Gå til innhold

Usikkerhet

Steinar40

Anbefalte innlegg

Ville hun flytte før eller etter utroskapen? Du fremstiller deg selv så uskyldsren.

Ekteskapet fungerte ikke lenge før hun traff meg, etter hva hun selv har sagt. Dvs. at hun ikke var/er fornøyd, selv om hun ikke led noen nød heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igjen, du skjønner faktisk ikke hva som skrives, og begynner å mumle om ALKOHOL.

Jeg mener altså at noen av oss kan motstå fristelse, og har vært fristet nok til å vite at det kan vi!

Vi unnskylder oss ikke med ting som at alle kan feile, jeg er bare et menneske, gud tilgir.

VI GJØR DET IKKE!

Har du hørt denne setningen før?

Led meg ikke inn i fristelse.

Hvorfor tror du man sier dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk ikke vært mer enig med deg enn i dette :)

Det finnes INGEN unnskyldninger for utroskap!

Og derfor tar man sine forholdsregler. Noe som gjelder like mye for begge parter.

Så hvorfor jager du årevise etter ei som gladelig er utro, med deg, samtidig som hun er gift med mannen sin (ikke deg)?

Hvis det ikke finnes NOEN unnskyldning for utroskap, hvordan kan du da forklare hennes? Hun hadde lyst og du er bare menneske?

Du er en mann uten skrupler for å ha sex med gift kvinne, hun er gift kvinne uten skrupler for å ha sex med andre en sin ektemann.. kanskje dere er så gale at dere er rett for hverandre likevel. ;)

For å si det sånn; jeg hadde i hvertfall ikke spist hvis kvinnen ikke fristet meg ;) hehe

hvis du hadde drukket nok alkohol hadde du jo det, du sier selv Alkohol inn= vett ut! og at "jeg er bare menneske"... ergo så spiser du jo gjerne, selv om det ikke er din mat.

Hvis en kvinne er øm og snill, og gjør sitt beste, så vil ingen normal mann ha noe behov for å være kontrollerende og slem.

Legg merke til at jeg skrev normal mann. Ikke alle menn er normale. Sånn ca 5% av den mannlige befolkningen visstnok. Og det blir jo dessverre en hel del.

Du er definitivt ikke en av de normale, så hvorfor krever du at en kvinne skal være øm og snill mot deg? Du vil jo uansett være kontrollerende og mistroisk.

så negativ innstilling som du har til kvinner generellt, så bør du faktisk holde deg langt unna noe forhold nå i flere år, kanskje bli kjent med noen kvinner på rent vennskapelig plan, bare for å faktisk lære både deg selv og kvinner å kjenne.

DA kanskje du er en "normal" nok mann til å kunne håpe og be om en god kvinne som er øm og snill mot deg!

Man skal være mot andre, slik man ønsker at andre skal være mot seg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekteskapet fungerte ikke lenge før hun traff meg, etter hva hun selv har sagt. Dvs. at hun ikke var/er fornøyd, selv om hun ikke led noen nød heller.

Si meg Steinar, dersom en kvinne/jente hadde vært forelsket/interessert/hatt seg med en gift mann, og håpet og trodd det kom til å bli dem, hun hadde hengt etter ham og håpet og bedt og tryglet og gitt ham det han ba om, i årevis, fordi hun var sikker på at han "var den rette", om de ihvertfall fikk prøve.

På spørsmål hadde hun svart: "nei, han har fortalt at ekteskapet ikke har fungert på lenge, han er ikke fornøyd og har ikke vært det på årevis!" ... ville ikke engang tanken slått deg: "Det er den eldste løgnen i verden!!" ?

når jenter sier sånt, ler jeg bare, for hvor mange menn har ikke fått både i pose og sekk, fordi naive kvinnfolk tror på snakk om at han skal gå fra kona, han er ikke fornøyd i ekteskapet, de har ikke sex, det er bare snakk om tid... bla bla bla.

Du er som en forelsket jentunge når du klarer å lire av deg noe sånt Steinar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Har du hørt denne setningen før?

Led meg ikke inn i fristelse.

Hvorfor tror du man sier dette?

Kan du fortsettelsen:...jeg kan gå selv :fnise: .

Men fra spøk til alvor. Mener du for ramme alvor at du er uten viljestyrke og anstendighet til å si nei når du blir fristet, om du har aldri så mye lyst og begjær, når den andre parten er gift/i forhold? Er det bare sistnevnte som har all skyld og alt ansvar for hva som eventuelt skjer? Forat utroskap i det hele tatt skal kunne skje, må det finnes en villig medspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville det selv.

Dersom du kaster en krystallbolle i bakken og den ikke knuser, er du da forsiktig eller har du flaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men hun har i hvertfall tatt nok av forhåndsregler!

Og sørget for at svært få vet noe som helst. På flere måter er jo dette bra, selv om det har pågått altfor lenge.

