aline Skrevet 6. mai 2011 #541 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er menneskelig å feile vettu hehe Det er godt du innser det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #542 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er godt du innser det da. Ja, jeg har aldri hatt noe problem med å innse at andre tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. mai 2011 #543 Del Skrevet 6. mai 2011 Ja, jeg har aldri hatt noe problem med å innse at andre tar feil ikke jeg heller. Men blir stadig overasket over at de ikke vil innrømme det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #544 Del Skrevet 6. mai 2011 ikke jeg heller. Men blir stadig overasket over at de ikke vil innrømme det selv. Intet overrasker meg i denne verden lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #545 Del Skrevet 6. mai 2011 ikke jeg heller. Men blir stadig overasket over at de ikke vil innrømme det selv. Skal gi deg rett i at det er lett å tolke det jeg skrev som du gjorde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå