vi har en yngre som vi gjerne vil gjøre oss ung og vakker for. Du kan si det sånn at vi blir mer motivert av en som er yngre enn av en som sosialt sett skal passe oss i alder.

Litt usikker på om jeg for syns skyld burde plassere et ironiflagg her. For selv synes jeg at yngre hunks er mye bedre å hvile blikket på en de bitre påskeskrømtene som herjer der ute... :flekke:

Endret av nettvenninnen
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen veltrent, slank(og ganske pen faktisk) 30-åring.

Cuckold ville nok ha sagt at du lider av prinsessesyndromet. Han lider sikkert litt av prinsesyndromet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...