Jeg snakker ikke om henne, jeg snakker om deg. DU KNULLET EI GIFT DAME! DU VISSTE AT HUN VAR GIFT; DU BEDREV HOR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor jager du årevise etter ei som gladelig er utro, med deg, samtidig som hun er gift med mannen sin (ikke deg)?

Hvis det ikke finnes NOEN unnskyldning for utroskap, hvordan kan du da forklare hennes? Hun hadde lyst og du er bare menneske?

Du er en mann uten skrupler for å ha sex med gift kvinne, hun er gift kvinne uten skrupler for å ha sex med andre en sin ektemann.. kanskje dere er så gale at dere er rett for hverandre likevel. ;)

Tja, det finnes ikke noen annen unnskyldning enn at målet var at det skulle bli til noe positivt. At hun da ikke vil gå fremover kan i hvertfall ikke skyldes på meg!

hvis du hadde drukket nok alkohol hadde du jo det, du sier selv Alkohol inn= vett ut! og at "jeg er bare menneske"... ergo så spiser du jo gjerne, selv om det ikke er din mat.

Kvinner drikker også alkohol i våre dager.

Du er definitivt ikke en av de normale, så hvorfor krever du at en kvinne skal være øm og snill mot deg? Du vil jo uansett være kontrollerende og mistroisk.

så negativ innstilling som du har til kvinner generellt, så bør du faktisk holde deg langt unna noe forhold nå i flere år, kanskje bli kjent med noen kvinner på rent vennskapelig plan, bare for å faktisk lære både deg selv og kvinner å kjenne.

DA kanskje du er en "normal" nok mann til å kunne håpe og be om en god kvinne som er øm og snill mot deg!

Man skal være mot andre, slik man ønsker at andre skal være mot seg selv!!

Jeg er faktisk en snill og omtenksom mann. Vanligvis. At hun nå ser på meg som den ondes avkom - fordi hun ikke får mer penger - det kan hun bare skylde seg selv og sin idiotoppførsel overfor meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor. Mener du for ramme alvor at du er uten viljestyrke og anstendighet til å si nei når du blir fristet, om du har aldri så mye lyst og begjær, når den andre parten er gift/i forhold? Er det bare sistnevnte som har all skyld og alt ansvar for hva som eventuelt skjer? Forat utroskap i det hele tatt skal kunne skje, må det finnes en villig medspiller.

Dette lurer jeg også på, Steinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg Steinar, dersom en kvinne/jente hadde vært forelsket/interessert/hatt seg med en gift mann, og håpet og trodd det kom til å bli dem, hun hadde hengt etter ham og håpet og bedt og tryglet og gitt ham det han ba om, i årevis, fordi hun var sikker på at han "var den rette", om de ihvertfall fikk prøve.

Hvorfor tror du at pengekrana er stengt?

Mannfolk vil ha (gratis) sex, mens kvinnfolk vil ha (gratis) penger.

På spørsmål hadde hun svart: "nei, han har fortalt at ekteskapet ikke har fungert på lenge, han er ikke fornøyd og har ikke vært det på årevis!" ... ville ikke engang tanken slått deg: "Det er den eldste løgnen i verden!!" ?

Joda, det stemmer sikkert bra det.

Og derfor skal man aldri tro på alt man hører heller.

når jenter sier sånt, ler jeg bare, for hvor mange menn har ikke fått både i pose og sekk, fordi naive kvinnfolk tror på snakk om at han skal gå fra kona, han er ikke fornøyd i ekteskapet, de har ikke sex, det er bare snakk om tid... bla bla bla.

Du er som en forelsket jentunge når du klarer å lire av deg noe sånt Steinar.

Jeg vil se om hun er den rette. Og det kan bare hun vise meg.

Og jeg tror på det jeg ser. Men jeg måtte gi henne sjansen(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor.

Dette er faktisk mer alvor enn spøk. Og problemets kjerne i et nøtteskall.

Mener du for ramme alvor at du er uten viljestyrke og anstendighet til å si nei når du blir fristet, om du har aldri så mye lyst og begjær, når den andre parten er gift/i forhold? Er det bare sistnevnte som har all skyld og alt ansvar for hva som eventuelt skjer? Forat utroskap i det hele tatt skal kunne skje, må det finnes en villig medspiller.

Det finnes alltid altfor mange villige medspillere - av begge kjønn.

Og dermed er problemene i gang.

I mitt tilfelle dreier det seg om ett unntak. Jeg følte at hun var den rette. At hun har blitt helt bananas etter hun tok ut separasjon, og satt seg bom fast, kan faktisk ikke skyldes på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor tror du at pengekrana er stengt?

Mannfolk vil ha (gratis) sex, mens kvinnfolk vil ha (gratis) penger

Nå generaliserer du igjen. Kvinner som forlanger/forventer betaling for sex, har vi en betegnelse for. De fleste kvinner (vil jeg anta) driver ikke i den geskjeften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det finnes ikke noen annen unnskyldning enn at målet var at det skulle bli til noe positivt. At hun da ikke vil gå fremover kan i hvertfall ikke skyldes på meg!

Så det er greit å ha seg med gifte kvinner/menn dersom målet er at det skal bli noe positivt? Det viser god moral mener du, så lenge målet bare er bra?

Kvinner drikker også alkohol i våre dager.

Ja, men "kvinner" som gruppe ligger ikke med gifte menn, "Steinar" ligger med gift kvinne, og har ingen planer om å slutte, om hun ikke nok en gang forteller i klartekst at hun ikke vil ha ham om han ikke gir henne penger.

Jeg er faktisk en snill og omtenksom mann. Vanligvis. At hun nå ser på meg som den ondes avkom - fordi hun ikke får mer penger - det kan hun bare skylde seg selv og sin idiotoppførsel overfor meg!

jeg snakker ikke på vegne av henne, jeg påstår du fremstiller deg selv som en kontrollerende og mistroisk mann generellt, les hva tråden din egentlig handler om mann!!

Det å kontrollere og nekte en kjære frihet, er ikke å være en snill og omtenksom mann!! Du fremstiller deg selv som nært opptil hva slags type mann enhver kvinne vil be andre holde seg unna fordi du virker farlig! (altså pga at du er dominerende utover etthvert sunt forhold)

Du fremstår fremdeles som en naiv, forelsket og blind jentunge. Kall det gjerne å "ville se om det kan bli dere", men alle andre vet svaret, ALLE andre Steinar, inkl dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Så det er greit å ha seg med gifte kvinner/menn dersom målet er at det skal bli noe positivt? Det viser god moral mener du, så lenge målet bare er bra?

Målet helliger middelet, vet du, Aline :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg påpekte, mannen jeg traff som var gift var den rette. Men DET HAR IKKE NOE Å SI, han var mannen i mit liv, jeg hadde ikke sex med ham. Det er SÅ ENKELT.

Det heter viljestyrke og moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå skjønner jeg. :idesmil: Når kvinner er utro, er det fordi de er troløse vesener styrt av primitive drifter. Når Steinar er utro, er han på jakt etter den store kjærligheten. Og i krig og kjærlighet, er alt tilatt, er det ikke? Akkurat slik som når det står "led meg ikke inn i fristelse" i Fader Vår, så betyr det at mennesker (dvs. kvinner og Steinar) alltid, uten unntak lar seg lede inn i fristelse? Men kvinnene gjør det fordi de ikke eier moral og ikke klarer å stå for den minste fristelse, mens Steinar gjør det fordi han jakter på Den Store Kjærligheten? :idesmil:

It is clinking clear, my friends. :krystallsmiley:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå generaliserer du igjen. Kvinner som forlanger/forventer betaling for sex, har vi en betegnelse for. De fleste kvinner (vil jeg anta) driver ikke i den geskjeften.

Jeg skrev gratis. Riktignok i parentes, men det optimale er selvfølgelig å få sex eller penger uten å måtte betale noe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall bedre enn at jeg bare var ute etter å utnytte henne.

Og mener du altså at det er riktig at man skal være fastlåst i et parforhold som ikke fungerer?

Det å kontrollere og nekte en kjære frihet, er ikke å være en snill og omtenksom mann!! Du fremstiller deg selv som nært opptil hva slags type mann enhver kvinne vil be andre holde seg unna fordi du virker farlig! (altså pga at du er dominerende utover etthvert sunt forhold)

Bruker dama godt vett selv, og tar sine forholdsregler, så blir det intet problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg påpekte, mannen jeg traff som var gift var den rette. Men DET HAR IKKE NOE Å SI, han var mannen i mit liv, jeg hadde ikke sex med ham. Det er SÅ ENKELT.

Det heter viljestyrke og moral.

Hadde han vært den rette så hadde det blitt dere i sammen.

Altså var han ikke den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå skjønner jeg. :idesmil: Når kvinner er utro, er det fordi de er troløse vesener styrt av primitive drifter. Når Steinar er utro, er han på jakt etter den store kjærligheten. Og i krig og kjærlighet, er alt tilatt, er det ikke? Akkurat slik som når det står "led meg ikke inn i fristelse" i Fader Vår, så betyr det at mennesker (dvs. kvinner og Steinar) alltid, uten unntak lar seg lede inn i fristelse? Men kvinnene gjør det fordi de ikke eier moral og ikke klarer å stå for den minste fristelse, mens Steinar gjør det fordi han jakter på Den Store Kjærligheten? :idesmil:

It is clinking clear, my friends. :krystallsmiley:

Tviler sterkt på at det gjelder for alle andre, men jeg er i hvertfall bare ute etter den rette dama, ja.

Trenger ingen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...