Gå til innhold

Hva er galt med damer 35+?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe du ikke kan kalle meg, er det desperat og slitsom. Jeg er alt annet en det. Men jeg er selvbevisst og oppegående og skremmende for kjedelige satte gubber. Eat it!

Dream on.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter noen måneder på Møteplassen og sjekker'n, er det bare en ting å si: norske damer/jenter i alderen 40+....skrekk og gru!!

Må dere stelle dere så jævlig. Litt rund, rundere, rundest, smell feit. Drar ikke alle over den norske kam, men tørr og påstå at 85% i den aldersgruppen bør revurdere sin klesstil,sine matvaner, sin fysiske form. Og de som er noe å se på, førsteinntrykk heter det vel, er totalt uoppnåelige, Golddiggers!! :fnise: Er det rart menn finner seg importbruder! Hvem faen vill ha ei skrekkugle med kort hår, pæreform og hornbriller som slafser i seg potetgull og kun har fritidsyssel SOFA. Høøhø :fnise: Nei takke meg til singellivet!!

Mann 40+ :jepp::lur:

Ha en fin påske, fri for fete damer 40+ :romeo:

Hva med Golddiggerne da?

Hovedproblemet er vel at du ikke har nok gull, tenker jeg? ;)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Min erfaring er at menn, som har bikka 35, er enten ute på et realt egotripp, som f.eks trene til Birken. Eller de har gitt opp alt og sitter hjemme på sofaen. Så enten får du en fanatiker, som har et narsistisk syn på seg selv og sin trening, eller så har du en som sitter hjemme og savner en mamma som kan fikse livet hans.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn, som har bikka 35, er enten ute på et realt egotripp, som f.eks trene til Birken. Eller de har gitt opp alt og sitter hjemme på sofaen. Så enten får du en fanatiker, som har et narsistisk syn på seg selv og sin trening, eller så har du en som sitter hjemme og savner en mamma som kan fikse livet hans.

Det sier jo litt om deg og din omgangskrets? Det må være slitsomt å være så bitter på menn at du ikke engang greier å beholde et litt nyansert gangsyn. Mellom sofaslitere og treningsfanatikere er det ganske mange nyanser, og det skjønner selv du også.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det sier jo litt om deg og din omgangskrets? Det må være slitsomt å være så bitter på menn at du ikke engang greier å beholde et litt nyansert gangsyn. Mellom sofaslitere og treningsfanatikere er det ganske mange nyanser, og det skjønner selv du også.

Finnes ikke det snev av bitterhet for menn her. Men sjekker man disse nettsidene som TS behrunnet sitt innlegg med, så er det gjerne det man finner der. Derfor er jeg ikke der i det hele tatt. Har prøvd, men nei - Not my cup of tea.

Jeg kjenner mange flotte menn, som hverken er late eller narsistiske. Virkelig flotte gutter/menn. Men de finner du ikke på møteplassen heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke det snev av bitterhet for menn her. Men sjekker man disse nettsidene som TS behrunnet sitt innlegg med, så er det gjerne det man finner der. Derfor er jeg ikke der i det hele tatt. Har prøvd, men nei - Not my cup of tea.

Jeg kjenner mange flotte menn, som hverken er late eller narsistiske. Virkelig flotte gutter/menn. Men de finner du ikke på møteplassen heller.

Tja, du innledet jo med at din erfaring med menn var at de er enten sofaslitere eller treningsfanatikere. Snakk om å se verden i svart/hvitt...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes samtlige menn jeg møter i personlig sammenheng er flotte! (Møter aldri noen fra nettet). De er gjerne i alderen 40++ til like over 50, og de driver med power walking, fjellklatring, pilotflyvning, jogging, styreketrening, padling, roing, osv. De er ganske kostholdsbevisste, og noen av de passer veldig godt på alkoholinntaket, der de begrenser seg. Fornuftige menn!

Det motiverer meg til å passe ekstra på selv, at det er viktig å holde seg i god form.

Endret av bukett
Skrevet

Jeg synes samtlige menn jeg møter i personlig sammenheng er flotte! De er gjerne i alderen 40++ til like over 50, og de driver med power walking, fjellklatring, pilotflyvning, jogging, styreketrening, padling, roing, osv. De er ganske kostholdsbevisste, og noen av de passer veldig godt på alkoholinntaket, der de begrenser seg. Fornuftige menn!

Det motiverer meg til å passe ekstra på selv, at det er viktig å holde seg i god form.

Vel, skal jeg være helt ærlig så høres disse mennene ut til å være alvorlig rammet av midtlivskrisen.

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Tja, du innledet jo med at din erfaring med menn var at de er enten sofaslitere eller treningsfanatikere. Snakk om å se verden i svart/hvitt...

Jeg generaliserer nok veldig de mannfolka man finner på nett. Har prøvd det greien der men får bare neller av hele greia. Da er det befriende å møte sine mannlige venner, som er ekte og flotte. TS skriver jo om de han fant på nett av kvinnfolk. Jeg kom med motsvar ang hva man finner av menn på nett. Han var generaliserende om dem og jeg det samme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg generaliserer nok veldig de mannfolka man finner på nett. Har prøvd det greien der men får bare neller av hele greia. Da er det befriende å møte sine mannlige venner, som er ekte og flotte. TS skriver jo om de han fant på nett av kvinnfolk. Jeg kom med motsvar ang hva man finner av menn på nett. Han var generaliserende om dem og jeg det samme tilbake.

