Gå til innhold

Hva er galt med damer 35+?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter noen måneder på Møteplassen og sjekker'n, er det bare en ting å si: norske damer/jenter i alderen 40+....skrekk og gru!!

Må dere stelle dere så jævlig. Litt rund, rundere, rundest, smell feit. Drar ikke alle over den norske kam, men tørr og påstå at 85% i den aldersgruppen bør revurdere sin klesstil,sine matvaner, sin fysiske form. Og de som er noe å se på, førsteinntrykk heter det vel, er totalt uoppnåelige, Golddiggers!! :fnise: Er det rart menn finner seg importbruder! Hvem faen vill ha ei skrekkugle med kort hår, pæreform og hornbriller som slafser i seg potetgull og kun har fritidsyssel SOFA. Høøhø :fnise: Nei takke meg til singellivet!!

Mann 40+ :jepp::lur:

Ha en fin påske, fri for fete damer 40+ :romeo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppendeglad: , den satt! Se på mannfolka rundt deg...

Er det så mye enklere for lekre og smekre damer?

• Liker 2
Skrevet

:hoppendeglad: , den satt! Se på mannfolka rundt deg...

Er det så mye enklere for lekre og smekre damer?

Syns menn er heldige når det gjelder utvalget av kvinner utseendemessig i forhold til utvalget av menn til oss lekre og smekre damer !

Finnes jo ingenting interesant og attraktivt nesten for oss over snittet lekre og smekre damer . Da går vi heller single , vi også .

Bedre å være singel enn å være sammen med en man ikke er fysisk tiltrukket av overhodet . MEN som sikler etter deg ....æsj !

Blir faktisk bare kvalm av tanken på å ha sex med menn jeg ikke er tiltrukket av fysisk selv .... æsj . Da går jeg heller ledig og singel , enn å utsette meg for noe så ekkelt !

Nei - jeg har det godt som singel . Svært få menn er fristende å se på og gir meg lyst til intim kontakt med de : ) Fete , skallete , store mager , briller , osv ...

Utvalget er ikke noe bra for oss damer heller . Derfor går så mange flotte og lekre damer SINGLE : )

• Liker 3
Skrevet (endret)

Syns menn er heldige når det gjelder utvalget av kvinner utseendemessig i forhold til utvalget av menn til oss lekre og smekre damer !

Finnes jo ingenting interesant og attraktivt nesten for oss over snittet lekre og smekre damer . Da går vi heller single , vi også .

Bedre å være singel enn å være sammen med en man ikke er fysisk tiltrukket av overhodet . MEN som sikler etter deg ....æsj !

Blir faktisk bare kvalm av tanken på å ha sex med menn jeg ikke er tiltrukket av fysisk selv .... æsj . Da går jeg heller ledig og singel , enn å utsette meg for noe så ekkelt !

Nei - jeg har det godt som singel . Svært få menn er fristende å se på og gir meg lyst til intim kontakt med de : ) Fete , skallete , store mager , briller , osv ...

Utvalget er ikke noe bra for oss damer heller . Derfor går så mange flotte og lekre damer SINGLE : )

I overkant overfladisk forstår jeg.

Hvordan har du tenkt å håndtere din egen degenerasjon da?

Glem ikke at utforbakken starter ved ca 35 års alder ;)

Burde du ikke skaffe deg en mann, mens du kan, som orker å se på deg igjennom hele livet?

Endret av Steinar40
Skrevet

I overkant overfladisk forstår jeg.

Hvordan har du tenkt å håndtere din egen degenerasjon da?

Glem ikke at utforbakken starter ved ca 35 års alder ;)

Burde du ikke skaffe deg en mann, mens du kan, som orker å se på deg igjennom hele livet?

En mann kan man jo skaffe seg uansett alder . Ingen stress med det . Og desuten tror jeg ikke på livslange forhold . De fleste bytter partner ca hvert 10 eller 20 år i dag ...

Kanskje like greit .

Skrevet

Kvinner 35+ holder seg stort sett mye bedre enn menn på samme alder, de blir stort sett gubbete med viker/måne og vom så fort de nærmer seg 40!

Skrevet

En mann kan man jo skaffe seg uansett alder . Ingen stress med det . Og desuten tror jeg ikke på livslange forhold . De fleste bytter partner ca hvert 10 eller 20 år i dag ...

Kanskje like greit .

Isåfall har det ingenting med ekte kjærlighet å gjøre.

Men det er tydeligvis ikke alle som trenger det.

Skrevet

Ja, det har jo jeg også tenkt. Det finnes så ufattelig mange vakre damer der ute, men ikke sååå mange lekre menn. Men heldigvis er ikke kvinner så overfladiske at de går først og fremt etter utseende.

Men jeg tror da at gutter her i landet har et godt utvalg av damer. :takke:

Skrevet

Nei, jeg tror det er mange som nøyer seg med "bra nok" istedenfor å gå for ekte kjærlighet.

Med tanke på mine venner, både i forhold og de single, som alle er i alderen 30-40 (de fleste nærmere 40) må jeg påstå at kvinnene er atskillig mer opptatt av utseende sitt og i bedre form enn mennene. Tror ikke en eneste av kvinnene i gjengen har BMI over normalvektig, mens omtrent halvparten av mennene er godt inne i overvektsdelen av skalaen.. Pent kledd og sminket er de også, noen med langt hår og noen med kortere men feminine frisyrer.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Etter noen måneder på Møteplassen og sjekker'n, er det bare en ting å si: norske damer/jenter i alderen 40+....skrekk og gru!!

Må dere stelle dere så jævlig. Litt rund, rundere, rundest, smell feit. Drar ikke alle over den norske kam, men tørr og påstå at 85% i den aldersgruppen bør revurdere sin klesstil,sine matvaner, sin fysiske form. Og de som er noe å se på, førsteinntrykk heter det vel, er totalt uoppnåelige, Golddiggers!! :fnise: Er det rart menn finner seg importbruder! Hvem faen vill ha ei skrekkugle med kort hår, pæreform og hornbriller som slafser i seg potetgull og kun har fritidsyssel SOFA. Høøhø :fnise: Nei takke meg til singellivet!!

Mann 40+ :jepp::lur:

Ha en fin påske, fri for fete damer 40+ :romeo:

Yeah right :filer:

Jeg har passert 40 men kan fint fronte med en kropp som en 18-åring og flere av mine venninner på samme alder har strammere kropper enn en på 20. Vi er så mye mer bevisste vår egen kropp og vår egen seksualitet. Vi vet hva vi vil ha og vi vet hva som er bra for oss. Derfor har vi også vett på å la slubberter dra fyken. Vi gidder virkelig ikke å kaste bort tid på halvfeite gubber uten seksapell og vom.

Jeg må derfor innrømme at de siste mannfolkene jeg har hatt er alle yngre en meg. Fordi jeg ikke orker tanken på en halvfeit hårløs satt fyr på 40 år eller mer. Menn blir så mye fortere gubbete enn damer. Sånn er det bare. Vi er fortsatt unge og lekne og vil oppleve ting, mens en del menn vil bare ha ro og fred. Bååååring.

Skrevet

Jeg har passert 40 men kan fint fronte med en kropp som en 18-åring og flere av mine venninner på samme alder har strammere kropper enn en på 20. Vi er så mye mer bevisste vår egen kropp og vår egen seksualitet. Vi vet hva vi vil ha og vi vet hva som er bra for oss. Derfor har vi også vett på å la slubberter dra fyken. Vi gidder virkelig ikke å kaste bort tid på halvfeite gubber uten seksapell og vom.

Jeg må derfor innrømme at de siste mannfolkene jeg har hatt er alle yngre en meg. Fordi jeg ikke orker tanken på en halvfeit hårløs satt fyr på 40 år eller mer. Menn blir så mye fortere gubbete enn damer. Sånn er det bare. Vi er fortsatt unge og lekne og vil oppleve ting, mens en del menn vil bare ha ro og fred. Bååååring.

Herregud! Du gir inntrykket av å være både desperat og slitsom!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Amen ! :klappe::takke:

- og AB kan fortsette å kjede seg resten av påsken, med ølvommen sin, vikene sine og økende hårvekst i nesen og ørene.

Den ba'n om og nå har'n fått'n ! :lur:

AnonymBruker
Skrevet

det er ingenting som nødvendigvis går "nedover" når man er 35+, når skal bitre mannfolk slutte å bruke det argumentet når de ikke får seg noe eller har dårlig erfaring? det med kvinner og alder er liksom det beste kortet de har, patetisk

• Liker 1
Skrevet

det er ingenting som nødvendigvis går "nedover" når man er 35+, når skal bitre mannfolk slutte å bruke det argumentet når de ikke får seg noe eller har dårlig erfaring? det med kvinner og alder er liksom det beste kortet de har, patetisk

Er det noen som har sagt at dette faktum bare gjelder for kvinner?

Mennesket - begge kjønn - går "nedover" når man er 35+.

Har du ikke fått med deg dette så trenger du (nye) briller ;)

AnonymBruker
Skrevet

Synes virkelig menn 40+ bør ta en titt i speilet sjøl før de kritiserer damer 40+. Menns ego er virkelig stort. :filer:

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Herregud! Du gir inntrykket av å være både desperat og slitsom!

Er det noe du ikke kan kalle meg, er det desperat og slitsom. Jeg er alt annet en det. Men jeg er selvbevisst og oppegående og skremmende for kjedelige satte gubber. Eat it!

AnonymBruker
Skrevet

God påske!

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Love you! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

....Og de som er noe å se på, førsteinntrykk heter det vel, er totalt uoppnåelige, Golddiggers!! :fnise: Er det rart menn finner seg importbruder! ...

De som er 35+ er som oftest selvforsørgende, og har frihet til å velge hvem til vil være sammen med. Importbrudene er derimot avhengig av den norske mannen, når de kommer hit. Hvem som er "golddiggers" kan derfor diskuteres...

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...