Joda, greit nok det, men nå er jo de på nett også et slags "tverrsnitt" av befolkningen da. Så da bør man kanskje gå etter noen andre profiler, det er gjerne de som prøver å gjøre mest ut av seg som også best passer ulike stereotyper i mine øyne.

Folk på nett kan jo vise seg å være like "ekte og flotte" de også, bare man ser etter det rette og går etter det rette.

Skrevet

Vel, skal jeg være helt ærlig så høres disse mennene ut til å være alvorlig rammet av midtlivskrisen.

Det virker på meg som om ordet "midtlivskrise" ikke passer på de mennene jeg kjenner, kanskje unntatt for 1 mann (han bærer nok preg av litt kriser her og der ja...)

Tvert i mot!

Skrevet

Det virker på meg som om ordet "midtlivskrise" ikke passer på de mennene jeg kjenner, kanskje unntatt for 1 mann (han bærer nok preg av litt kriser her og der ja...)

Tvert i mot!

Tja, lurer nå litt på det da men.

Har de alltid holdt på med det de gjør, så greit nok.

Men når folk endrer oppførsel midt i livet til noe som er motebetinget, da lukter det midtlivskriser lang lei :smoke: hehe

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg holder til et sted hvor det trenes mye for birken. Både sykkel og ski. Her er det en del midtlivskriser :fnise:

Menmen sikkert litt midlivskrise på meg også, som liker å kle meg tøft og stilig. Drar på rockekonserter og henger på de "rette" utestedene og drikker de riktige drinkene osv :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder til et sted hvor det trenes mye for birken. Både sykkel og ski. Her er det en del midtlivskriser :fnise:

Menmen sikkert litt midlivskrise på meg også, som liker å kle meg tøft og stilig. Drar på rockekonserter og henger på de "rette" utestedene og drikker de riktige drinkene osv :fnise:

Vel, vel, om de har det bra og hygger seg så er det vel ingen "krise"? :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Vel, vel, om de har det bra og hygger seg så er det vel ingen "krise"? :)

Er det noe de ikke gjør, så er det å hygge seg. De er sinte og kranglete og lager krig her om hvem som skal ha førsterett på veiene (som er fritt til bruk for ALLE), så de kan perse tiden sin. Så nei jeg tror ikke de har det gøy :fnise: Men de får fine rumper så ikke så gale osv.

Men jeg har det gøy derimot. No stress just play and fun :lur:

Skrevet
Etter noen måneder på Møteplassen og sjekker'n, er det bare en ting å si: norske damer/jenter i alderen 40+....skrekk og gru!!

Det er tydelig at mindre pene tiltrekker seg andre mindre pene..? :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må dere stelle dere så jævlig. Litt rund, rundere, rundest, smell feit. Drar ikke alle over den norske kam, men tørr og påstå at 85% i den aldersgruppen bør revurdere sin klesstil,sine matvaner, sin fysiske form. Og de som er noe å se på, førsteinntrykk heter det vel, er totalt uoppnåelige, Golddiggers!! :fnise: Er det rart menn finner seg importbruder! Hvem faen vill ha ei skrekkugle med kort hår, pæreform og hornbriller som slafser i seg potetgull og kun har fritidsyssel SOFA. Høøhø :fnise: Nei takke meg til singellivet!!

Det finnes både menn og damer som er slik du beskriver, og det finnes de som holder seg godt. Ensidig unyansert fremstilling av et kjønn blir bare dumt.

Jeg har selv tittet innom Møteplassen, og utvalget av mannfolk har ikke tiltalt meg, men så vet jeg at personligheten er det som gjør et menneske vakkert, slik at en slik plass sjelden yter noen rettferd.

Hvis man holder seg bra, så vil man før eller siden få napp hos de man er interessert i - iallefall hvis personligheten er der - uten å måtte ty til importbruder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sannsynligvis helt logisk at du tiltrekker deg akkurat disse damene. Ellers forundres jeg absolutt ikke over de menn som finner seg importbruder.

Hilsen veltrent, slank(og ganske pen faktisk) 30-åring.

Skrevet

Det er vel ganske lett å oppsummere denne tråden her i at du er enten feit & stygg eller desperat og slitsom, som kvinne. Som mann er du enten sofasliter, treningsnarkoman eller i midtlivskrise. :ler:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det noe de ikke gjør, så er det å hygge seg. De er sinte og kranglete og lager krig her om hvem som skal ha førsterett på veiene (som er fritt til bruk for ALLE), så de kan perse tiden sin. Så nei jeg tror ikke de har det gøy :fnise: Men de får fine rumper så ikke så gale osv.

Men jeg har det gøy derimot. No stress just play and fun :lur:

Ja, mennesket er et psykt dyr som jeg bruker å si.

Hvis Gud virkelig skapte oss i sitt bilde, så må han/hun jaggu ha noen serious issues selv altså! hehe

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...